Gå til innhold

Til MENN: ved hvilken alder synes DU at kvinner er for gamle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sicario skrev (Akkurat nå):

Du får fortsette å rapportere like hyppig som du lyver🤷🏼‍♂️

Rapportert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blått skrev (Akkurat nå):

Rapportert

 

Du er selv rapportert for gjentatte løgner om meddebattanter, spam og personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (1 minutt siden):

Du får fortsette å rapportere like hyppig som du lyver🤷🏼‍♂️

Du er klar over at jeg har følelser jeg og? At jeg er menneske? Du flyr i flint, kaller meg stygge ting, mens jeg har vært hyggelig, sivilisert og tydelig med deg, debattert ordentlig. Greit at du ikke liker det jeg sier, men dette her er faktisk utrolig vondt og sårende å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En annen grunn til å date yngre damer er at de ikke har like mye bagasje og tilknytningsproblemer som eldre har da de som er eldre har ligget med mange flere.

Anonymkode: 6b859...1ad

Hvorfor siterer du Andrew Tate? Har du ingen evne til å formulere egne tanker? Nei, ikke alle som er eldre har ligget med mange. Og ikke alle som har hatt det gøy som unge, har tilknytningsproblemer.

Anonymkode: f221e...f1b

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (27 minutter siden):

Ja, og sånn er det. Og menn er helt likens, selv om mange menn ikke innrømmer det. Man vokser med alderen. Når man inntar voksenlivet så tror man at man har god kontroll og forstår det meste, men når 30-årene kommer så innser man at den 20 år gamle versjonen av deg ikke kan måle seg mot den 30 år gamle deg. Og akkurat likens er det når man blir 40 år. 

Nå kan man nærmest sitte å le av den yngre versjonen av seg selv. Noen holdninger og handlinger er regelrett latterlig. Og de såkalte problemene var særs oppblåste. Og gud hvor vi kunne kave i disse problemene.  

Man bygger opp verdier, mestring, kunnskap, erfaring, forståelse og holdninger. Og 10 år har mye å si her. 20 år enda mer.

Jeg er en totalt helt annerledes person nå enn for 20 år siden.  

Og i forhold til bagasjer. Ja, alle har bagasjer. Men årene lærer deg å finne ut av det. Noen ganger så godt at bagasjene ikke har så mye å si lenger.

Men kanskje det er det at enkelte menn ser mot yngre kvinner fordi eldre kvinners verdier, kunnskap og erfaring kan virke skremmende? En slags frykt for å føle seg underdanig. Er vel mye lettere å føle seg som storkar i møte med en 10-20 år yngre kvinne som kaver... Bare en teori. :) 

Du har nok rett i det. Vi var fremdeles svært unge kvinner når vi konkluderte med at voksne menn som gikk etter unge kvinner ikke var kremen av menn. Det er nok en god del blant dem som finner voksne kvinners bedre selvfølelse og styrke i sine standpunkter som veldig skremmende. Det er enklere å dominere en ung kvinne selvfølgelig. Hvilket er en viktig årsak til at vi voksne kvinner ønsker unge kvinner vernet fra slike. En mann med for dårlig selvfølelse til å takle voksne kvinner blir ofte ikke gode i makten de har ovenfor en ung kvinne. Da tar han ut sin frustrasjon og sitt sinne over kvinner som "ikke viser ham respekt" ovenfor henne. Tråkker på "for å vokse" og kjenne makt. Jeg har lest kvalme setninger her på kg fra slike menn om at unge kvinner er å foretrekke fordi de lar dem gjøre alt, og sier ikke nei. Det er en så enorm egoisme og ondskap i slikt at jeg må lure på om de vet dette selv, eller er så uten empati at de ikke engang skjønner det horrible i utsagnet. Sex skal være godt for begge. Å oppsøke dem som ikke våger å si nei for å gjøre vondt, uten protester, jeg har nesten ikke ord. 

