Gå til innhold

Dama sliter med gass og mageplager :( Jeg er så lei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et stort problem.. Dama mi har i lang tid slitt ekstremt med gass og dårlig mage, og jeg er så utrolig sliten av dette! :( Jeg har begynt å mistenke at hun kanskje tenner på at jeg lukter fiselukten hennes for hun setter seg alltid oppå ansiktet mitt når jeg sover, bretter rumpeballene til side og slipper skikkelige smygere ansiktet mitt :( Jeg er så ekstremt sliten av dette :( Har flere ganger vurdert å oppsøke et krisesenter eller noe for jeg kommer meg ikke ut av forholdet :( Har forsøkt å stikke av flere ganger men hun finner alltid ut hvor jeg er! Jeg er redd og sliten og klarer ikke mer av dette :( Hilsen mann 34 år.

Anonymkode: b2411...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er seriøst må du be henne slutte med å sette seg oppå deg. Har mageproblemene pågått i lang tid bør hun kontakte lege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring krisesenter og be dem om råd, ikke noe å lure på.

Anonymkode: a6e8e...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter hjemme nå da jeg ikke får lov å gå ut.. Hun er den som tar seg av både jobb og husarbeid :( Så jeg blir nærmest tvunget hver kveld å lukte henne bak når hun har fri :( Jeg er så utrolig sliten! Jeg har prøvd som sagt flere ganger å komme meg unna henne men det går bare ikke :( Hun finner alltid ut hvor jeg er :( 

Hilsen en sliten og trist Ts :( 

Anonymkode: b2411...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har vært i samme situasjon?? Jeg trenger seriøst råd og hjelp :( 

Anonymkode: b2411...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har vært i samme situasjon?? Jeg trenger seriøst råd og hjelp :( 

Anonymkode: b2411...d2e

Krisesenter 

Anonymkode: a6e8e...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg har lest om dette tullet her før på kg. Virker som det er ts som har en fise fetish av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sitter hjemme nå da jeg ikke får lov å gå ut.. Hun er den som tar seg av både jobb og husarbeid :( Så jeg blir nærmest tvunget hver kveld å lukte henne bak når hun har fri :( Jeg er så utrolig sliten! Jeg har prøvd som sagt flere ganger å komme meg unna henne men det går bare ikke :( Hun finner alltid ut hvor jeg er :( 

Hilsen en sliten og trist Ts :( 

Anonymkode: b2411...d2e

🤣🤣🤣

Anonymkode: 19067...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...