Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 12.52):

Daten var 1.50 han løy på 30 cm. 

Anonymkode: b5fa3...a03

Sorry, men :fnise: Hvorfor juge om noe så åpenbart?

Hva gjorde du TS?

Anonymkode: a14fe...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett så lave menn med damer, det virker uansett som om alle damer vil ha menn godt over 170

Anonymkode: 8db4b...9e1

Da har du ikke sett veldig godt etter. Kollegaen på kontoret ved siden av meg er kortere enn det, er godt gift og har barn. Jeg vet om mange andre også. Jeg er høyest på kontoret, men har vært ufrivillig singel så lenge at jeg har gitt opp og føler meg totalt mislykka.

Anonymkode: 80ec7...0a1

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da har du ikke sett veldig godt etter. Kollegaen på kontoret ved siden av meg er kortere enn det, er godt gift og har barn. Jeg vet om mange andre også. Jeg er høyest på kontoret, men har vært ufrivillig singel så lenge at jeg har gitt opp og føler meg totalt mislykka.

Er han ansiktspen og har mye status? På den høyden må man kompensere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er han ansiktspen og har mye status? På den høyden må man kompensere 

Nei, helt vanlig på alle måter. En alminnelig, hyggelig fyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, helt vanlig på alle måter. En alminnelig, hyggelig fyr.

I nord er det veldig mange lave menn. Det er ikke slik at de alle er single hele livet. To kollegaer er under 160 cm, den ene skal ha barn om et par måneder, den andre har nettopp giftet seg. Ikke noen skjønnhetskonger, og jobber i helt vanlige stillinger. En bekjent jobber som rådgiver i bank, med gjennomsnittlig lønn. Han er 158 cm høy, lubben og har kone og fem barn.

Anonymkode: db468...32a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett så lave menn med damer, det virker uansett som om alle damer vil ha menn godt over 170

Jeg vet om flere menn fra 170 og lavere som er i forhold. Og mange som er mellom 170 og 180. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som høy kvinne (185) så har jeg fått såpass mange ubehagelige reaksjoner fra menn i forbindelse med akkurat høyden at jeg nok aldri ville turt å utelate høyden i en datingsituasjon. Jeg har vanskelig å tro at menn ikke bryr seg så mye, men har blitt litt optimistisk av å lese innlegg her inne. Personlig ville jeg heller unngått en avvisning pga det, men det kunne jo i teorien vært morsomt å prøve (som en var inne på her) å lyve meg nedover. Dessverre har noen av mennene jeg har møtt uttalt misnøye etter en tid og ikke vært så tolerante som de trodde/ga uttrykk for i begynnelsen.

Anonymkode: 9c524...775

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som høy kvinne (185) så har jeg fått såpass mange ubehagelige reaksjoner fra menn i forbindelse med akkurat høyden at jeg nok aldri ville turt å utelate høyden i en datingsituasjon. Jeg har vanskelig å tro at menn ikke bryr seg så mye, men har blitt litt optimistisk av å lese innlegg her inne. Personlig ville jeg heller unngått en avvisning pga det, men det kunne jo i teorien vært morsomt å prøve (som en var inne på her) å lyve meg nedover. Dessverre har noen av mennene jeg har møtt uttalt misnøye etter en tid og ikke vært så tolerante som de trodde/ga uttrykk for i begynnelsen.

Jeg er to cm lavere enn deg og opplevde det samme, mye kommentarer og ubehageligheter. 

En jeg skulle på date med trakk seg da han fant ut at han bare var 5 cm høyere enn meg, på en times varsel 😒

Anonymkode: 35907...0cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er to cm lavere enn deg og opplevde det samme, mye kommentarer og ubehageligheter. 

En jeg skulle på date med trakk seg da han fant ut at han bare var 5 cm høyere enn meg, på en times varsel 😒

Anonymkode: 35907...0cd

Spesiell type. For meg som er 187 hadde det bare vært en stor fordel om dama var 185. Jeg foretrekker mest mulig lik høyde. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (På 1.10.2024 den 7.14):

Når han sier 180 men er 150 så handler det ikke om vanlig løgn. Det er et slags statement.

