Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 11.28):

Er han ansiktspen og har mye status? På den høyden må man kompensere 

Anonymkode: 8db4b...9e1

Ei det må man ikke

Anonymkode: 17537...705

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 7.28):

Fra nesten alle kvinner hvis du hadde fulgt med på de tusenvis av debattene de siste årene. Kvinner flest velger bort menn som er lavere enn snittet. At du er et unntak beviser ingenting.

Anonymkode: c0ed7...a03

Mange som ikke har det kravet pgså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 11.10):

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett så lave menn med damer, det virker uansett som om alle damer vil ha menn godt over 170

Anonymkode: 8db4b...9e1

Merkelig at du aldri har sett det

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 20.52):

Utrolig synd siden vi har sinnsykt fin kjemi men jeg vet ikke om jeg kan leve med at han løy om høyden sin. Jeg trodde ikke egne øyne når jeg så hvem jeg skulle møte… det ble et svært kleint møte… Hvordan ville du reagert hvis deg var deg? 

Anonymkode: b5fa3...a03

Jeg mener at det bør bli et krav at kvinner oppgir midje/hofte-ratio og at all bruk av sminke blir forbudt.

Det er nok like mange menn som blir sjokkerte over at kvinner har jukset med profilen.

Anonymkode: bb3ff...127

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mener at det bør bli et krav at kvinner oppgir midje/hofte-ratio og at all bruk av sminke blir forbudt.

Det er nok like mange menn som blir sjokkerte over at kvinner har jukset med profilen.

Det er like lite greit om en kvinne gjorde noe sånt, trodde du noe annet? 

Anonymkode: 90590...7c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er like lite greit om en kvinne gjorde noe sånt, trodde du noe annet? 

Enig. All bruk av sminke bør forbys.

På den måten kan man skille klinten fra hveten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (1 time siden):

Selvfølgelig har det noe å si. Hva de andre på kg er i høyde har da ingen betydning, det at dere er høyere enn disse kvinnene et poenget. Alle andre menn trenger ikke være det. Jeg er 170 og jevn høy med masse menn hvor jeg bor, så jeg er ofte for høy for DEM. Får høre jeg ikke må gå i hæler, for da blir jeg fort 180. Kvinner som er over 180 er høyere enn de fleste menn i verden og høyere enn nesten alle mennene i familien min. Som et eksempel. 

Noen menn liker at kvinner er høye heldigvis, men du kan ikke benekte at vi ikke opplever noen ubehageligheter av å skille oss ut sammenlignet med med menn rundt vår høyde, når de kanskje vil ha noen som er lavere. Du vil neppe møte noen kvinne som er høyere enn deg i hele ditt liv, så ikke noe du kan måle utifra din opplevelse. 

Hva Flipit responderer på oss høye er mer relevant, for vi vil teknisk sett møte fler menn som er lavere enn 170 enn vi vil møte dem som er høyere enn 200.  Om du skjønner? Det er ikke dere vi møter i livene våre, det er andre menn og flest av dem under 180.

Nei det har ikke jo ikke noe med saken å gjøre? Som sagt så er jeg ute etter synspunktet til dem som igjen utelukkende går etter høyde, og som @Katten.2.0 sa så blir vi en vandrende fetisj for mange. Hvorfor er jeg ute etter svar på. Så hva du sier er ikke relevant heller som du selv sa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke hun du siterer, og er "bare" 178, men har opplevd flere ganger å bli droppet på grunn av høyden min.

Ja som sagt så sier det ganske mye om folk dersom man blir dumpa fordi man "bare" er 178. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (4 timer siden):

Som en mann under 170 har jeg samme opplevelser bare på motsatt ende. Er kjekk i fjeset (har jeg fått høre) og er ganske bred bygd uten å være overvektig. Så blir flørtet med og tilnærmet når jeg sitter nede på en restaurant/bar whatever. Men med en gang jeg reiser meg så forsvinner entusiasmen som dugg for solen. Har blitt fortalt at alle korte menn burde slenges inn i konsentrasjonsleirer å bli utryddet fordi da slipper man flere korte sønner, har fått Napoleon komplekset stemplet på meg ved flere anledninger enn jeg orker å huske på, bare fordi jeg har stått opp for meg selv. blitt kalt dverg til det punktet hvor alt dette bare preller av på meg, søker en på nettet så finner man millioner av tiktok videoer, instagram reels, reddit poster som alle utbasunerer om hvor verdiløse vi er. Bortkastet luft, søppel, noe som ikke er menneskelig en gang. Som om vi var noe ekkelt som har satt seg fast under de 20cm høye hælene deres. 

