Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Donald Duck skrev (11 minutter siden):

Normal høyde på kvinner. Så ja, lita i forhold

Vet ikke hvilken høyde du mener, men kvinner på 160 trenger ikke tenke like mye som kvinner på 170+ 

Har sett menn skrive de ikke vil date damer over 169, å jeg skjønner det. Men så dere skjønner at kvinner ikke er alene om å ha krav, så det er ikke bare av å like høye menn, men også å føle oss attraktive. 

Det er mange som dømmer oss høye som maskuline. Det er ikke noe gøy og gå inn i en seksuell eller romantisk relasjon basert på å være uvel i kroppen vår, når høydeforskjell romantiseres så mye. Mange av oss vokste også opp med å føle oss for store, å da blir det fort et kompleks. Det er normalt for kvinner å spille på, ånei så lav og søt jeg er, rekker ikke opp til noe, trenger hjelp redd meg menn 🥺 vi høye derimot, spiller ikke akkurat på, åh se jeg får til å hente noe i alle hyllene 😅 Se på meg mann, jeg løfter ned koppen i den nest øverste hyllen, neste skal jeg vrikke ned den kakeboksen i hjørnet av den øverste hyllen 🥰 

Men livet er greit og jeg vil ikke ha en mann som er mye høyere enn meg, liker 180 veldig godt av erfaring.

Anonymkode: 52d09...602

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hvilken høyde du mener, men kvinner på 160 trenger ikke tenke like mye som kvinner på 170+ 

Har sett menn skrive de ikke vil date damer over 169, å jeg skjønner det. Men så dere skjønner at kvinner ikke er alene om å ha krav, så det er ikke bare av å like høye menn, men også å føle oss attraktive. 

Det er mange som dømmer oss høye som maskuline. Det er ikke noe gøy og gå inn i en seksuell eller romantisk relasjon basert på å være uvel i kroppen vår, når høydeforskjell romantiseres så mye. Mange av oss vokste også opp med å føle oss for store, å da blir det fort et kompleks. Det er normalt for kvinner å spille på, ånei så lav og søt jeg er, rekker ikke opp til noe, trenger hjelp redd meg menn 🥺 vi høye derimot, spiller ikke akkurat på, åh se jeg får til å hente noe i alle hyllene 😅 Se på meg mann, jeg løfter ned koppen i den nest øverste hyllen, neste skal jeg vrikke ned den kakeboksen i hjørnet av den øverste hyllen 🥰 

Men livet er greit og jeg vil ikke ha en mann som er mye høyere enn meg, liker 180 veldig godt av erfaring.

Anonym uhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noe det også lyves om i stor stil. "Den er ikke så stor" betyr som regel "blyanttiss", for eksempel.

Anonymkode: db468...32a

Ja, men det er så teit å lyve om. Det merkes Med en gang. Da er det bedre å ikke nevne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke sant. I tillegg har menn strenge vektkrav, jomfrukrav og masse andre krav. Mange menn ønsker seg "petite" damer, altså små damer. Men det er helt greit, fordi biologi og fordi menn er visuelle ...

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sant. I tillegg har menn strenge vektkrav, jomfrukrav og masse andre krav. Mange menn ønsker seg "petite" damer, altså små damer. Men det er helt greit, fordi biologi og fordi menn er visuelle ...

Heldigvis er ikke alle menn sånn, men ja, dette er en slitsom gjenganger 😅

Begynner å hate å se ordet biologi, før var det noe spennende.

Rart vi ikke får ha biologien vår, siden den er så.. uunngåelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (4 minutter siden):

Heldigvis er ikke alle menn sånn, men ja, dette er en slitsom gjenganger 😅

Begynner å hate å se ordet biologi, før var det noe spennende.

Rart vi ikke får ha biologien vår, siden den er så.. uunngåelig.

