Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Donald Duck skrev (8 minutter siden):

Tja, om snitthøyde på kvinner i dag er "lav dame" så er vel alle lave da? Inkludert deg sjøl? Og detta ba du om.

Du tar veldig feil der, hu går ikke utelokkende etter høye menn på noen måte. Gidder faktisk ikke å legga ut om åssen vi møttes i minste detalj her.

Men hun foretrakk en veldig upraktisk høy mann. Nei ikke alle damer er lave. Gjennomsnittshøyden i Norge er 169 cm for damer, og 181 cm for menn. Jeg forstår ikke hvorfor det blir full baluba over at kvinner foretrekker GJENNOMSNITTLIGE menn.

Anonymkode: db468...32a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Så bry deg selv da siden det er så viktig. 

Syns ikke det skal fortsette å bare starte med kvinner, når det meste av stygg oppførsel begås av menn. Så klag på menn. 

Jeg har båret min mengde men sympati for folk, du kan ikke kreve enda mer av akkurat meg, har lov til å gå lei i møtet med nesten bare drittsekker som krever og krever.

Det gjør jeg allerede, Jeg er oppdratt av ei alenemor og vet godt hvordan kvinner har blitt og enda blir diskriminert i dagens samfunn. Mange menn er bedritne rævhull som kun tenker på en ting. Tar og tar, uten å gi en dritt tilbake. Du er ikke den eneste dama i verden som har opplevd urettferdighet. Rettelse, du er ikke det eneste mennesket i verden som har opplevd det. Noen ganger er det sunt å i det minste prøve å forstå den andre siden også. Ikke bare fokusere på sitt eget narrativ. 

Men for all del, dra alle over samme kam. Det er det kun du som taper på i lengden. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hun foretrakk en veldig upraktisk høy mann. Nei ikke alle damer er lave. Gjennomsnittshøyden i Norge er 169 cm for damer, og 181 cm for menn. Jeg forstår ikke hvorfor det blir full baluba over at kvinner foretrekker GJENNOMSNITTLIGE menn.

Har du vondt for å lese? SPØRSMÅLET MITT gjelder dem som GÅR KUN ETTER HØYDE. Hvis ikke det gjelder deg.. Hva er poenget ditt?

Spørte rett ut en eller anna plass i tråden her direkte retta mot dem som syns høyde er så innmari flott fordi jeg ikke skjønner hvorfor selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (8 minutter siden):

Har du vondt for å lese? SPØRSMÅLET MITT gjelder dem som GÅR KUN ETTER HØYDE. Hvis ikke det gjelder deg.. Hva er poenget ditt?

Spørte rett ut en eller anna plass i tråden her direkte retta mot dem som syns høyde er så innmari flott fordi jeg ikke skjønner hvorfor selv!

Men hva er galt med å ønske seg en gjennomsnittlig mann på 180 cm? Hvorfor er det viktig for dere menn at dama er ung og slank, for eksempel? Eller at hun nesten er urørt? Det finnes ingen logisk forklaring på det. På samme måte finnes det ingen logisk forklaring på høydekrav. De synes vel at høye menn ser flotte ut. På samme måte som dere synes unge og slanke kvinner ser sexy ut.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hva er galt med å ønske seg en gjennomsnittlig mann på 180 cm? Hvorfor er det viktig for dere menn at dama er ung og slank, for eksempel? Eller at hun nesten er urørt? Det finnes ingen logisk forklaring på det. På samme måte finnes det ingen logisk forklaring på høydekrav. De synes vel at høye menn ser flotte ut. På samme måte som dere synes unge og slanke kvinner ser sexy ut.

Om det er et kjønn som oftest mener det er galt å ønske et spesifikt utseende er det kvinner 

Anonymkode: 8db4b...9e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (1 minutt siden):

Det gjør jeg allerede, Jeg er oppdratt av ei alenemor og vet godt hvordan kvinner har blitt og enda blir diskriminert i dagens samfunn. Mange menn er bedritne rævhull som kun tenker på en ting. Tar og tar, uten å gi en dritt tilbake. Du er ikke den eneste dama i verden som har opplevd urettferdighet. Rettelse, du er ikke det eneste mennesket i verden som har opplevd det. Noen ganger er det sunt å i det minste prøve å forstå den andre siden også. Ikke bare fokusere på sitt eget narrativ. 

Men for all del, dra alle over samme kam. Det er det kun du som taper på i lengden. 

