Gå til innhold

Til MENN: ved hvilken alder synes DU at kvinner er for gamle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De hadde lengsel ja, stakkars kvinner. Livene deres var ekte mareritt, de var som oss, bare fanget i en grusom ig sexist realitet som aldri må skje igjen.

Å for alle det skjer hos, håper for all del de slipper fri.

Anonymkode: d0b1e...718

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (13 minutter siden):

For gamle til hva? 

Til å date tror jeg. Spørsmålet er stilt under "Singelliv og dating".

Hvis det handler om å steke flatbrød så har jeg bommet stygt med svarer mitt 🙂

Anonymkode: 7ad41...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

og man føler seg bedre ved siden av en fyr som ikke er ung og hot.

Ææææhhh......at det var  ????    😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (17 minutter siden):

Så du synes verden burde vert en bedre plass i eldre dager? Skal vi lage en liste over alt som kunne vert bedre?

Det blir det samme som å klage på kreftmedisiner siden de kan ha negative sider. Om det er bedre en alternativet så var giftemål per definisjon ikke uønsket, slik du sa.

Hvorfor har du ikke allerede lagd en?Jeg har absolutt ingen problemer med å liste opp hva som er horribelt fra a til å, uansett hvor lang den listen måtte bli. Har bestandig gjort et mentalt notat på hva som er giga nei, deriblant bivirkninger på ulike medisiner også kreftmedesin. Jeg har langt hår, det skulle bare mangle at jeg vet hvordan å miste det, foreksempel.

Tåpelig å ikke bry seg om at folk sine liv var å bli voldtatt av en gammel motbydelig stakkar, fordi det er å bry seg for mye er et slit. Jeg vil heller dø enn å ha sex med en mann jeg ikke liker( Det sier jeg under en time etter å ha hatt angsanall av å være redd fpr å dø av en fiskepinne etter å ikke ha spist stort annet enn sjokolade i 2 uker, fordi kroppen min ikke holder ned mat å jeg ikke klarer å svelge riktig og jeg serriøst ikke vet neste gang eller om jeg vil spise fast føde igjen. Og sulter, er fortvilet og drit ensom og desperat etter trygghet og selskap) Ha det i tankene, jeg velger heller denne sorgen og dødens kalde grep, enn et liv eller så mye som 5 min under en mann jeg ikke liker. Tenk på det du, også kan du tenke igjen hvordan disse unge jentene som gråter i bryllupsdagen og sitter apatisk på sofaen og mater babyen de ikke visste hvordan ble skapt en gang før de ble voldtatt av mannen som kjøpte dem da de var 12! 

For en syk verden, at det er mulig, det bør ikke være det. Blir så sinnsykt lei av den og dere, søk hjelp. Det sier jeg, som åpenbart også trenger det.

Det minste vi kan gjøre er å bry oss om er om at andre har/har hatt det forferdelig og for å lære hvordan å ikke repetere det som har vært vondt, spesielt når så mange ønsker å gjøre nettop det. 

Vi har for mange creeps, psykopater, narsisiter, lav emosjonell forståelse, for kåte for andre sitt beste og null selvkontroll, egoister, med mer spørs på hva som har denne effekten.

(Om noen velger å gi meg rettskrivningsleksjoner uten å i det hele tatt kommentere bidraget mitt sitt innhold, regner jeg dere automatisk som en mann eller kvinne med uedle hensikter)

Anonymkode: d0b1e...718

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om det er seksuelt eller forhold. For et forhold ville jeg nok ikke gått mer enn til 45, seksuelt kan jeg nok gå opp til 50. Har egentlig holdt meg til damer i 40 årene helt sikker siden slutten av 20 årene 

Er selv 49 år 

Anonymkode: 02fd7...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer an på om det er seksuelt eller forhold. For et forhold ville jeg nok ikke gått mer enn til 45, seksuelt kan jeg nok gå opp til 50. Har egentlig holdt meg til damer i 40 årene helt sikker siden slutten av 20 årene 

Er selv 49 år 

Anonymkode: 02fd7...db5

39 skulle det stå 

Anonymkode: 02fd7...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Druid skrev (4 timer siden):

Det må være noe som har utviklet seg i de siste par år, for når jeg gikk på skolen: Holy f***! Han kunne delt ut kø lapper til senga i klasserommet og ingen hadde tenkt to ganger!

(Nå skal det påpekes at dette var på bygda : 15 åring begynte som regel med en kjæreste på 21 + så han hadde bil, eget sted og penger til bensin. Hoppet til en nyutdannet lærer med engasjement  var ikke så stort. )

 

Jepp !      Sånn var det i bygdesentert der jeg vokste opp også.  Så snart du fikk deg egen bil som 18-19, så sto fjortisene i kø og nærmest tagg om k*k.

Anonymkode: 8fffa...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Problemet er ikke tenningen, men at man skal definerer en hel gruppe som at de får på dato. Vi er mennesker, ikke en melkekartong som står i kjøleskapet som har surnet. At dette er virkelig er noe som skal diskuteres.. og at dere menn faktisk syns dette er en grei ting å si er for meg helt uforståelig. 

