Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Ikke så smart å lyve på høyden. Men er det egentlig noe verre enn at så og si alle som veier for mye har bilder der de er 10-15-20 kilo lettere enn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunello skrev (2 minutter siden):

Ikke så smart å lyve på høyden. Men er det egentlig noe verre enn at så og si alle som veier for mye har bilder der de er 10-15-20 kilo lettere enn nå?

Nei, det er like ille. Løgn er aldri greit.

Anonymkode: 0fe4e...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (1 time siden):

Det er jo det som er hele poenget mitt. Jeg jaug fordi jeg hadde god erfaring med at damer hadde veldig lett for å falle høyde. Noe jeg var møkklel av

Mange som ser på deg som en vandrende fetish i det du runder 195.

Var ufattelig mange kvinner på tinder som kun var opptatt av høyden min. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ny, men det er vel egentlig ikke noe verre enn dem som bruker bilder som fremstiller dem mye yngre eller slankere enn de egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ( så og si alle, iallefall) kvinner lyver hi om utseende sitt? Jeg går ingen steder uten sminke.. Og jeg legger ut flatterende bilder, selv om jeg ikke skjuler mine skavanker. ( eller gjorde da jeg var singel) 

Altså.. 10 cm..? So..? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om høyde, siste jeg var sammen med var 3 cm høyere enn meg og jeg er 165. Har hatt kjærester i alle høyder og det var aldri en greie for meg. Jeg hadde nok under tvil møtt ham igjen, men jeg er redd at å lyve på høyden på den måten egentlig representerer en usikkerhet dypere i ham, ellers hadde han bare gitt faen og møtt opp. Og hvis han er så usikker på seg, høyden sin og sin plass, tror jeg at det kommer ut på andre arenaer og. 

Ville jo vært som at noen spurte om min bh str og jeg la på et par tre cups, og dukket opp ganske flatbrystet på date, hadde heller ikke vært ok. 

Anonymkode: 41e2c...218

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit, folk som lyver der er ikke interessante.

Idet jeg oppdager at de lyver om ting så slettes matchen.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal lyve for "å få matcher", og ikke skjønner at matchene de får da er ikke noen som matcher deg.

Hvis noen har problemer med høyden din, så er de ikke en match.

Hvis noen ikke liker at du har barn eller hvor mange barn, så er det ikke rett match.

Det du ikke singel så må du matche med noen som ikke har problemer med det, ikke de som vil ha en monogam relasjon.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke date damer utenfor din preferanse, for å straffe damer innenfor den, som du er utenfor deres igjen, hjelper ingenting.

Det gjør absolutt ingenting for verken dama du ikke liker at du ikke dater henne(Det er bra for henne) Heller ikke for dama som ikke liker deg at du dater eller ikke dater noen andre.(For hvorfor skal hun bry seg?) Folk har fokus på sitt liv og sine preferanser og relajsoner som vil være gode for dem.

Fokuser på dem det er felles attraksjon med.

Når jeg ser en profil av en mann som sier han ikke liker noen over 25 bmi setter jeg meg ikke ned å gråter, jeg sviper videre. Om alle har det gråter jeg heller ikke. Jeg tenker, det er ingen menn å date på tinder og jeg bør møte menn andre steder, om alle menn er sånn nå må jeg kanskje forberede meg på å forbli singel for menn er ikke den opplevelsen jeg søker. Å det er det. Er det en sorg å ikke møte noen? Ja. Men da er ikke den sorgen om disse mennene, men at mannen i drømmene mine ikke eksisterer. De som ikke når opp er utelukket, og ingen å sørge over om du skjønner? Folk er som regel ikke knyttet til tilfeldige de ikke har forelsket seg i. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dater egentlig ikke menn under 180, så rundt 185-190 er perfekt for meg. Jeg er 170. Hadde en mann løyet på høyden sin hadde det vært takk og farvel. Dårlig selvtillit. 

Anonymkode: dcfeb...365

Og jeg er 168 og datet maks 180. 

Generelt klarer jeg ikke å synes annet enn at det ser så sykt barnslig ut med veldig høye menn (180-220) og mye lavere kvinner (145-170.)

Anonymkode: ca5eb...a4b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en som var en hel cm under 180 og jeg tenkte såklart på det hver morgen og kveld i over 10 år!! 😂 

Tenker over det når noen er lavere og fysisk mindre i alle dimensjoner enn meg, også om det betyr noe for dem for det kan det fort gjøre. Men for min del er det kjempe mye som avgjør om noen er attraktiv, å det er en som er fysisk mindre enn meg jeg tenker på til tider, for han er en veldig kjekk og hyggelig mann. 

Er 170 og føler meg ganske stort bygd. Var lei meg for det en god stund, men nå føler jeg meg veldig fornøyd i min kvinnelighet. Alle slags mennesker er vakre, men det kan ta tid å komme til et punkt av selvaksept. Og selvbildet vil ikke bestandig være på topp, som er naturlig når vi lett sammenligner oss med andre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Utrolig synd siden vi har sinnsykt fin kjemi men jeg vet ikke om jeg kan leve med at han løy om høyden sin. Jeg trodde ikke egne øyne når jeg så hvem jeg skulle møte… det ble et svært kleint møte… Hvordan ville du reagert hvis deg var deg? 