Har jeg sakt det? Å hva er det du babler om, som om du har noe som helst aning på hvorvidt jeg kan eller ikke kan å sette meg inn i noen sin historie? Bare på grunn av noen få kommentarer, en hvor jeg sa jeg tullet med ei som var en forfriskende pause, og en annen når jeg blir lei av å bli bedt om å se menn IGJEN for serriøst 100 000 gang over flere år. Jeg har hatt denne samtalen så mange ganger du aner ikke hva for et fengsel det er å ha den samme samtalen igjen og igjen og absolutt aldri endrer noe seg. Uansett hvor mye folk går sammen for å reflektere eller åpne opp om ting, så kommer det samme opp igjen og igjen som om det aldri har blitt snakket om før. Å jeg forstå, det er kanskje en del ganger nye folk med det samme spørsmålet, men jeg kunne ønske klimaet endret seg, for jeg som deg syns det forverrer seg.

Sier jeg er lei og kommer ikke til å velge å trøste menn som driter langt f i alle andre men fortsatt skal ligge på fanget å få trøst for jeg har gått lei av at det ikke endrer seg. Og lei av troll som later som de er disse folka. Er så lei av kjønnskamp, forintatte holdninger til at det kun er et motiv bak en tanke, at det er så mange holdninger til at alle kvinner er sånn, alle menn er sånn bla bla bla, alle prosenter fyttirakkern de prosentene!, biologi 🤮, sexisme, overgrepssaker meninger og alt sånnt utrygt, manipulering, all utroskapen. Nei jeg blir så lei av hvor mye drit det er, sammenlignet med hvor mye fint over hele nettet. Jeg oppsøker det selv, som en singel kvinne er det relevant for meg, men det er jo bare shitt. Føles ut som det ikke er mulig å finne et normalt forhold, så mye styr som det er, men det er bare en illusjon.

Er nok ikke bygd for å bli psykolog. 

Har ingenting imot deg, du bare ba meg om det på feil tidspunkt. Beklager. Jeg har sympati med menn som er korte, og høye også. Kjærlighet trenger verken være vanskelig eller lett for noen, selv om det er mennesker om møter mer motstand. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om det er et kjønn som oftest mener det er galt å ønske et spesifikt utseende er det kvinner 

Å være NORMAL er ikke et spesifikt utseende. Gjennomsnittlig er gjennomsnittlig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (13 minutter siden):

Har jeg sakt det? Å hva er det du babler om, som om du har noe som helst aning på hvorvidt jeg kan eller ikke kan å sette meg inn i noen sin historie? Bare på grunn av noen få kommentarer, en hvor jeg sa jeg tullet med ei som var en forfriskende pause, og en annen når jeg blir lei av å bli bedt om å se menn IGJEN for serriøst 100 000 gang over flere år. Jeg har hatt denne samtalen så mange ganger du aner ikke hva for et fengsel det er å ha den samme samtalen igjen og igjen og absolutt aldri endrer noe seg. Uansett hvor mye folk går sammen for å reflektere eller åpne opp om ting, så kommer det samme opp igjen og igjen som om det aldri har blitt snakket om før. Å jeg forstå, det er kanskje en del ganger nye folk med det samme spørsmålet, men jeg kunne ønske klimaet endret seg, for jeg som deg syns det forverrer seg.

Sier jeg er lei og kommer ikke til å velge å trøste menn som driter langt f i alle andre men fortsatt skal ligge på fanget å få trøst for jeg har gått lei av at det ikke endrer seg. Og lei av troll som later som de er disse folka. Er så lei av kjønnskamp, forintatte holdninger til at det kun er et motiv bak en tanke, at det er så mange holdninger til at alle kvinner er sånn, allmenn er sånn bla bla bla, alle prosenter fyttirakkern de prosentene!, biologi 🤮, sexisme, overgrepssaker meninger og alt sånnt utrygt, manipulering, all utroskapen. Nei jeg blir så lei av hvor mye drit det er, sammenlignet med hvor mye fint over hele nettet. Jeg oppsøker det selv, som en singel kvinne er det relevant for meg, men det er jo bare shitt. Føles ut som det ikke er mulig å finne et normalt forhold, så mye styr som det er, men det er bare en illusjon.

Er nok ikke bygd for å bli psykolog. 

Har ingenting imot deg, du bare ba meg om det på feil tidspunkt. Beklager. Jeg har sympati med menn som er korte, og høye også. Kjærlighet trenger verken være vanskelig eller lett for noen, selv om det er mennesker om møter mer motstand. 

Alt det du skriver her har jeg også opplevd, hundretusenvis av ganger. Bare fra det motsatte perspektivet. Menn som bare må ta seg en dusj, endre klesstil og gå på selvhjelps kurs eller andre helt fjerne forslag (som om det endrer en dritt). Fordi det finnes så klart ikke diskriminering den andre veien. Det er bare kvinner som blir det. Og det er alltid personligheten til menn det er noe galt med, mange gidder ikke å så mye som å anerkjenne at diskriminasjon av enkelte grupper er et faktum. Og når man prøver å ha en seriøst diskusjon rundt det blir man latterliggjort. 

Jeg beklager at jeg var krass mot deg, og du har rett. Jeg gikk ut i fra for mye basert på alt for lite. Og det du skriver her setter ting mer i perspektiv for meg. Så jeg legger meg flat og ber om unnskyldning for det. Det er til tider vanskelig å oppfatte hvorvidt en faktisk bare spøker kun basert på tekst, når man ikke har mulighet til å høre toneleie eller se kroppsspråk. Det innlegget jeg reagerte på var etter min mening litt selvmotsigende. Litt sånn, jeg bare tuller, men gjør jeg egentlig det? 

Har ingenting i mot deg heller, og har i likhet med deg fått nok av kjønnskamp og skulle gjerne sett mer samarbeid. 

Endret av Flipit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det finnes ingen logisk forklaring på det. På samme måte finnes det ingen logisk forklaring på høydekrav. De synes vel at høye menn ser flotte ut. På samme måte som dere synes unge og slanke kvinner ser sexy ut.

80% av det du skrev har ingenting med saken å gjøre. Ikke husker jeg eksakt når jeg var 180 høy heller, sikkert da jeg var 12 år.

-----

Sikkert at det ser flott ut? Hva er så flott med det? Vi har den samme kroppen som alle andre, bare lenger armer, bein og ryggtavle. Hender og føtter er naturligvis en del større også. Sexy det gitt..

Og jeg må prate for meg sjøl, men ei slank kvinne på 30++ er nå minst like sexy i mine øyer da jeg er 34 sjøl.

@Katten.2.0 Any words?😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (Akkurat nå):

Alt det du skriver her har jeg også opplevd, hundretusenvis av ganger. Bare fra det motsatte perspektivet. Menn som bare må ta seg en dusj, endre klesstil og gå på selvhjelpskurs eller andre helt fjerne forslag (som om det endrer en dritt). Fordi det finnes så klart ikke diskriminering den andre veien. Det er bare kvinner som blir det. Og det er alltid personligheten til menn det er noe galt med, ingen gidder å så mye som å anerkjenne at diskriminasjon av enkelte grupper er et faktum. Og når man prøver å ha en seriøst diskusjon rundt det blir man latterliggjort. 

Jeg beklager at jeg var krass mot deg, og du har rett. Jeg gikk ut i fra for mye basert på alt for lite. Og det du skriver her setter ting mer i perspektiv for meg. Så jeg legger meg flat og ber om unnskyldning for det. Det er til tide vanskelig å oppfatte hvorvidt en faktisk bare spøker kun basert på tekst, når man ikke har mulighet til å høre toneleie eller kroppsspråk. Det innlegget jeg reagerte på var etter min mening litt selvmotsigende. Litt sånn, jeg bare tuller, men gjør jeg egentlig det? 

Har ingenting i mot deg heller, og har i likhet med deg fått nok av kjønnskamp og skulle gjerne sett mer samarbeid. 

Ingen kan tvinge segselv eller noen til å like noen, det er mye som går innunder attraksjon og når det kommer til sex og forhold, siden folk har fri vilje er det det eneste stedet det ikke kan kalles diskriminering. Om vi tenker noen avslår noen.

Å snakke om hygiene, klesstil, oppførsel er de tingene en må tenke på under dating. Det er vanskelig å gi noen tips uten å kjenne dem eller å se dem, å da går det i slike ting. Jeg tenker på klesstilen min og hvilken parfyme osv jeg skal velge for å være attraktiv for menn. Tenker også på oppførselen min, er jeg innbydende, har jeg resting bitch face, virker jeg kjedelig, osv osv x 1000.

Det er ikke noe gøy å leve livet som uattraktiv, uansett hva som putter oss i den boksen, det er tungt, så jeg sier ikke det ikke er problematisk for dem som er i den situasjonen. Bare at det er ikke noe som kan tvinges, for da er vi i et nytt problem, med et nytt offer.

Jeg som skal beklage, du har ikke gjort noe galt og kan gjerne reise deg opp igjen. Kanskje sparker du meg i leggen også, siden jeg børster bort hva menn får høre. 

Jeg tuller med: gjør jeg egentlig det også jeg, for syns den seriøsiteten er morsom. Men forstår, og tenkte egentlig jeg gikk for langt. 

Forstår det, beklager for å være en bitch. Kommer sikkert til å være det igjen da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (41 minutter siden):

Ingen kan tvinge segselv eller noen til å like noen, det er mye som går innunder attraksjon og når det kommer til sex og forhold, siden folk har fri vilje er det det eneste stedet det ikke kan kalles diskriminering. Om vi tenker noen avslår noen.

Å snakke om hygiene, klesstil, oppførsel er de tingene en må tenke på under dating. Det er vanskelig å gi noen tips uten å kjenne dem eller å se dem, å da går det i slike ting. Jeg tenker på klesstilen min og hvilken parfyme osv jeg skal velge for å være attraktiv for menn. Tenker også på oppførselen min, er jeg innbydende, har jeg resting bitch face, virker jeg kjedelig, osv osv x 1000.