Dere menn? Hvor har jeg uttalt meg om «utløpsdato» på kvinner?

For ordens skyld er kona mi 2 år eldre en meg. Ikke tenner jeg på yngre kvinner heller. 
 

Uansett hvordan du eller andre vrir og vender på hva som blir sagt, så er fakta at det ikke er uvanlig at kvinner tiltrekkes menn som er eldre. Det har ingen ting med menns syn på kvinner og alder å gjøre. Det er et nøytralt fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (13 minutter siden):

Dere menn? Hvor har jeg uttalt meg om «utløpsdato» på kvinner?

For ordens skyld er kona mi 2 år eldre en meg. Ikke tenner jeg på yngre kvinner heller. 
 

Uansett hvordan du eller andre vrir og vender på hva som blir sagt, så er fakta at det ikke er uvanlig at kvinner tiltrekkes menn som er eldre. Det har ingen ting med menns syn på kvinner og alder å gjøre. Det er et nøytralt fakta.

Igjen så handler dette ikke om tenning, men at det ikke er greit å tale om et annet kjønn som de har utgått på dato. Hvis dine preferanser er yngre kvinner, så kjør på, men ikke vær ondskapsfull mot de som ikke passer inn i dine preferanser. Du prøver å nedgradere problemstillingen og håne det inn til et slags tenningsmønster med at mobbingen som foregår her er fullstendig akseptabelt. At dette er noe som skal være så vanskelig for noen menn å forstå er virkelig helt uforståelig for meg… 

Endret av Blått
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (Akkurat nå):

Igjen så handler dette ikke om tenning, men at det ikke er greit å tale om et annet kjønn som de har utgått på dato. Hvis dine preferanser er yngre kvinner, så kjør på, men ikke vær ondskapsfull mot de som ikke passer inn i dine preferanser. Du prøver å nedgradere problemstillingen og håne det inn til et slags tenningsmønster med at mobbingen som foregår her er fullstendig akseptabelt 

Det er da ikke mobbing å påpeke at man ikke ønsker å møte damer over en viss alder, er da en ærlig sak det, vi alle har grenser og preferanser 

Anonymkode: 02fd7...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er da ikke mobbing å påpeke at man ikke ønsker å møte damer over en viss alder, er da en ærlig sak det, vi alle har grenser og preferanser 

Anonymkode: 02fd7...db5

Nå skrev jeg det nettopp over her, men vi kvinner er ikke en melkekartong som står i kjøleskapet og som har plutselig surnet. Vi er mennesker, som fortjener respekt og omsorg. Om du har dine preferanser, så har du dine preferanser, men ikke vær ondskapsfull mot de som ikke passer inn i dine preferanser bare fordi at de ikke er hva du ønsker. De er mennesker, de har følelser. 

Edit: jeg fatter ikke at jeg faktisk må påpeke dette igjen og igjen for menn her inne. Er det virkelig så vanskelig å forestille seg at andre mennesker kan ha følelser?

Endret av Blått
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er da ikke mobbing å påpeke at man ikke ønsker å møte damer over en viss alder, er da en ærlig sak det, vi alle har grenser og preferanser 

Anonymkode: 02fd7...db5

Men hva gjør nå gutta boys på et kvinneforum med så mye gusto? Kan dere ikke leke et annet sted? Og så tenker jeg jo at det ikke er de mest vellykka mennene som henger på KG for å trakassere kvinner/spy ut incel-galle? Mye bitterhet, tror jeg. Ønskedrømmer og liv som ikke har blitt som man ønsket.

Anonymkode: 24614...dbb

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (20 minutter siden):

Dere menn? Hvor har jeg uttalt meg om «utløpsdato» på kvinner?

For ordens skyld er kona mi 2 år eldre en meg. Ikke tenner jeg på yngre kvinner heller. 
 

Uansett hvordan du eller andre vrir og vender på hva som blir sagt, så er fakta at det ikke er uvanlig at kvinner tiltrekkes menn som er eldre. Det har ingen ting med menns syn på kvinner og alder å gjøre. Det er et nøytralt fakta.

Eldre er et veldig vidt begrep. De fleste kvinner foretrekker menn som er noenlunde jevnaldrende likevel. Opp til 5 år eldre er regnet som jevnaldrende når begge to er voksne. Så er det en veldig nedadgående kurve angående ytterligere år opp, men 10 og 15 år eldre er ikke helt uvanlig heller (men færre). 20 år eldre og mer er heller uvanlig, og her er det jo fremdeles mange menn som synes det er helt innafor, til det de helst ønsker. Så mye eldre er virkelig ikke kvinner flest sin preferanse. (Hvilket også er et nøytralt fakta.)

Gjennomsnittlig aldersforskjell på par (som gifter seg) er mellom 2 og 3 år. Mannen eldst. Det er også eldre, men...