Det er litt som å søke på en jobb og ha bilde av en hvit mann på CVen for å i det hele tatt komme til intervju. Når man dukker opp på jobbintervju er det rett ut fordi man er svart.

Arbeidsgiverne kan godt fortelle verden og hverandre at det ikke har noen verdens ting med hudfarge å gjøre, og krever at alle skal tro på det. Det bare løgnen. Men hvorfor betyr løgnen så mye hvis hudfarge ikke har noen ting å si?

Ville noen brydd seg om noen sa de hadde grå øyne, men så var de blå?

Klart det har noe å si at man er 150 og ikke 180. Jeg tror mange menn på 150 har dame, men det er en relevant opplysning. 

Kan være at å tro man slipper unna med en grov løgn man garantert blir avslørt i , kan vitne om at man enten er dum eller totalt useriøs. 

Anonymkode: 887d5...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ubehagelige reaksjoner? Som en som er langt over snittet høy og flere med meg av oss "gubba" her inne kan jeg med hånda godt planta på hjerte si i full troverdighet at jeg ikke hadde reagert om du var 185 eller 150. Mulig jeg er sammenskrudd rart, men det hadde jeg faktisk ikke tenkt over en gang.. Hvorfor jeg ikke hadde reagert har jeg egentlig ikke noe godt svar på, men kan tenkes at det har noe med at jeg har fått kvalmt mye og tidvis får mye kommentarer på høyden, sko og hender. Blir faktisk lyn forbanna inni meg når noen enkomst kommer for å kommentere/spørre selv om jeg ikke viser det frem.

Og uttalt missnøye? I forbindelse med hva? At du er høy? Isåfall sier det sitt om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (10 minutter siden):

Ubehagelige reaksjoner? Som en som er langt over snittet høy og flere med meg av oss "gubba" her inne kan jeg med hånda godt planta på hjerte si i full troverdighet at jeg ikke hadde reagert om du var 185 eller 150. Mulig jeg er sammenskrudd rart, men det hadde jeg faktisk ikke tenkt over en gang.. Hvorfor jeg ikke hadde reagert har jeg egentlig ikke noe godt svar på, men kan tenkes at det har noe med at jeg har fått kvalmt mye og tidvis får mye kommentarer på høyden, sko og hender. Blir faktisk lyn forbanna inni meg når noen enkomst kommer for å kommentere/spørre selv om jeg ikke viser det frem.

Og uttalt missnøye? I forbindelse med hva? At du er høy? Isåfall sier det sitt om dem. 

Jeg er ikke hun du siterer, og er "bare" 178, men har opplevd flere ganger å bli droppet på grunn av høyden min.

Anonymkode: 90590...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (3 minutter siden):

Kommentarer jeg har fått er bl.a. at det er maskulint, lite feminint, stygt, at ingen menn ønsker så store damer (jeg er ikke overvektig), at store damer er lite tiltrekkende, at det er for mye jobb i forbindelse med sex, at jeg bør være taknemlig for at en mann orker å forholde seg til meg (basert på høyde og ikke personlighet). Fremmede menn har kommet bort til meg å fortalt at det er stygt for en dame å være høy. Har jeg blitt bedt opp til dans, så har de rygget da jeg reiset meg. Blandt annet. Jeg tror (kun basert på egne erfaringer) at mange menn føler seg mer maskuline om de er høyere enn damen de er sammen med. Du med din høyde vil trolig ikke komme bort i like høye damer som deg selv? Den høyeste damen jeg har møtt var 206, og jeg innrømmer at jeg noen ganger har tenkt på hvordan livet hennes ble. Jeg har også kjent menn på godt over 2 meter som er blitt oppfattet som en kuriositet mer enn en person. Samtidig så har vi vel alle vårt som andre undres over innimellom og en del synes det er greit å kommentere det meste som faller utenfor normen.

Jeg er helt enig i at uttalt missnøye sier mest om de som har brukt det for å såre, men det endrer dessverre ikke at jeg er litt for sårbar på det punktet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Duck skrev (44 minutter siden):

De fleste menn er kortere enn deg, det er svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (6 minutter siden):

De fleste menn er kortere enn deg, det er svaret. 

Har ingenting med saken å gjøre.. Er iallfall 7 stk som er like høye og enda høyere enn meg bare her på kg. Nevner ikke navn av ymse grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kommentarer jeg har fått er bl.a. at det er maskulint, lite feminint, stygt, at ingen menn ønsker så store damer (jeg er ikke overvektig), at store damer er lite tiltrekkende, at det er for mye jobb i forbindelse med sex, at jeg bør være taknemlig for at en mann orker å forholde seg til meg (basert på høyde og ikke personlighet). Fremmede menn har kommet bort til meg å fortalt at det er stygt for en dame å være høy. Har jeg blitt bedt opp til dans, så har de rygget da jeg reiset meg. Blandt annet. Jeg tror (kun basert på egne erfaringer) at mange menn føler seg mer maskuline om de er høyere enn damen de er sammen med. Du med din høyde vil trolig ikke komme bort i like høye damer som deg selv? Den høyeste damen jeg har møtt var 206, og jeg innrømmer at jeg noen ganger har tenkt på hvordan livet hennes ble. Jeg har også kjent menn på godt over 2 meter som er blitt oppfattet som en kuriositet mer enn en person. Samtidig så har vi vel alle vårt som andre undres over innimellom og en del synes det er greit å kommentere det meste som faller utenfor normen.

Jeg er helt enig i at uttalt missnøye sier mest om de som har brukt det for å såre, men det endrer dessverre ikke at jeg er litt for sårbar på det punktet.

Har aldri møtt eller sett noen som er i nærheten av min høyde nei.. Høyeste kvinnen jeg har sett i levende live er ca 188 ut ifra hva jeg så mens hun sto forran meg i kassa i USA.

Og til resten av svaret ditt har jeg ett ganske så kort og enkelt svar som dekker det meste; Hva faen er galt med folk i dagens samfunn.. Jaggu mye raringer blandt oss med sære meninger/krav...

Kæ hell ska væla ende med slikt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Som en mann under 170 har jeg samme opplevelser bare på motsatt ende. Er kjekk i fjeset (har jeg fått høre) og er ganske bred bygd uten å være overvektig. Så blir flørtet med og tilnærmet når jeg sitter nede på en restaurant/bar whatever. Men med en gang jeg reiser meg så forsvinner entusiasmen som dugg for solen. Har blitt fortalt at alle korte menn burde slenges inn i konsentrasjonsleirer å bli utryddet fordi da slipper man flere korte sønner, har fått Napoleon komplekset stemplet på meg ved flere anledninger enn jeg orker å huske på, bare fordi jeg har stått opp for meg selv. blitt kalt dverg til det punktet hvor alt dette bare preller av på meg, søker en på nettet så finner man millioner av tiktok videoer, instagram reels, reddit poster som alle utbasunerer om hvor verdiløse vi er. Bortkastet luft, søppel, noe som ikke er menneskelig en gang. Som om vi var noe ekkelt som har satt seg fast under de 20cm høye hælene deres. 

Mange folk er bedritne rævhull, kvinner som menn. Etter hvert har jeg heldigvis fått ganske tykk hud og det meste bare preller av meg. Er også heldigvis ganske slagferdig å vet å bite tilbake. Ender ofte med at jeg setter "mobberene" i et hjørne verbalt slik at alt de klarer å gjøre er å vifte med armene og komme med trusler. Synes faktisk at det er litt morsomt. 

Vet ikke hva jeg skal si egt. Jeg føler med deg, skulle ønske verden var annerledes. Som jeg har uttrykt tidligere i denne tråden så er vi inne i en negativ utvikling jeg er redd aldri kommer til å endres. Det beste vi kan gjøre er å gå rakrygget og være stolte over den vi er. Ikke på tross av, men på grunn av at vi er den vi er. 

Håper du ikke lar alt dette de dritt folkene sier til deg ødelegge deg. Du er faktisk mye bedre enn dem. 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (1 time siden):

Som en mann under 170 har jeg samme opplevelser bare på motsatt ende. Er kjekk i fjeset (har jeg fått høre) og er ganske bred bygd uten å være overvektig. Så blir flørtet med og tilnærmet når jeg sitter nede på en restaurant/bar whatever. Men med en gang jeg reiser meg så forsvinner entusiasmen som dugg for solen. Har blitt fortalt at alle korte menn burde slenges inn i konsentrasjonsleirer å bli utryddet fordi da slipper man flere korte sønner, har fått Napoleon komplekset stemplet på meg ved flere anledninger enn jeg orker å huske på, bare fordi jeg har stått opp for meg selv. blitt kalt dverg til det punktet hvor alt dette bare preller av på meg, søker en på nettet så finner man millioner av tiktok videoer, instagram reels, reddit poster som alle utbasunerer om hvor verdiløse vi er. Bortkastet luft, søppel, noe som ikke er menneskelig en gang. Som om vi var noe ekkelt som har satt seg fast under de 20cm høye hælene deres. 

Mange folk er bedritne rævhull, kvinner som menn. Etter hvert har jeg heldigvis fått ganske tykk hud og det meste bare preller av meg. Er også heldigvis ganske slagferdig å vet å bite tilbake. Ender ofte med at jeg setter "mobberene" i et hjørne verbalt slik at alt de klarer å gjøre er å vifte med armene og komme med trusler. Synes faktisk at det er litt morsomt. 

Vet ikke hva jeg skal si egt. Jeg føler med deg, skulle ønske verden var annerledes. Som jeg har uttrykt tidligere i denne tråden så er vi inne i en negativ utvikling jeg er redd aldri kommer til å endres. Det beste vi kan gjøre er å gå rakrygget og være stolte over den vi er. Ikke på tross av, men på grunn av at vi er den vi er. 

Håper du ikke lar alt dette de dritt folkene sier til deg ødelegge deg. Du er faktisk mye bedre enn dem. 

Det er helt utrolig hva noen får seg til å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper vekk menn over 190, jeg syns de er for høye og ser ikke på de som tiltrekkende. Perfekt høyde er 170-180. Er selv 166 høy. 

Anonymkode: 158ac...a71

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (3 timer siden):

Har ingenting med saken å gjøre.. Er iallfall 7 stk som er like høye og enda høyere enn meg bare her på kg. Nevner ikke navn av ymse grunner.

Selvfølgelig har det noe å si. Hva de andre på kg er i høyde har da ingen betydning, det at dere er høyere enn disse kvinnene et poenget. Alle andre menn trenger ikke være det. Jeg er 170 og jevn høy med masse menn hvor jeg bor, så jeg er ofte for høy for DEM. Får høre jeg ikke må gå i hæler, for da blir jeg fort 180. Kvinner som er over 180 er høyere enn de fleste menn i verden og høyere enn nesten alle mennene i familien min. Som et eksempel. 

Noen menn liker at kvinner er høye heldigvis, men du kan ikke benekte at vi ikke opplever noen ubehageligheter av å skille oss ut sammenlignet med med menn rundt vår høyde, når de kanskje vil ha noen som er lavere. Du vil neppe møte noen kvinne som er høyere enn deg i hele ditt liv, så ikke noe du kan måle utifra din opplevelse. 

Hva Flipit responderer på oss høye er mer relevant, for vi vil teknisk sett møte fler menn som er lavere enn 170 enn vi vil møte dem som er høyere enn 200.  Om du skjønner? Det er ikke dere vi møter i livene våre, det er andre menn og flest av dem under 180.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...