Haha ja. Var en mann på 196 som sa høye damer er fint, men det er jo fordi jeg er "lita" for ham 😄 For menn på 180 er jeg en skikkelig rugg 😅

Anonymkode: 90590...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja. Var en mann på 196 som sa høye damer er fint, men det er jo fordi jeg er "lita" for ham 😄 For menn på 180 er jeg en skikkelig rugg 😅

Anonymkode: 90590...7c0

Skubb dem! 😅 Føles litt mektig å være høy, tenk peasant til de korte 😅 Tuller, men noe må vi nyte. Livet er et styr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (49 minutter siden):

Skubb dem! 😅 Føles litt mektig å være høy, tenk peasant til de korte 😅 Tuller, men noe må vi nyte. Livet er et styr. 

Yeah, det er en flott holdning å ta med seg videre. Ikke ovenfra og ned (bokstavelig talt) i det hele tatt. 
Kan det tenkes at lave menn møter på minst like mye avisning og diskriminering som dere høye damer? Om ikke mer? 
Ser den spøkefulle tonen, men det er dette som er feilen med alt dette. Ikke at man blir avvist, men mangelen på normal høflighet og respekt som mange lavere menn opplever. 

For noe de kan like mye for som dere kan for at dere er høye. 

Endret av Flipit
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva andre mener har ingenting med saken å gjøre. Det er meg knakande likegyldig. Som sagt så sikter jeg til dem som atter en gang sikter kun etter høyde. Hva dem som ikke gjør det mener gir jeg flatt faen i😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (12 minutter siden):

Yeah, det er en flott holdning å ta med seg videre. Ikke ovenfra og ned (bokstavelig talt) i det hele tatt. 
Kan det tenkes at lave menn møter på minst like mye avisning og diskriminering som dere høye damer? Om ikke mer? 
Ser den spøkefulle tonen, men det er dette som er feilen med alt dette. Ikke at man blir avvist, men mangelen på normal høflighet og respekt som mange lavere menn opplever. 

For noe de kan like mye for som dere kan for at dere er høye. 

Jeg har ingen holdning til lavere folk, jeg mente det når jeg sa jeg tullet. Har hatt ganger hvor jeg med hæler har følt meg litt mektig model walk en liten periode, følt meg vel 😅 Men ikke noe mer enn det. 

Tenkte mer på humoren rundt å være høy og mandig, vet ikke hvorfor jeg syns det er gøy. Er imot vold, tenkte sikkert mest på rugby siden hun nevnte rugg. 

Har sympati med at det er trist å bli avvist. Men ser egentlig ikke menn ha noe sympati med damer på den ene eller andre måten, så hvorfor skal jeg sånn egentlig bry meg? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (4 minutter siden):

Jeg har ingen holdning til lavere folk, jeg mente det når jeg sa jeg tullet. Har hatt ganger hvor jeg med hæler har følt meg litt mektig model walk en liten periode, følt meg vel 😅 Men ikke noe mer enn det. 

Tenkte mer på humoren rundt å være høy og mandig, vet ikke hvorfor jeg syns det er gøy. Er imot vold, tenkte sikkert mest på rugby siden hun nevnte rugg. 

Har sympati med at det er trist å bli avvist. Men ser egentlig ikke menn ha noe sympati med damer på den ene eller andre måten, så hvorfor skal jeg sånn egentlig bry meg? 

Nei, si det. Hvorfor skal noen bry seg? Hvorfor ikke bare la den kjipe sirkelen fortsette uten å bryte ut eller opp? Gjerne oppdra de neste generasjonene til å tenke likt og. Det er nok det beste for alle, eller hva? Øye for øye og tann for tann. Glad jeg slipper å måtte se hva slags dystopisk dritthull verden kommer til å være om 50år. For utviklingen er utelukkende i negativ retning. 

Skal noe noen gang endres så må det starte ett sted. 

Endret av Flipit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at han løy. Det viser bare at han er usikker på seg selv. Ville nok ha dumpet han om jeg så at det ikke var det vedkommende skrev. På lik linje som at jeg ville ha dumpet ei som ikke så lik ut på bildene uten sminke.  Det er det dessverre mange av på tinder. Ser ut som takras når sminken er borte.

Anonymkode: c5a50...664

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (13 minutter siden):

Hva andre mener har ingenting med saken å gjøre. Det er meg knakande likegyldig. Som sagt så sikter jeg til dem som atter en gang sikter kun etter høyde. Hva dem som ikke gjør det mener gir jeg flatt faen i😀

Men du har ei lav dame selv, ei dame som gikk etter en veldig høy mann. Praktisk sett, i senga og ellers hadde det vært mye bedre for henne å finne seg en mann på rundt 175. Du har altså selv en dame som gikk etter høyde, men dømmer andre damer som gjør det samme? Interessant standpunkt :D 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dumt at han løy. Det viser bare at han er usikker på seg selv. Ville nok ha dumpet han om jeg så at det ikke var det vedkommende skrev. På lik linje som at jeg ville ha dumpet ei som ikke så lik ut på bildene uten sminke.  Det er det dessverre mange av på tinder. Ser ut som takras når sminken er borte.

Dere menn må forstå at man selvfølgelig ikke ser ut på samme måte med og uten sminke. Eller så hadde vi ikke giddet å bruke penger på sminke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 time siden):

Trodde han at du ikke ville oppdage det? Det er like teit som å lyve om penisstørrelse. 

Han ville møte noen. Hadde han skrevet han var 150 hadde TS aldri møtt han. Og sluppet sjokket. TS hadde forøvrig aldri møtt ham om han hadde løyet med "bare" 25 cm heller. Kravet er jo 180, noe ALLE vet uansett hva som skrives (lyves) her på KG.

Anonymkode: c0ed7...a03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har ei lav dame selv, ei dame som gikk etter en veldig høy mann. Praktisk sett, i senga og ellers hadde det vært mye bedre for henne å finne seg en mann på rundt 175. Du har altså selv en dame som gikk etter høyde, men dømmer andre damer som gjør det samme? Interessant standpunkt :D 

Tja, om snitthøyde på kvinner i dag er "lav dame" så er vel alle lave da? Inkludert deg sjøl? Og detta ba du om.

Du tar veldig feil der, hu går ikke utelokkende etter høye menn på noen måte. Gidder faktisk ikke å legga ut om åssen vi møttes i minste detalj her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud, han var 150! Han er 30 cm under minimumskravet. "Usikker på seg selv", ja det er vel det minste problemet!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dere menn må forstå at man selvfølgelig ikke ser ut på samme måte med og uten sminke. Eller så hadde vi ikke giddet å bruke penger på sminke. 

Ja.. og det er jo trist. Sminke seg for å se pen ut/fake utseende sitt. Det oser vel ganske lav selvtillit

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud, han var 150! Han er 30 cm under minimumskravet. "Usikker på seg selv", ja det er vel det minste problemet!

Ja.. jeg også ville ha reagert på den høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (15 minutter siden):

Nei, si det. Hvorfor skal noen bry seg? Hvorfor ikke bare la den kjipe sirkelen fortsette uten å bryte ut eller opp? Gjerne oppdra de neste generasjonene til å tenke likt og. Det er nok det beste for alle, eller hva? Øye for øye og tann for tann. Glad jeg slipper å måtte se hva slags dystopisk dritthull verden kommer til å være om 50år. For utviklingen er utelukkende i negativ retning. 

Skal noe noen gang endres så må det starte ett sted. 

Så bry deg selv da siden det er så viktig. 

Syns ikke det skal fortsette å bare starte med kvinner, når det meste av stygg oppførsel begås av menn. Så klag på menn. 

Jeg har båret min mengde men sympati for folk, du kan ikke kreve enda mer av akkurat meg, har lov til å gå lei i møtet med nesten bare drittsekker som krever og krever.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han ville møte noen. Hadde han skrevet han var 150 hadde TS aldri møtt han. Og sluppet sjokket. TS hadde forøvrig aldri møtt ham om han hadde løyet med "bare" 25 cm heller. Kravet er jo 180, noe ALLE vet uansett hva som skrives (lyves) her på KG.

Min mann er 175 cm. Min eks er 169 cm. Hvor kom dette kravet om 180 cm fra?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...