Det er ikke noe gøy å leve livet som uattraktiv, uansett hva som putter oss i den boksen, det er tungt, så jeg sier ikke det ikke er problematisk for dem som er i den situasjonen. Bare at det er ikke noe som kan tvinges, for da er vi i et nytt problem, med et nytt offer.

Jeg som skal beklage, du har ikke gjort noe galt og kan gjerne reise deg opp igjen. Kanskje sparker du meg i leggen også, siden jeg børster bort hva menn får høre. 

Jeg tuller med: gjør jeg egentlig det også jeg, for syns den seriøsiteten er morsom. Men forstår, og tenkte egentlig jeg gikk for langt. 

Forstår det, beklager for å være en bitch. Kommer sikkert til å være det igjen da 😅

som nevnt over i ett av de første svarene så er det ikke selve avvisningen som er problemet. Mer det at mange lave menn blir sett på som undermennesker av mange kvinner. Og det er den utviklingen jeg gjerne skulle ha sett endret. Alle mennesker fortjener respekt frem til de viser noen grunn til det motsatte. Høy eller lav, tjukk eller tynn, mørk eller lys. 

Hva preferanser angår så er det aller meste legitimt, det er som du sier. ingen kan tvinge seg selv til å finne noe de ikke finner attraktivt vel, attraktivt. Og det er helt greit. Er bare måten dette ofte blir fremført på som plager vettet av meg. 

Takk for svaret, setter pris på selv innsikten og jeg kunne nok ha latt være å være en liten douchebag selv 😂 

Du får ha en fin kveld videre :)

Endret av Flipit
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (1 minutt siden):

som nevnt over i ett av de første svarene så er det ikke selve avvisningen som er problemet. Mer det at mange lave menn blir sett på som undermennesker av mange kvinner. Og det er den utviklingen jeg gjerne skulle ha sett endret. Alle mennesker fortjener respekt frem til de viser det motsatte. Høy eller lav, tjukk eller tynn, mørk eller lys. 

Hva preferanser angår så er det aller meste legitimt, det er som du sier. ingen kan tvinge seg selv til å finne noe de ikke finner attraktivt vel, attraktivt. Og det er helt greit. Er bare måten dette ofte blir fremført på som plager vettet av meg. 

Takk for svaret, setter pris på selv innsikten og jeg kunne nok ha latt være å være en liten douchebag selv 😂 

Du får ha en fin kveld videre :)

Da skjønner jeg hvorfor du ikke likte at jeg foreslo peasant 😂 Korte menn er ikke undermennesker, men skjønner hva du mener, for det er sånn det føles ut når samfunnet finner noen uattraktiv. Grusomt, vet ikke hva som skal gjøres med det og har også tenkt på det.

Kunne ønske det var en større omsorg og vennlighet utenfor sex og forhold. Det er mye forventing til at du skal nærmest gjemme deg om du er for gammel, for stygg osv. Det krever styrke å møte opp å være segselv. 

Beklager for å ikke være på laget ditt fra starten av, for tror egentlig jeg er det.

Tusen takk, ha en fin kveld du også 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Å være NORMAL er ikke et spesifikt utseende. Gjennomsnittlig er gjennomsnittlig.

Hva skal de som faller under normal høyde gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal de som faller under normal høyde gjøre?

Har du aldri sett menn under 180 cm i forhold?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste høydekravet jeg har er at mannen er høyere enn meg. Men det har vel i grunnen aldri vært noe problem da jeg bare er 168 cm. Mannen min er 194 å det syns jeg er i meste laget. Men bryr meg egentlig ikke så mye om høyden, er jo langt viktigere at fyren er er snill, trofast og til og stole på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du aldri sett menn under 180 cm i forhold?

Jeg mener de under 170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være noe så enkelt som en tastefeil? 

Anonymkode: af553...d8c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (1 time siden):

Tja, om snitthøyde på kvinner i dag er "lav dame" så er vel alle lave da? Inkludert deg sjøl? Og detta ba du om.

Du tar veldig feil der, hu går ikke utelokkende etter høye menn på noen måte. Gidder faktisk ikke å legga ut om åssen vi møttes i minste detalj her.

Tviler på at mange damer går utelukkende etter høyde. Det holder ikke å bare være høy. Hvis de ellers ikke har bra egenskaper og holdninger. Min preferanse er høye menn, dvs over 175 cm. Jeg er 163. Men det er ikke nok at de bare er høye. Må og være empatiske, ha humor og gode holdninger. Men jeg tiltrekkes ikke av lavere menn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg mener de under 170

Har du aldri sett menn under 170 cm i forhold?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...