Menns primære rolle i samfunnet og familie har vært å være beskytter. Hvilken mann er man om man er den som går inn for å tråkke på og ødelegge? Helst yngst mulig gjerne. 

Hvor mange kvinner som blir permanent skadet av slike menn har vi antagelig ikke tall på, men det er ikke få, og hadde disse mennene fått herje fritt hadde det vel knapt vært kvinner uten dype arr fra slikt. Den sosiale anti- aksept av slikt er derfor viktig. Den skulle vært større. Om menn generelt skjønte hvor mye vi kvinner blir preget av slike menn, også dem av oss som slapp unna med skrekken, tror jeg gode menn ville rase hver gang menn flagget sin interesse for svært unge kvinner. Det er verre enn menn flest klarer å ta innover seg. Å være ung kvinne er skummelt, altfor ofte. 

Jeg er også en betydelig bedre meg nå enn da jeg var 20 år. Betydelig bedre enn da jeg var 27 og 30 også sier min kjære. 😄

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er 36 år gammel, dater for det meste kvinner i alderen 18-23.

Er ganske ettertraktet hvor jeg kommer fra så hvorfor ikke utnytte muligheten mens jeg kan. :)

De har alle vært meget attraktive og flotte mennesker.

Planen er å få meg 2-3 barn med ei pen og varm konservativ dame på 23ish når jeg blir 40. Jeg får barn og hun får flytte rett inn i en villa og sin egen bil, slipper noen gang å jobbe om hun ikke vil, men selvsagt får hun lov om det er det hun ønsker, hun skal få akkurat det livet hun ønsker så lenge hun er lojal.

Anonymkode: 4b3fd...f52

Hun skal være ung, konsevativ og dydig, og du skal være eldre og horete. Jeg bare prøver å oppsummere? Så snilt av deg å la henne jobbe da 😅

Anonymkode: b3185...c23

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37 og jeg syns det blir for mye med mer en 10 års aldersforskjell. Begge veier. Hva menes meg "ut på dato?" jeg ønsker meg ikke barn men tenker at det er 40 i det tilfellet. For begge. 

Anonymkode: a5389...701

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun skal være ung, konsevativ og dydig, og du skal være eldre og horete. Jeg bare prøver å oppsummere? Så snilt av deg å la henne jobbe da 😅

Anonymkode: b3185...c23

Tror du menn og kvinner er tiltrukket av det samme? Er du autistisk?

Anonymkode: 4b3fd...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun skal være ung, konsevativ og dydig, og du skal være eldre og horete. Jeg bare prøver å oppsummere? Så snilt av deg å la henne jobbe da 😅

Anonymkode: b3185...c23

Bare jug vet du, rene fantasien. Og så skal hun til og med få egen bil for å ha seg med den gamle knarken? Mye rare tapermenn på KG, gitt.

Skulle likt å se den unge dama som hadde giddet å veksle inn frihet og jevnaldrende og attraktiv kjæreste i eldre mann for en BIL😁

Anonymkode: 24614...dbb

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du menn og kvinner er tiltrukket av det samme? Er du autistisk?

Anonymkode: 4b3fd...f52

Er du dårlig til å tenke?

Anonymkode: b3185...c23

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Derfor jeg lurer på egen alder til mennene som eventuelt svarer.

Hvorfor kan du ikke bare skrive "menn, 16 til 18 år"? Som vel er det nivået du lurer på? 🤷‍♀️

Anonymkode: df3ae...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (5 minutter siden):

 Du flyr i flint, kaller meg stygge ting, mens jeg har vært hyggelig, sivilisert og tydelig med deg, debattert ordentlig.   Virkelig?

Du er alt annet en sivilisert. Du lyver bevisst, du kommer med falske anklager bevisst og du kommer med personangrep.

Har ikke mer å si til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (1 minutt siden):

Du er alt annet en sivilisert. Du lyver bevisst, du kommer med falske anklager bevisst og du kommer med personangrep.

Har ikke mer å si til deg.

Det skremmer meg at du finner dette en akseptabel måte å snakke til et annet menneske på og du gjør det uten skam, uten anger, som om det er helt normalt for deg. 

Det er helt greit at du ikke har mer å si, men husk på at andre mennesker har følelser og at denne måten å snakke til noen er faktisk vond og det er faktisk ikke greit å oppføre seg sånn som du gjør - det er ikke greit å snakke til noen på den måten du gjør

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare jug vet du, rene fantasien. Og så skal hun til og med få egen bil for å ha seg med den gamle knarken? Mye rare tapermenn på KG, gitt.

Skulle likt å se den unge dama som hadde giddet å veksle inn frihet og jevnaldrende og attraktiv kjæreste i eldre mann for en BIL😁

Anonymkode: 24614...dbb

Brom brom *kåt*

Anonymkode: b3185...c23

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Det skremmer meg at du finner dette en akseptabel måte å snakke til et annet menneske på og du gjør det uten skam, uten anger, som om det er helt normalt for deg

Sicario er en av de bra menn her på kg. Jeg har ikke fulgt med angående hva som fyrte deg opp, hvilket derfor kan være berettiget uten at jeg har fått det med meg, men slik angående hvem og hvordan han er som bruker tror jeg kanskje du bjeffer opp feil tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Sicario er en av de bra menn her på kg. Jeg har ikke fulgt med angående hva som fyrte deg opp, hvilket derfor kan være berettiget uten at jeg har fått det med meg, men slik angående hvem og hvordan han er som bruker tror jeg kanskje du bjeffer opp feil tre. 

Det står på siden foran, grunnen til at jeg skrev det, er alle de stygge tingene som han sa

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (Akkurat nå):

Det står på siden foran, grunnen til at jeg skrev det, og alle de stygge tingene som han sa

Ok jeg leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Sicario er en av de bra menn her på kg. Jeg har ikke fulgt med angående hva som fyrte deg opp, hvilket derfor kan være berettiget uten at jeg har fått det med meg, men slik angående hvem og hvordan han er som bruker tror jeg kanskje du bjeffer opp feil tre. 

Takk.

betyr mye når det kommer fra deg, som er en jeg alltid leser innleggene til med interesse, anerkjennende nikk og respekterer 😊

Jeg vet heller ikke hva som «fyrte opp» vedkommende,  h*n gjentar bare en masse ting jeg aldri har skrevet. Så det er ganske vanskelig å bli klok på.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

55 år gammel mann her. Foretrekker kun kvinner under 37 år. Kommer kanskje til å gå  opp til 42 når jeg runder 60 😎

Anonymkode: 033b8...acd

Tror du virkelig at du som en 60 år gammel gubbe kan velge og vrake i yngre damer? Herregud så høye menn er på seg selv! Som førtiåring brakk jeg meg bare med tanken på å ha sex med 60-åringer. Når jeg tenker meg om, så har jeg samme reaksjon nå når jeg er 50... 🤮

Anonymkode: 3841a...72a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du dårlig til å tenke?

Anonymkode: b3185...c23

Ganske flink faktisk, er også veldig erfaren.

Kvinner flest blir avtent av menn uten erfaring, for menn derimot er det en stor fordel at kvinnen er ung og dydig.

Ingen av mine venninner kunne tenkt seg å slå seg til ro med en mann uten erfaring.

Jeg bruker ofte å spøke også og fortelle kvinner som flørter med meg at jeg er jomfru, jaggu så ansiktet deres vrir seg.

At jeg er eldre har jeg også ekslusivt positive erfaringer med, de fleste attraktive unge damer ser ikke det på det som noe negativt at jeg er en erfaren og ressurssterk mann.

Du kan jo også se på dating-statistikker basert på kjønn og alder, det finnes dobbelt så mange single menn under 30 enn kvinner, nettopp fordi de attraktive kvinnene går etter attraktive og ressurssterke menn som er eldre enn de. De stygge, mannlige og feministiske kvinnene plukker opp taperne etter de har passert 30.

Anonymkode: 4b3fd...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...