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva om vi kvinner erobret et manneforum, og jevnlig laget tråder der inne for å sette menn på plass, jekke dem ned og sørge for at de kjente sin plass? Tråder om at menn blir så stygge, ekle og verdiløse med en gang de fyller 25, og at de burde forte seg å slå seg til ro i løpet av de 5-6 årene de er unge og digge nok, om at deres eneste verdi er utseende, ungdom og sex, om at dere ikke kan eller vet noe av verdi, i hvert fall ikke noe som kan veie opp for uheldig utseende. Og så videre inn i evigheten. 

Og om menn prøve å komme med motargumenter, hevde seg selv som hele og komplekse mennesker, snakke om sine erfaringer og opplevelser, så kalte vi dere bitre, middelmådige gubber, som lever med et enormt selvbedrag. 

Tror du menn hadde tatt det på strak arm da, ledd det bort og ikke brydd seg? ingen hadde blitt litt irritert og lei? Eller trigget? 

I tilfelle du lurer så er det jeg beskriver hverdagskost for kvinner her inne. Det er tråder alke veier som tyter over av kvinnehat, nedrakking og latterliggjøring, hvor alle forsøk på motargumenter møtes med enda mer latterliggjøring og nedrakking. Jeg skulle likt å se menn stå i det samme, uten så mye som å heve et øyebryn. 

Anonymkode: 6f98f...d16

Jeg leste via noe forskning at når en person (mann eller kvinne) blir mobbet og trakassert så er det kvinner som blander seg, kvinner som hjelper og støtter. Menn står bare og ser på med en «ikke mitt problem» holdning. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hva gjør nå gutta boys på et kvinneforum med så mye gusto? Kan dere ikke leke et annet sted? Og så tenker jeg jo at det ikke er de mest vellykka mennene som henger på KG for å trakassere kvinner/spy ut incel-galle? Mye bitterhet, tror jeg. Ønskedrømmer og liv som ikke har blitt som man ønsket.

Anonymkode: 24614...dbb

Nå får du roe deg ned. Nå er det du som er ufin.

Menn har lov til å være her, og et stort flertall av kvinnene  (70-80%) ønsker menn her. Det var en poll om det en gang.

Jeg forstår at du ikke liker alle svarene, men du måtte ikke inn på en tråd som spør MENN spesielt.

Anonymkode: 7ad41...cfa

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som 30 enser jeg ikke engang menn på 40.

Anonymkode: d0b1e...718

Ikke sant. Er ikke akkurat de ressurssterke, unge damene han der førtiåringen får tak i. #daddyissues 

Anonymkode: 2cfd0...267

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blått skrev (Akkurat nå):

Jeg leste via noe forskning at når en person (mann eller kvinne) blir mobbet og trakassert så er det kvinner som blander seg, kvinner som hjelper og støtter. Menn står bare og ser på med en «ikke mitt problem» holdning. 

Det er mulig, men ser ikke mye til det her.

Det er alltid noen menn på KG som slår ned på hatefulle innlegg mot kvinner. Du ser det i denne tråden.

Hvor ofte ser du at en kvinne på KG slår ned på hatefullt eller generaliserende innlegg mot menn? Hvor stygge ting kan man si om menn  før kvinner på KG skal tenke at det er over streken?

Anonymkode: 7ad41...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (11 minutter siden):

Jeg leste via noe forskning at når en person (mann eller kvinne) blir mobbet og trakassert så er det kvinner som blander seg, kvinner som hjelper og støtter. Menn står bare og ser på med en «ikke mitt problem» holdning. 

Det overrasker meg ikke.

Anonymkode: 6f98f...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå får du roe deg ned. Nå er det du som er ufin.

Menn har lov til å være her, og et stort flertall av kvinnene  (70-80%) ønsker menn her. Det var en poll om det en gang.

Jeg forstår at du ikke liker alle svarene, men du måtte ikke inn på en tråd som spør MENN spesielt.

Anonymkode: 7ad41...cfa

Kvinner er selvfølgelig nysgjerrig på hva menn svarer og ikke minst på hvordan de svarer, og akkurat som menn har lov til å være på kg har kvinner lov til å gå inn på og kommentere i de tråder som opprettes, selv om det er spørsmål til menn. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er mulig, men ser ikke mye til det her.

Det er alltid noen menn på KG som slår ned på hatefulle innlegg mot kvinner. Du ser det i denne tråden.

Hvor ofte ser du at en kvinne på KG slår ned på hatefullt eller generaliserende innlegg mot menn? Hvor stygge ting kan man si om menn  før kvinner på KG skal tenke at det er over streken?

Anonymkode: 7ad41...cfa

Jeg snakker opp begge kjønn. Jeg er guttemamma og ønsker våre flotte menn opp. Samtidig så mister jeg virkelig lysten noen ganger… Hvor er den gjensidige støtten, respekten, omsorgen? Hvor er «oj, dette var ikke en fin måte å omtale kvinner på»? Det er det ingen som har sagt her ennå.

Jeg føler jeg sitter her i tråden og forklarer grunnleggende folkeskikk til dere, ting som dere burde ha visst, ting som dere burde ha forstått fra starten av.  

Endret av Blått
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...