Mange folk er bedritne rævhull, kvinner som menn. Etter hvert har jeg heldigvis fått ganske tykk hud og det meste bare preller av meg. Er også heldigvis ganske slagferdig å vet å bite tilbake. Ender ofte med at jeg setter "mobberene" i et hjørne verbalt slik at alt de klarer å gjøre er å vifte med armene og komme med trusler. Synes faktisk at det er litt morsomt. 

Vet ikke hva jeg skal si egt. Jeg føler med deg, skulle ønske verden var annerledes. Som jeg har uttrykt tidligere i denne tråden så er vi inne i en negativ utvikling jeg er redd aldri kommer til å endres. Det beste vi kan gjøre er å gå rakrygget og være stolte over den vi er. Ikke på tross av, men på grunn av at vi er den vi er. 

Håper du ikke lar alt dette de dritt folkene sier til deg ødelegge deg. Du er faktisk mye bedre enn dem. 

Jeg er faktisk helt enig med deg på alle måter selv om jeg er i helt andre enden av skalaen. Om man er 130 eller 225 spiller da faen ingen rolle, er folk alt sammen! Faen. Og ja, blir irritert.

Detta er en forbanna uting blandt folk i dag. Er dem som skulle vært innlagt på leir spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (11 minutter siden):

Nei det har ikke jo ikke noe med saken å gjøre? Som sagt så er jeg ute etter synspunktet til dem som igjen utelukkende går etter høyde, og som @Katten.2.0 sa så blir vi en vandrende fetisj for mange. Hvorfor er jeg ute etter svar på. Så hva du sier er ikke relevant heller som du selv sa.

Om du og høye menn er en fetisj eller ikke, endrer ikke på at andre menn som ikke er deres høyde har et eget liv og en egen smak, og at vi høye kvinner kan oppleve å bli avvist av dem?

Vi har ulike samtaler nå føler jeg, hvorfor vi har det vet jeg ikke, men jeg trodde vi snakket om menn som avviser høye damer og hva lavere menn opplever, på dette punktet i samtalen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Enig. All bruk av sminke bør forbys.

På den måten kan man skille klinten fra hveten.

Tror ikke folk flest setter bruk av sminke i samme kategori som å lyve på seg 30 cm på høyden, men deg om det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (9 minutter siden):

Vi har ulike samtaler nå føler jeg, hvorfor vi har det vet jeg ikke, men jeg trodde vi snakket om menn som avviser høye damer og hva lavere menn opplever, på dette punktet i samtalen? 

Det har vi hatt hele tiden forsåvidt, jeg står som sagt på mitt som jeg har poengtert 100 ganger nå, og sier det igjen, hva i svarte er det dere damer syns er så innmari svært med høye menn kontra normal høyde.

Jeg spørte rett ut lenger bak i tråden, noen har svart på pm med noe jeg ikke skjønner fletta av. Så spørsmålet står enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke folk flest setter bruk av sminke i samme kategori som å lyve på seg 30 cm på høyden, men deg om det. 

Og hva er den prinsipielle forskjellen mener du?

Det er like ille at ei burugle sminker seg pen, eller at ei overvektig prøver å fremstå som slank. Det burde vært et minimumskrav at kvinner viser hele kroppen på profilen. Bare tenk på hvor mange menn som har blitt lurt trill rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Duck skrev (5 minutter siden):

Det har vi hatt hele tiden forsåvidt, jeg står som sagt på mitt som jeg har poengtert 100 ganger nå, og sier det igjen, hva i svarte er det dere damer syns er så innmari svært med høye menn kontra normal høyde.

Jeg spørte rett ut lenger bak i tråden, noen har svart på pm med noe jeg ikke skjønner fletta av. Så spørsmålet står enda. 

Forstår det er relevant for deg, men vet ikke om jeg kan gi deg noe bedre svar på det enn du kan gi meg på at menn liker faste store pupper eller noen med store klare blå øyne får komplemanger på det, eller noen med tykt langt hår, eller noen med fyldige lepper, eller har timeglassfassongen støpt av gudene selv. Noen ting får mer oppmerksomhet, mens andre ting tiltrekker seg oftere negativ oppmerksomhet og det er trist. Det er ikke bestandig en logikk, det kan være tradisjon også. Gir ingen mening at lys hud skal være hedret over mørkere hudtoner, men her er vi i en rasistisk verden hvor det finnes flest av dem med mørk hud som også tåler sola bedre, og folk bleker den. Det er sykt.

