AnonymBruker Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Jeg ønsker å overraske kjæresten med sexleketøy og litt råere kos og «leker.» Hva anbefaler dere? Anonymkode: 6e177...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Anbefaler å snakke med kjæresten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 24. september #3 Del Skrevet 24. september Meowmere skrev (5 timer siden): Anbefaler å snakke med kjæresten Men da blir det jo ingen overraskelse. Poenget her var jo at hun ønsket å overraske ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 24. september #4 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ønsker å overraske kjæresten med sexleketøy og litt råere kos og «leker.» Hva anbefaler dere? Anonymkode: 6e177...b40 Han vil nok like det uansett hva du overrasker ham med, vil jeg tippe. Kvinner som vil leke og overraske mannen er kvinner menn liker. 👍 Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Del Skrevet 24. september Topper og daler skrev (13 minutter siden): Han vil nok like det uansett hva du overrasker ham med, vil jeg tippe. Kvinner som vil leke og overraske mannen er kvinner menn liker. 👍 Stå på! Dette er DEG. Rå sex skal man faktisk være forsiktig med, og spesielt om hun tenker leketøy på han. Jeg hadde heller overrasket han med å dele fantasier så dere evt kan bygge opp spenning og nysgjerrighet sammen. Å bare tre dine ting ned over hodet på han kan gå i alle retninger. Anonymkode: 21d9b...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #6 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ønsker å overraske kjæresten med sexleketøy og litt råere kos og «leker.» Hva anbefaler dere? Anonymkode: 6e177...b40 Du må nesten si hvilket kjønn du og kjæresten er. Anonymkode: 9dec6...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er DEG. Anonymkode: 21d9b...b90 Du må se hvem du svarer. Du svarer norgesmesteren i bombastisk påståelighet som sitter på fasiten og kretsmester i å motsi seg selv. Anonymkode: 4c9e8...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. september #8 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg ønsker å overraske kjæresten med sexleketøy og litt råere kos og «leker.» Hva anbefaler dere? Anonymkode: 6e177...b40 Er du mann eller kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Del Skrevet 24. september Kjøp en gapestokk og lærpisk. Anonymkode: bec46...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå