Bombasi Skrevet 24. september #41 Del Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, du har mye rett i det. Vi er veldig låst i at jeg forventer noe, og han forventer noe annet. Men som sagt, så er det noe helt annet å "ofre" seg med og gi omsorg og fine ord, enn det er å "ofre" sex med sex. Det er lettere for han og gi meg det jeg trenger først, enn at jeg gir han det han trenger. Om hn ikke git mrg følelsen av at jeg ikke er verdt noe, så tenner jeg rett og slett ikke på han. Hvordan skal jeg da ha sex med mannen? Jeg klarer ikke ligger med noen som jeg får følelsen av at avskyr meg. Anonymkode: 0fbf5...4bb Du har helt rett, TS. Du har gitt han oppskriften på hva som må til. Og for å være ærlig så krever du altså ikke mye. Det at han ser deg, anerkjenner deg og viser interesse utover sex burde vel strengt tatt være et minimumskrav i et forhold. Eller? Jeg synes det. Det er ikke mye som skal til. Å ta en arm rundt deg i ny og ned. Å stryke deg litt på armen når dere er nære. Å si at du er fin når du har ordnet deg. Å si at han er glad i deg. Å ønske deg god morgen og god natt. Å gi deg et kyss her og der. Det er liksom så simpelt å gjøre. Han ofrer ingenting ved å prøve på dette. Og når han da er en mann som søker mye sex, og som har fått oppskriften på hva du trenger slik at han skal få seg sex, så burde det være lett for han å ta steget nærmere deg. For din del handler det om pliktsex for å innfri hans krav. Og det er slettes ikke sikkert at dette fører til nærhet uansett. Men mer at han tror alt handler om sex igjen - som om han ikke var nok innpå tanken fra før av. Når du har satt slike vilkår så er ikke det å by på sex det som er riktig. Mannen prøver ikke da, slik enkelte i tråden later som. Endret 24. september av Bombasi 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #42 Del Skrevet 24. september Dette er en ond sirkel det er vanskelig å komme ut av. For man mister fort lysten på å gi alt i forholdet om man merker at partneren ikke har lyst på en lenger Anonymkode: 284b1...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #43 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han klager over lite sex, jeg sliter med tenningen pga jeg ikke kjenner på at han elsker meg. Får aldri kompliment i hverdagen, lite tjenester, prøver seg kun de gangene han vil ha sex. Jeg har sagt tydleig at jeg trenger omsorg, følelsen av at han bryr seg.. Stort sett hver kveld går han å legger seg uten å si god natt. Stort sett mutt og sur. Sånne ting gjør at jeg tviler på at jeg virkelig betyr noe. Alikevel forstår han ikke hvorfor jeg sliter med lysten. Hva gjør at dere tviler på deres forhold? Anonymkode: 0fbf5...4bb Hva gjør du da? Hva gjør for bedre forholdet? Anonymkode: c21c3...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #44 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): 10 år, og to barn. Uff... Ja, det har bare gått nedover. Aldri vært så ille som nå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har slutte å gjøre ting for hverandre, jeg orker ikke gjøre småting for han lenger, jeg får ingenting igjen. Anonymkode: 0fbf5...4bb Gir du han noe? Høres ut som at det bare er han som skal gjøre noe? Anonymkode: c21c3...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 24. september #45 Del Skrevet 24. september Av det jeg har lest i tråden, tviler jeg på at en mann som er så lite raus og så brekt-sosial-antenne-pågående at det kommer til å gi ts noe i senga hvis de først har sex, til tross for at hun ikke vil. Han kommer til å komme og det er det. Og så vil hun føle seg mutters alene og fullstendig ensom i senga i mørket. Man kan si mye om kjærlighetsspråk, men min erfaring er at det generelt blir lite og dårlig sex når stemninga partnerne imellom er dårlig, og at det er stemninga som må fikses før det blir pulings, ikke at puling skal fikse stemninga. Det skal godt gjøres å ha sex som sitt eneste kjærlighetsspråk og at det er det som skal til for å få alt til å løsne for mannen. Så enfoldige er vel ingen. 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #46 Del Skrevet 24. september Han hørtes ut som min samboer. Stakkars deg❤️ føler med deg. Det som gjør at jeg tviler er mange løgner fra hans side gjennom flere år. Lovnader om at ting blir bedre, men det blir ikke bedre. Baksnakking av meg. Osv. Ja, ja sånn er vel mange menn. Ikke ønsker jeg leve sånn, men ikke så lett når man har et lite barn sammen. Har du en ærlig og snill mann, så ta godt vare på han. De er ikke så lett å finne. Anonymkode: d1875...035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. september #47 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 1.03): Sex er nok mer bindeleddet menn trenger i et forhold enn det kvinner ofte trenger. Kvinner trenger en helt annen trygghet, og sex er neppe noe som gjør kvinner trygg og føler seg respektert og sett, slik som menn føler det. Anonymkode: fb8eb...174 Tror nok dette er litt ulikt, men om riktig hadde det nærmest vært et perfekt yin yang, ettersom kvinner oftest trenger trygghet og å føle seg respektert og sett for å ha lyst på sex. Det er et viktig bindeledd for veldig mange av oss kvinner også. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #48 Del Skrevet 25. september Jeg sitter oppe med mannen min enda. Tar en pils ser på fb , som jeg gjør hver kveld Han irriterer seg over Palestina og Ukraina Også det hver kveld Samme mønster dag etter dag . Så legger vi oss på hver side og sånn går dagene . Anonymkode: d294d...791 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #49 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 21.47): Han klager over lite sex, jeg sliter med tenningen pga jeg ikke kjenner på at han elsker meg. Får aldri kompliment i hverdagen, lite tjenester, prøver seg kun de gangene han vil ha sex. Jeg har sagt tydleig at jeg trenger omsorg, følelsen av at han bryr seg.. Stort sett hver kveld går han å legger seg uten å si god natt. Stort sett mutt og sur. Sånne ting gjør at jeg tviler på at jeg virkelig betyr noe. Alikevel forstår han ikke hvorfor jeg sliter med lysten. Hva gjør at dere tviler på deres forhold? Anonymkode: 0fbf5...4bb Har det helt likt ❤️ foreslå parterapi? Anonymkode: 41231...395 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #50 Del Skrevet 25. september Ts, dette er som å lese om oss. Mitt kjærlighetspråk er tjenester og gode ord, hans er fysisk nærhet/sex. vi kommuniserte ikke bra. Jeg prøvde å si ifra om at jeg trengte hjelp med husarbeid, at han sa ja når jeg ba om hjelp til ting i stedet for nei osv, for å få tilbake lysten. Han mente da at han gjorde masse allerede, så det var uberettiget at jeg ba om hjelp. (Ingen andre så at han gjorde så mye, og jeg merket i alle fall ikke noe til hans bidrag i huset..) Han var nok mye lei seg og usikker fordi jeg mistet lysten på sex. Dessverre hadde jeg så mye pliktsex at sexlivet mitt er ødelagt. Jeg var mye lei meg fordi jeg ikke følte meg sett og elsket. Jeg følte meg så alene i forholdet. Han hadde ikke lyst å finne på ting med meg, og vi bare eksisterte sammen. Det ble til slutt brudd. Nå i ettertid innser jeg at selv om jeg følte jeg sa så tydelig ifra hva jeg trengte, så har han nok ikke skjønt det likevel. Han gikk fort i forsvarsposisjon, og jeg ble nok fort irritert. Så vi var to om å ikke få det til. Hadde vi gått til parterapi så vi hadde fått hjelp til å kommunisere, så hadde nok ekteskapet vært reddet. Vær så snill og få hjelp utenfra til å kommunisere før dere gir opp i alle fall! Jeg angrer på at ikke vi gjorde det. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, klarer dere finne tilbake ved hjelp av en tredjepart, er jo det mye bedre. Anonymkode: cbc60...e59 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. september #51 Del Skrevet 29. september Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå