Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja kan ikke andre menn bare gjøre som deg, i steden for å klage over (eller prøve å lure) alle de som ikke vil ha dem. Hva hjelper det liksom? 

Anonymkode: 0a7db...1f7

Ja, jeg er ikke obsessed med alle som ikke er tiltrukket av rødt hår, eller bleike kvinner. Heller ikke om han syns jeg er teit, eller rompa mi for stor eller noe. Vil ikke folk ha folk som faktisk liker dem? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei hadde ikke møtt han igjen. Usikre menn som lyver er ikke noe for meg. Dessverre ikke lave heller.

Anonymkode: bf58e...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg spørre dere damer her en gang for alle.. Hva i svarte er det vi høye har som såkalte normale høye ikke har? Jeg klarer faktisk ikke å fatte hva som er så bedårende med en høy mann kontra en vanlig mann.

Til admin: slett om du mener det er upassende i eksisterende tråd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Teit å lyve om høyde, men det er jaggu teit å velge vekk en potensiell partner fordi han er 2 cm kortere enn et krav man har fått opp i hodet.

hva er det du egentlig vil ha? En trofémann eller en ekte partner og fremtid?

Anonymkode: 1c9b6...254

Kravet er vel her en som ikke lyver, ikke høyden i seg selv.

Anonymkode: 0a7db...1f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 12.52):

Daten var 1.50 han løy på 30 cm. 

Anonymkode: b5fa3...a03

Her kom tilbakemeldingen fra TS. Synes saken blir annerledes når det er snakk om en spesielt lav mann. Ytterst få menn er så lav som 150 cm. Er dette sant, eller er det trolling?

Hvis det er sant, så synes jeg bare veldig synd på mannen. Høyden må jo være et stort hinder for han. Kanskje han ville late som han hadde en normal høyde som damer ville like. Å bare drømme og late som han kunne ha sjans. Selv om det selvsagt var galt å lyve, så har jeg forståelse for at han ville forestille seg hvordan det er å ikke være veldig lav i datingverdenen.

Jeg synes ikke synd på deg, TS, for at du kastet bort litt tid med chatting med denne mannen. Du har mange potensielle partnere der ute. Det har ikke denne mannen.

Anonymkode: 184b7...4b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (2 minutter siden):

La meg spørre dere damer her en gang for alle.. Hva i svarte er det vi høye har som såkalte normale høye ikke har? Jeg klarer faktisk ikke å fatte hva som er så bedårende med en høy mann kontra en vanlig mann.

Noen har en fetisj. Noen har romantisert å være liten utifra at det blir så godt mottatt å være en feminin kvinne som blir tatt vare på og vi er for store og blir kalt mann om vi er høye også av damer. Jeg går i hæler og har kommet på et sted hvor jeg ikke hater å være høy og liker damer om de er lave eller høye alle er feminine på sin måte(Så fremt de ikke hater å være femenin) og har tenkt mye på dette. Da jeg var yngre virket det ikke som folk brydde seg og jeg har aldri opplevd å være fasinert av en mann utifra høyde, alle er bare seg og ingenting er en garanti. Men nettet har gjort at ting virker simplere, som at folk tror det er nok å være kvinne så vil menn like deg, nok å være høy så vil kvinner like deg å det er ikke sannt i det hele tatt. 

Tror det skal kreve en veldig tom person å like noen kun basert på høyden og stor sorg om noen oppriktig unnlater å prøve seg på en de elsker om han ikke er så høy som de liker. Men folk sier jo nei til segselv på mange grunnlag, som at de jobber på samme sted, han datet ei veninne for 7 år siden, hva om han er overfladisk siden han har poshe og jeg ikke er god nok for han osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosakatt skrev (14 minutter siden):

Noen har en fetisj. Noen har romantisert å være liten utifra at det blir så godt mottatt å være en feminin kvinne som blir tatt vare på og vi er for store og blir kalt mann om vi er høye også av damer. Jeg går i hæler og har kommet på et sted hvor jeg ikke hater å være høy og liker damer om de er lave eller høye alle er feminine på sin måte(Så fremt de ikke hater å være femenin) og har tenkt mye på dette. Da jeg var yngre virket det ikke som folk brydde seg og jeg har aldri opplevd å være fasinert av en mann utifra høyde, alle er bare seg og ingenting er en garanti. Men nettet har gjort at ting virker simplere, som at folk tror det er nok å være kvinne så vil menn like deg, nok å være høy så vil kvinner like deg å det er ikke sannt i det hele tatt. 

Tror det skal kreve en veldig tom person å like noen kun basert på høyden og stor sorg om noen oppriktig unnlater å prøve seg på en de elsker om han ikke er så høy som de liker. Men folk sier jo nei til segselv på mange grunnlag, som at de jobber på samme sted, han datet ei veninne for 7 år siden, hva om han er overfladisk siden han har poshe og jeg ikke er god nok for han osv.

Ja det er mye rare folk her i væla.. Med masse rare grunner som du sa. Og dem som går kun ettee høyde finnes i aller høyeste grad. Har intrykk av at dem er i overflod for å være ærlig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE var svaret fra TS.

Er det ingen andre som har fått det med seg, eller vil dere bare skrive i det uendelige om egne erfaringer og synspunkter på høyde? 

Anonymkode: 184b7...4b5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (5 minutter siden):

Ja det er mye rare folk her i væla.. Med masse rare grunner som du sa. Og dem som går kun ettee høyde finnes i aller høyeste grad. Har intrykk av at dem er i overflod for å være ærlig

Nå kan det jo være du er en kjekk mann også da og det virker jo som du har en fin utstråling, så at det absolutt bare er høyden trenger ikke være sannt. Men de gangene det er sannt vil nok du være en som møter dem ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (47 minutter siden):

For min del er det blant annet fordi jeg alltid var høyest i klassen og følte meg utrolig lite feminin på grunn av det, hatet å føle meg så mye større enn andre. Da jeg var yngre datet jeg flere såkalt lave menn og trivdes aldri med det. Trivdes mye bedre da jeg begynte å date gutter som var høyere enn meg, og tente mye mer på dem også.

Nå som voksen elsker jeg å bokstavelig talt se opp til en mann og i et forhold vil JEG være den laveste personen, for da føler jeg meg mer feminin og trives mye bedre. Men det er ikke sånn at jeg vil ha en mann bare fordi han er høy. Det er veldig mye annet (personlighetsmessig) som skal være på plass først.

Anonymkode: 52a10...dfc

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Høyde betyr ingenting, men løgn er utilgivelig for meg"

Hilsen oss KG-kvinner som ikke evner å se den enorme selvmotsigelsen i det utsagnet... 

Anonymkode: c0ed7...a03

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (42 minutter siden):

Nå kan det jo være du er en kjekk mann også da og det virker jo som du har en fin utstråling, så at det absolutt bare er høyden trenger ikke være sannt. Men de gangene det er sannt vil nok du være en som møter dem ja 😅

Kjekk? Er nå en halvgammal gubbe da men😂 ser helt vanlig ut, det eneste jeg skiller meg ut med i mengden er høyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.33):

Sminke er løgn, ta foto i en smigrende vinkel er løgn, filter er løgn, bevisst velge de beste bildene er løgn, klær som former er løgn.

Hvor mange av dere representerer dere selv nøyaktig? Aldri sett en kvinne i virkeligheten som i det hele tatt ser ut som samme mennesket de har på bildene sine.

Anonymkode: c9ee6...334

Da kan du ikke ha sett mange kvinner  i virkeligheten 🤷‍♀️

Kvinner uten sminke er helt vanlig🤷‍♀️
Jeg jobber i butikk, på ett senter i Oslo, så ser jo en del folk ila dagen…

Men…. Det er noe i det du sier kanskje… Hva du ser, handler jo også om hva du velger å se på.

Så hvis du aldri har sett en kvinne i virkeligheten som i det hele tatt ser ut som samme mennesket de har på bildene sine, så handler det jo om hvem mennesker du velger og da🤷‍♀️

Anonymkode: 66a4f...6d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 21.25):

Noen menn er helt merkelige på det området der. Lyver på høyde, alder, inntekt.. Ja alt mulig egentlig. 

Anonymkode: be82c...f4e

Og kvinner lyver på vekt. Noe skjønnmaling vil alltids forekomme.

Anonymkode: 6e70b...318

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å lyve om fysiske ting, man ser jo dette når man treffes, er det håpet om at de blir godtatt fordi de har godt tone likevel? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd, brukerdebatt, brukerangrep, nedsettende ytringer, diskriminerende ytringer, latterliggjøring og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 28.9.2024 den 9.08):

Og kvinner lyver på vekt. Noe skjønnmaling vil alltids forekomme.

Anonymkode: 6e70b...318

Og dere reagerer like sterkt på kvinners løgner om vekt. Med rette. Så hvorfor skal ikke kvinner reagere når dere lyver?

Anonymkode: db468...32a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kun for å i det hele tatt få møte en kvinne. Denne mannen er ferdig på datingmarkedet. 

Anonymkode: 887d5...64b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygos skrev (På 24.9.2024 den 15.39):

Mange kvinner, helt vanlige kvinner man vil tenke at verken er overfladiske eller sære, spør etter to-tre meldinger om høyde såfremt det ikke opplyst i profilen. Det er et uomtvistelig faktum. Jeg kan skjønne at noen menn sliter pga dette og skriver på seg noen ekstra cm. Mange kvinner er nådeløse på dette.  

De som spør om det ER overflatiske. Jeg er 175, møtte min mann på tinder og har ALDRI spurt noen om høyde - kunne ikke falt meg inn. Nå var jeg kanskje sær og sveipet vekk de fleste med åpenbare «her ser jeg sykt bra ut-bilder,» da jeg synes personlighet og interesser er mye mer interessant, og baserte sveipingen min på bilder som virket å ga inntrykk i det. Full klaff første gang vi møttes. Selv er jeg lite fotogen med et helt gjennomsnittlig utseende, bruker ikke sminke utenom ved heeelt spesielle anledninger, så antok at noen som likte mine bilder var noen tilsvarende lite overflatiske som jeg sannsynligvis ville klaffe med, og det stemte fint. Min mann er ca like høy som meg, og jeg ser ikke noe negativt med det. Har datet både lavere folk og høyere folk før og skjønner IKKe dette voldsomme høydeopphenget mange kvinner har, Spesielt lave kvinner som nekter å i det hele tatt date noen under 180. Som om ikke mange også «lyver» på profilene sine og fremstilelr seg tynnere, med glattere hud, penere hår osv enn hva de har irl. Stakkars menn som blir spurt om høyde og føler de må fronte det i profilen sin for å i det hele tatt få matcher/muligheter for dater…..

Anonymkode: da435...19d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som spør om det ER overflatiske. Jeg er 175, møtte min mann på tinder og har ALDRI spurt noen om høyde - kunne ikke falt meg inn. Nå var jeg kanskje sær og sveipet vekk de fleste med åpenbare «her ser jeg sykt bra ut-bilder,» da jeg synes personlighet og interesser er mye mer interessant, og baserte sveipingen min på bilder som virket å ga inntrykk i det. Full klaff første gang vi møttes. Selv er jeg lite fotogen med et helt gjennomsnittlig utseende, bruker ikke sminke utenom ved heeelt spesielle anledninger, så antok at noen som likte mine bilder var noen tilsvarende lite overflatiske som jeg sannsynligvis ville klaffe med, og det stemte fint. Min mann er ca like høy som meg, og jeg ser ikke noe negativt med det. Har datet både lavere folk og høyere folk før og skjønner IKKe dette voldsomme høydeopphenget mange kvinner har, Spesielt lave kvinner som nekter å i det hele tatt date noen under 180. Som om ikke mange også «lyver» på profilene sine og fremstilelr seg tynnere, med glattere hud, penere hår osv enn hva de har irl. Stakkars menn som blir spurt om høyde og føler de må fronte det i profilen sin for å i det hele tatt få matcher/muligheter for dater…..

Anonymkode: da435...19d

Jeg spørr om høyde for å kunne nevne min. Vil vi skal være mentalt forberedt på hvordan hverandre ser ut, føler det er tryggere å på en måte bli litt akseptert på forrhånd ved å ha formidlet utsendet mitt. Er 170, som kan bety noe for dem også.  Hadde jeg vært 160 har jeg ikke vært i samme posisjon ved å være for høy for noen, å da har jeg ikke følt trangen til å nevne det. 

Du må være mye tryggere på degselv enn det jeg er, jeg vil ikke være til bry for noen, å da er det ekkelt å dukke opp som hun høye dama. 

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...