Gå til innhold

De liker ikke lukten av meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

De må være utrolig fisefine på den jobben din, som ikke "tåler" normal kroppslukt.. Du kan jo umulig lukte så ille, etter det du har forklart her..

Synes du skal heve deg over dette jeg... :klem:

Normal kroppshygiene har man hvis man tar seg en dusj hver dag, har på seg deodurant, kanskje en dæsj parfyme, og reint tøy! Bedre kan man ikke gjøre det,- og det synes jeg du kan fortelle til sjefen din, og til alle de andre kollegaene..

Synes de ikke det er godt nok, så får de bare finne seg i det, at slik er det!

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre klær luktet dårlig et par ganger fordi vi hadde lukket igjen døra til tørkerommet, og det ble en litt innestengt lukt av dem. Kan det være noe slikt?

Jeg tror også jeg ville gått til legen en tur for å spørre om det kan være noe medisinsk eller høre om h*n har noen gode råd.

Jeg tror også at kollegaene dine gjorde det for å hjelpe deg, og kanskje går det hele over når du får kommet deg på jobb igjen og snakket litt med dem? Det er jo ikke noen stor skam å lukte litt svette av og til. Kanskje du kan si at du er glad for at de sa fra så du kan være mer bevisst på det, og så kan livet gå videre og dere kan omgås problemet på en naturlig måte? Henger meg også på tipset om å ha med det skift på jobb, så kan du skifte hvis du merker noe.

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til!

:klem:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Kanskje dine kolleger er gravide hele gjengen?

Gjest Hovedinlegger
Skrevet

Nok en gang, takk for alle bidrag, damer!!

Dere har uten tvil gjort det enklere å være meg disse to dagene.

Forlater nok denne tråden nå, da jeg føler at selvtilliten er tilbake igjen, og at jeg takler situasjonen.

Skrevet

Hehe.. En digresjon: Svigermoren min har vaskemaskina i samme inngang som der man kommer inn fra fjøset, det lukter altså litt fjøs der.. Tørketrommelen og tørkestativ er også der.. Og hun kan finne på å vaske vanlige klær sammen m fjøsklær - gjett om det lukter! Og hun merker det ikke selv, og blir dødelig fornærmet når hennes datter ber henne om å ikke vaske dem sammen.. En gang jeg hadde vært på besøk en ukes tid hos dem, hadde jeg på ei t-skjorte i en dansetime en gang. Den lukta ikke så gærent da jeg tok den på, en bitteliten rest av fjøslukt kanskje, men det fikk gå til trening, tenkte jeg.. Dum som jeg var!! For etterhvert som jeg blei varm, kjente jeg en stram, ekkel lukt - og lurte på hvem POKKER som hadde så dårlig hygiene?! Så skjønte jeg at det kom fra t-skjorta mi, dritflaut :sjenert::ler::sjenert: , og lenge igjen av timen.. Jaja.. Det kan hende oss alle! Heretter vasker jeg alle klær selv når jeg er på besøk, eller tar dem med hjem igjen og vasker hjemme. ;)

Skrevet
jeg kjøpte en deo en gang som kroppen faktisk reagerte på, den fikk meg til og lukyr gammel svette med en gang jeg tokk den på.

Sterilan? x-em min reagerte akkurat såmm på den hvertfall1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...