AnonymBruker Skrevet 24. september #21 Del Skrevet 24. september Skjønner jo at han er irritert, snyltefesten er over🤣 Sånn type hadde jeg som ung og, de drar deg bare ned økonomisk. Høres ut som du har ting mer på stell enn han, få han ut før det snur, er mitt råd! Og han kan kjøpe egen bil!!! Anonymkode: 63c3e...1f2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 24. september #22 Del Skrevet 24. september Er han ellers normal? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #23 Del Skrevet 24. september Her skal du bare ta en avgjørelse om å selge bilen, du er den voksne her, han er et barn. Han har hatt muligheten lenge til å opptre på vanlig voksent vis med dette. Han snylter på deg og er utakknemlig. Så utrolig turn-off.. Anonymkode: 43cc3...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #24 Del Skrevet 24. september Bil er et pengesluk. Disponerer man bilen likt så kan man dele. Låner man bilen av og til er det rimelig å betale drivstoff og bom. Har man felles økonomi (noe jeg skjønner dere ikke har) så er man automatisk med på å dele på å betale for bilen, men må fortsatt bli enig om hvordan den skal disponeres. Men å bruke bilen hver eneste arbeidsdag i 3 år helt gratis høres helt urimelig ut. Bor du gratis hos han da eller? Betaler han all mat for eksempel? Anonymkode: 0ea42...a48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. september #25 Del Skrevet 25. september Han er ekstremt urimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #26 Del Skrevet 25. september Brutalt ærlig, la han leve sitt eget liv, og lev ditt liv. Ta begge bilene med deg. Gratispassasjer, men hvordan fordeler dere boutgifter og andre utgifter? For betaler han mer enn deg hjemme så kan Volvo bruken kompensere for dette. Dete må enten sette punktum, eller snakke sammen om økonomi og fordeling av goder i as samboerforholdet. Anonymkode: 1c6e4...5d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Skrevet 25. september #27 Del Skrevet 25. september Hva koster de bompengene deg i året? Hadde det vært her jeg bor ville det fort kunne blitt oppmot 40 000 i året. Er han klar over det? Så kommer alt det andre.. kanskje ca 1000per mnd o vedlikehold om man er heldig.. forsikring.. tipper du sponser han med mellom 5 og 7000 per mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 25. september #28 Del Skrevet 25. september Hva sponser han deg med, siden du sponser han med en hel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #29 Del Skrevet 26. september For en ekkel snylter han er. Han har kostet deg bra mange tusen, både i bompenger og verditap på bilen. Du burde regne på det for å få en skikkelig vekker. Til sammenligning kom jeg og mannen min inn i forholdet med hver vår bil; jeg en SUV og han en liten bybil. Vi var som regel nødt til å kjøre min bil når vi skulle noe sammen for å få plass nok. Vinterstid hadde vi i tillegg faktoren at min bil hadde 4x4, så den var mye bedre og tryggere å kjøre. Mannen min (da samboer) ville selv hjelpe til med å betale bl.a. reprasjonskostnader på min bil da det ble nødvendig. Slitasjen på min bil selvfølgelig hadde selvfølgelig blitt mye større av VÅRT bruk, enn om det bare var jeg som hadde brukt den, så han mente det var rimelig å betale han også. Hans bil hadde jo tross alt mye mindre bruk og slitasje enn den ellers ville hatt. Anonymkode: b27ce...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå