AnonymBruker Skrevet 29. september #21 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En dag i året hvor jeg skrur av utelampen, og slukker lyset på kjøkkenet. Men kos dere dere som feirer den dagen,selv har jeg fått den fullstendig i vrangstrupen. Dere som har barn som går knask eller knep,sørg for å inkludere ALLE barna som feirer. Anonymkode: fb4e6...adf Jeg respekterer de av dere som ikke markerer denne begivenheten. Og det oppleves fint at du ønsker vi skal kose oss vi som har en ekstra glede med denne tiden. Vi er også enige om at det er det aller beste for barn å bli inkludert og ikke stå utenfor. Utenforskap gjør vondt enten det gjelder å stå utenfor i en dysfunksjonell familie i juletiden da alle familier er "lykkelig" samlet (som ikke så mange tenker på dessverre) eller det gjelder å stå utenfor i vennskapsrelasjoner som kanskje halloween handler om. Det gjør vondt uansett å stå utenfor. Og det er viktig for meg å understreke at jeg respekterer de som ikke markerer halloween. Men jeg respekterer ikke de som gjør halloween sur og ubehagelig for de som markerer, spesielt for barna. Men uansett hvem det gjelder. En ting er det å slå av lyset, det bør barn respektere. Men én har også opplevd voksne mennesker som åpner opp og slenger med leppa og slamrer igjen døren. Sånt er unødvendig og respektløst. Mine barn er tenåringer og har sin egen halloween helg med overnatting av venner på besøk med skrekkfilmer. Men jeg er glad i halloween selv og har halloween pynt fremme hele oktober. Det har kommet for å bli, sånn er det jo bare, noen synes det er "søppel" for andre bringer det stor glede, og glede er i min ordbok langt i fra søppel. Så får vi prøve å respektere hverandre så godt det går. Anonymkode: a3180...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå