Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Pingvinen skrev (6 timer siden):

Tviler på at mange damer går utelukkende etter høyde. Det holder ikke å bare være høy. Hvis de ellers ikke har bra egenskaper og holdninger. Min preferanse er høye menn, dvs over 175 cm. Jeg er 163. Men det er ikke nok at de bare er høye. Må og være empatiske, ha humor og gode holdninger. Men jeg tiltrekkes ikke av lavere menn. 

175 cm er ikke høye. De er 5 cm under gjennomsnittet.

Anonymkode: db468...32a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han sier 180 men er 150 så handler det ikke om vanlig løgn. Det er et slags statement.

Det er litt som å søke på en jobb og ha bilde av en hvit mann på CVen for å i det hele tatt komme til intervju. Når man dukker opp på jobbintervju er det rett ut fordi man er svart.

Arbeidsgiverne kan godt fortelle verden og hverandre at det ikke har noen verdens ting med hudfarge å gjøre, og krever at alle skal tro på det. Det bare løgnen. Men hvorfor betyr løgnen så mye hvis hudfarge ikke har noen ting å si?

Ville noen brydd seg om noen sa de hadde grå øyne, men så var de blå?

Klart det har noe å si at man er 150 og ikke 180. Jeg tror mange menn på 150 har dame, men det er en relevant opplysning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min mann er 175 cm. Min eks er 169 cm. Hvor kom dette kravet om 180 cm fra?

Fra nesten alle kvinner hvis du hadde fulgt med på de tusenvis av debattene de siste årene. Kvinner flest velger bort menn som er lavere enn snittet. At du er et unntak beviser ingenting.

Anonymkode: c0ed7...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fra nesten alle kvinner hvis du hadde fulgt med på de tusenvis av debattene de siste årene. Kvinner flest velger bort menn som er lavere enn snittet. At du er et unntak beviser ingenting.

Men menn velger jo bort de kvinnene som er mindre pene også? Det er bare sånn det er med preferanser. 

Anonymkode: 90590...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en sidenote, min far har alltid sagt han er 179 men siden jeg er 163 virker han kortere for meg når vi står side om side, jeg har tenkt han har lrympet med årene - men til min store overraskelse hos lege nårhan ble syk ble han målt til 179! grunnen? holdningen hans, når han står og blir målt strekker han ryggen fordi han får beskjed om det, retter ut skuldrene, bena inn til veggen og vips så "vokser" han noen cm gitt.. 

Anonymkode: 172e0...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men menn velger jo bort de kvinnene som er mindre pene også? Det er bare sånn det er med preferanser. 

Skjønner ikke hva det har med denne saken å gjøre, og uansett er jo ikke penhet målbart. Høyde er jo absolutt, og skriver man at man er 175 så forsvinner praktisk talt alle datingmuligheter. Dette er jo forsket på!

At noen er mindre pene i noens øyne betyr ikke at andre ikke kan like dem. Penhet er subjektivt, høyde er objektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Antall menn en kvinne har ligget med har ikke daten noe som helst med. Høyde er synlig og derfor kleint å lyve om. Mao, ikke sammenlignbart 

Anonymkode: dcfeb...365

Øh, jo. Høyt antall sexpartnere er også "synlig" på både psyken og sykdomsbildet. Jeg vil si det er langt mer vesentlig å være åpen om antall sexpartnere (om det er flere enn snittet), enn høyde, da de færreste ønsker å bli sammen med noen som regelmessing har alle slags kjønnsykdommer og kanskje har flere som ligger latente, Herpes, HIV, HPV, etc ;) 

Anonymkode: 45e25...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

175 cm er ikke høye. De er 5 cm under gjennomsnittet.

For meg er det passe. Han jeg dater nå er 186. Min eksmann er 181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Skjønner ikke hva det har med denne saken å gjøre, og uansett er jo ikke penhet målbart. Høyde er jo absolutt, og skriver man at man er 175 så forsvinner praktisk talt alle datingmuligheter. Dette er jo forsket på!

At noen er mindre pene i noens øyne betyr ikke at andre ikke kan like dem. Penhet er subjektivt, høyde er objektivt.

Jeg kjenner mange som har menn/kjærester under 175. Har en kompis som er 170. Han har aldri hatt problemer med å få dame. Nei, han er ikke rik. Ei venninne er gift med en som er 164 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Øh, jo. Høyt antall sexpartnere er også "synlig" på både psyken og sykdomsbildet. Jeg vil si det er langt mer vesentlig å være åpen om antall sexpartnere (om det er flere enn snittet), enn høyde, da de færreste ønsker å bli sammen med noen som regelmessing har alle slags kjønnsykdommer og kanskje har flere som ligger latente, Herpes, HIV, HPV, etc ;) 

Opp imot 80% av befolkningen har vært eller er smittet med hpv. Rundt 70% har en av herpesvirusene. Mange får herpes allerede som barn. Som munnsår. Det kan og smittes til partners underliv ved oralsex. 

Anonymkode: a4d61...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

For å få herpes og HIV er det nok å ha regelmessig sex med EN mann. Mannen kan være utro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget var preferanser. Menn under 180 finner fortsatt partnere, selv om det kan være vanskeligere for dem. Som for de mindre pene kvinnene. Og ikke lat som det ikke er en generell konsensus om hva som er pent og ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 21.28):

Ja for kvinner lyver aldri.

Anonymkode: fd0d3...189

Nei. Det er det ingen som påstår. Men menn lyver mer og oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (12 minutter siden):

Jepp!

https://www.aftenposten.no/viten/i/gWxb9/menn-lyver-mer-enn-kvinner

https://www.aftenbladet.no/okonomi/i/Lk599/menn-jukser-mest-paa-jobben

https://www.universitas.no/juksing/gutter-jukser-klart-mest/126581

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (10 timer siden):

Innenfor hva?

Innenfor diskusjonen over her med meg og ab, men ser ut til at det ble tyst 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løy på alderen min når jeg begynte å snakke med samboer. Ikke med vilje men jeg har sagt samme alder i mange mange år. 
og når vi begynte å snakke om det så tenkte jeg litt over det og måtte rødmende innrømme at jeg var to år eldre- jeg hadde nemlig akkurat fylt år. Han syntes dette var relativt sjarmerende siden jeg var såpss engstelig rundt det og liker å erte meg for det framdeles.

jeg tenker at noen ting kan være skrivefeil (?) og noen løgner med mindre de er veldig store er jo ikke så ille. Om han sa til meg han var 182 så hadde jeg ikke merket forskjell tror jeg 🙃 han er vel øøh 176-178. Jeg når han bare til skulderen uansett 

Anonymkode: de0a2...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adrenalina1 skrev (1 time siden):

veeel, det er jo ikke riktig.. kvinner "lyver" jo bare de sminker seg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (1 time siden):

for ikke å snakke om push-up, hold in osv osv.. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

for ikke å snakke om push-up, hold in osv osv.. :P

Men dere vil jo ikke ha kvinner som går i slaskete klær, ikke grer håret sitt og ikke bruker sminke. DERE vil at kvinner sminker seg, kler seg fint og holder håret i orden.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du aldri sett menn under 170 cm i forhold?

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett så lave menn med damer, det virker uansett som om alle damer vil ha menn godt over 170

Anonymkode: 8db4b...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...