Du har kjæreste, må du tenke på dette, så fremt ikke damer plager deg? Det er derimot tristere for dem som blir avvist enn dem som er en fetisj, syns jeg. Selv om det sikkert ikke er gøy å få oppmerksomhet på grunn av kroppsdeler, som høyden først, puppene først, huden først, håret først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og hva er den prinsipielle forskjellen mener du?

Det er like ille at ei burugle sminker seg pen, eller at ei overvektig prøver å fremstå som slank. Det burde vært et minimumskrav at kvinner viser hele kroppen på profilen. Bare tenk på hvor mange menn som har blitt lurt trill rundt her.

Du vet lite om sminke dersom du tror man kan sminke seg pen. Stort sett bruker man sminke for å rette ut minimale ujevnheter i huden og å fremheve øynene. Jeg kan ikke bli pen uansett hvor mye sminke jeg kladder på, jeg ser fortsatt ut som meg selv. 

Filter og eventuelt å bruke vinkler for å fremstå slankere er derimot klart i samme kategori. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet lite om sminke dersom du tror man kan sminke seg pen. Stort sett bruker man sminke for å rette ut minimale ujevnheter i huden og å fremheve øynene. Jeg kan ikke bli pen uansett hvor mye sminke jeg kladder på, jeg ser fortsatt ut som meg selv. 

Filter og eventuelt å bruke vinkler for å fremstå slankere er derimot klart i samme kategori. 

Du lyver så du tror det selv.

tyra-banks-1652194525.jpg

tiktok-catfish.jpg?quality=75&strip=all

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg blir penere med sminke, er en grunn til at jeg kvier meg for å gå ut uten. Hva om jeg møter han kjekkingen? *Gasp* 😅

Men vil legge til at de aktivt har brukt bilder med rare ansiktutrykk for uten sminke delen, og når folk bruker slike taktikker for å fremme poenget, må vi være kritiske til at de bruker slike virkemidler for en grunn. Å det er for å øke verdien av eksemplet. Derfor vi ser dem ha finere lyskvalitet osv på etter bildene, fordi resultatet i segselv ikke er bra nok til å overbevise noen.

De valgte ikke de fineste sminke bildene de kunne ha funnet heller.

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, kjempegode eksempler, ta bilder på webkamera der de ser verre ut enn vanlig og sammenlign med bilder tatt  profesjonelle sammenhenger med sminke og lys egnet for kamera. Tyra Banks er pen, hun hadde ikke vært modell om hun ikke hadde utseendet med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (4 minutter siden):

Jeg blir penere med sminke, er en grunn til at jeg kvier meg for å gå ut uten. Hva om jeg møter han kjekkingen? *Gasp* 😅

Men vil legge til at de aktivt har brukt bilder med rare ansiktutrykk for uten sminke delen, og når folk bruker slike taktikker for å fremme poenget, må vi være kritiske til at de bruker slike virkemidler for en grunn. Å det er for å øke verdien av eksemplet. Derfor vi ser dem ha finere lyskvalitet osv på etter bildene, fordi resultatet i segselv ikke er bra nok til å overbevise noen.

De valgte ikke de fineste sminke bildene de kunne ha funnet heller.

Man kan bli penere, men å gå fra burugle til pen med sminke skal godt gjøres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan bli penere, men å gå fra burugle til pen med sminke skal godt gjøres. 

Det er mulig, alt ettersom hva noen regner å være en burugle. Om du sliter med huden, har lyse vipper som det jeg har, kanskje i tilegg til ansiktstrekk du ikke liker, så er det å jevne ut hudtonen, legge fokus på øyne, farge i kinn, glass på leppene, brynene på plass, det har en effekt.

Å mange assosierer visse sminke stiler med et image, så mange blir assosiert hot av at de minner noen om en kultur. Som når noen bleiker håret, har piersing i navlen, vippe extentions, juicy cotour, da blir de med en gang litt bimbo og får en Babe faktor. Eller er du uenig i det?

Det er ikke eneste image vi kan like heller, det er klær vi assosierer med rikdom, dem vi assosierer med typ magi og mystikk, de vi tenker på som gotiske og mange liker gotiske kvinner. Jeg tror vi kvinner om vi vil, kan bruke sminke og stil til å bli finere enn folk vil tenke at vi er ved å være helt nakne. 

Men jeg mener ikke det er riktig AG det er sånn, men det føles ut som vi kan ha et beskyttelseslag der. Jeg føler meg ikke vakker til vanlig, men i klærne mine og maska, så assosierer jeg til noe mer enn megselv. Å det kan slå negativt ut også, som før når jeg var tomboy og ikke kledde meg feminint. For noen går det, for andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...