Anonymkode: b5fa3...a03

Jeg ville aldri ha datet en kvinne med «høydekrav» i utgangspunktet.

Jeg er 184, men har aldri hatt høyden min på Tinder feks. En kvinne med «høydekrav» faller utenfor mine preferanser.

Anonymkode: a33ff...791

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De færreste kvinner vil se NED på en mann.

Så å juge på høyden er veldig dårlig.

Anonymkode: aeee2...e59

De fleste menn vil ikke bli sammen med damer som har ligget rundt i stor stil (altså mer enn snittet), likevel juger de kvinnene på bodycounten... ikke noe bedre det. 

Anonymkode: 45e25...fbc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste menn vil ikke bli sammen med damer som har ligget rundt i stor stil (altså mer enn snittet), likevel juger de kvinnene på bodycounten... ikke noe bedre det. 

Men bodycount er ikke synlig, høyde er jo det når du møter dem. Jeg sier ikke at noen skal lyve på antall ligg eller på noe som helst, men hva med flausen? Det gjelder forsåvidt bodycount flausen om sannheten kommer frem. Jeg føler jeg skylder folk sannheten om meg.

Eier dere ikke skam dere som for en eller annen grunn lyver på noe veldig synlig? Tenker dere ikke at dere fysisk skal møtes?

Jeg hadde vært drit flau da jeg har stått forran daten om jeg fikk den daten av å fremstille meg som ei jeg ikke ser ut som, om det var å påstå nesen er liten, håret brunt og skulderlangt, rompa mindre, høyden 165. Brukte å redigere nesen min i tenårene og korrelerte ikke det at folk så nesen min på ekte på den tiden, men nå syns jeg jo det er veldig kleint 😅

Så hva tenker dere som lyver på høyde, alder, vekt, alt sånnt synlig?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har aldri noensinne blitt spurt om hvor mange jeg har ligget med. Og har aldri spurt en date/partner om det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du også reagert hvis høyden var høyere fremfor lavere? Eller er det kun løgnen som er problemet? Virker som dette kun er et issue fordi det var snakk om lavere vs høyere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noen menn er helt merkelige på det området der. Lyver på høyde, alder, inntekt.. Ja alt mulig egentlig. 

Anonymkode: be82c...f4e

Mange kvinner, helt vanlige kvinner man vil tenke at verken er overfladiske eller sære, spør etter to-tre meldinger om høyde såfremt det ikke opplyst i profilen. Det er et uomtvistelig faktum. Jeg kan skjønne at noen menn sliter pga dette og skriver på seg noen ekstra cm. Mange kvinner er nådeløse på dette.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kygos skrev (6 minutter siden):

Mange kvinner, helt vanlige kvinner man vil tenke at verken er overfladiske eller sære, spør etter to-tre meldinger om høyde såfremt det ikke opplyst i profilen. Det er et uomtvistelig faktum. Jeg kan skjønne at noen menn sliter pga dette og skriver på seg noen ekstra cm. Mange kvinner er nådeløse på dette.  

Det gjør ikke jeg, det ville jeg følt var uhøflig av meg og vist overfladisk tankegang. Selv om jeg tiltrekkes av høye menn. Men jeg lurer på hvorfor de ikke har høyden sin opplyst. Jeg har opplyst om min lave høyde og tenker det er like greit at menn som vil ha damer på over 1,70 kan velge meg bort fra start hvis det er viktig. 

Anonymkode: cb56c...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygos skrev (33 minutter siden):

Men hva er vitsen? Dersom høyde er veldig viktig for den han møter så blir det jo ikke noe forhold uansett? 

Jeg er en høy kvinne, og da jeg ikke skrev høyde på Tinder ble jeg droppet etter første date et par ganger fordi jeg var for høy. Og det er jo greit, så jeg begynte etter hvert å skrive høyden så jeg slapp å kaste bort tiden til noen. Er ikke det det beste? 

Synes såklart ikke det er noe bedre med kvinner som bruker filter, vinkler osv. for å se bedre ut. Løgn er løgn. 

Anonymkode: 90590...7c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overraskende mange som har bilder på tinder som tilsier 20+ kg mindre. Ble ganske dyktig på å vurdere reell fettprosent basert på minimal info. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Er overraskende mange som har bilder på tinder som tilsier 20+ kg mindre. Ble ganske dyktig på å vurdere reell fettprosent basert på minimal info. 

Jeg hadde en mann som fortalte meg en gang, at han ble helt perpleks, fordi hun hadde bilder fra hun var tynnere. Han hadde likt hun så godt før de møtes, men han kom seg ikke over at hun hadde skjult det. Jeg tenker dette er nok litt i samme kategori. Det er ikke utseendet som er problemet, men den åpenbare løgnen

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...