Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Er overraskende mange som har bilder på tinder som tilsier 20+ kg mindre. Ble ganske dyktig på å vurdere reell fettprosent basert på minimal info. 

Det er helt idiotisk å holde på sånn, uansett hva det gjelder. Det blir jo avslørt med én gang? 

Anonymkode: 90590...7c0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Er overraskende mange som har bilder på tinder som tilsier 20+ kg mindre. Ble ganske dyktig på å vurdere reell fettprosent basert på minimal info. 

Jeg hadde nye bilder. Uten filter og sminke. Var og helt ærlig om at jeg er overvektig/tjukk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi her om en som er MYE lavere enn deg? Liker du han ellers?

Men ja, jeg skjønner deg, det er ikke nødvendig å ljuge om sånt. Han kunne heller vært ærlig mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (2 timer siden):

Ikke jeg heller. Det er noe som jeg hører om betyr veldig mye for menn på KG, men aldri møtt en mann som har spurt eller i det hele tatt prøvde å ymte frempå om at de bryr seg. 

Det skyldes at menn på KG kan si hva de faktisk tenker uten reelle represalier. Og selvsagt at du heller ikke er tankeleser i det virkelige liv. 🙂

Anonymkode: 8867e...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler dårlig når noen lyver om ting. Takler det ekstremt dårlig, og det ville nok vært nok til at jeg ville fått avsmak på fyren og ikke ønsket å møte han igjen.

Jeg kan selvsagt ikke måle med øynene nøyaktig, og 1-2cm kan være målefeil. Men om noen sier at de er 180cm, og er bare hakket høyere enn med, 164cm, så er det ganske tydelig at de har vært uærlig om høyden.

Jeg har ikke noe problem med å date noen som er på min høyde. Høyden betyr faktisk ekstremt lite, men uærlighet, det at noen lyver, det takler jeg ikke. Man kan jo aldri stole på noe da.

Anonymkode: 16ce4...bd1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Jeg er dønn ærlig og tolerer ikke løgn.

Så å starte med en løgn er kroken på døren uansett hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Duck skrev (På 23.9.2024 den 23.36):

Det er jo det som er hele poenget mitt. Jeg jaug fordi jeg hadde god erfaring med at damer hadde veldig lett for å falle høyde. Noe jeg var møkklel av

Fortsatt teit og lyve.

Anonymkode: 3a012...e1a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lyve om størrelsen på pikken, sier at den er en del mindre enn den er. Noen overfladiske kjerringer dropper da å møte meg, og det er fint å få silt vekk disse så fort som mulig, men de jeg møter og havner til sengs med blir positivt overrasket og veldig fornøyde.

Anonymkode: e87f7...a5e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 10.52):

Jeg ville aldri ha datet en kvinne med «høydekrav» i utgangspunktet.

Jeg er 184, men har aldri hatt høyden min på Tinder feks. En kvinne med «høydekrav» faller utenfor mine preferanser.

Anonymkode: a33ff...791

Daten var 1.50 han løy på 30 cm. 

Anonymkode: b5fa3...a03

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg pleier å lyve om størrelsen på pikken, sier at den er en del mindre enn den er. Noen overfladiske kjerringer dropper da å møte meg, og det er fint å få silt vekk disse så fort som mulig, men de jeg møter og havner til sengs med blir positivt overrasket og veldig fornøyde.

Det hadde vært like ille for meg. Det er jo og løgn. Og jeg er en av de som kun nyter sex med de med mindre penis. Sånn på snittet og mindre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme som deg, ts. Jeg skulle på date med en fyr jeg hadde pratet med på nett. Jeg hadde ikke spurt om noe angående utseende, men han oppga selv at han var rundt 185 høy. Men da jeg møtte han var han like høy som meg, dvs ca 165. Det var kjipt å finne ut av at han for med løgn. Da lurte jeg på hva annet han ville lyve om. Jeg droppet han av den grunn. 

Anonymkode: 8ff7b...ed2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kygos skrev (På 24.9.2024 den 15.39):

Mange kvinner, helt vanlige kvinner man vil tenke at verken er overfladiske eller sære, spør etter to-tre meldinger om høyde såfremt det ikke opplyst i profilen. Det er et uomtvistelig faktum. Jeg kan skjønne at noen menn sliter pga dette og skriver på seg noen ekstra cm. Mange kvinner er nådeløse på dette.  

Jeg har aldri opplevd det. Tror den eneste kvinnen som har spurt om høyden min er ei venninne. Har aldri blitt spurt i datingsammenheng, hverken før eller på date. Jeg er 192, men det har aldri betydd noe hverken fra eller til.

Anonymkode: 80ec7...0a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 21.05):

Som mann som har møtt ganske mange damer, og som er nysgjerrig av natur, så har jeg ofte vært inne på dette med tidligere erfaringer med menn. Og spesielt på tinder etc så virker det som det veldig mange menn lyver ekstremt på forhånd, og hva godt kommer ut av det? Alt blir avslørt fort uansett 

Gjenganger jeg har hørt er menn som skryter på seg lyster, preferanser og prestasjon seksuelt de ikke er i nærheten av å oppfylle, og skjønner de ikke at dette blir avslørt etter få sekunder? 

Anonymkode: 8df2f...f90

Dette! Eksen sa at han helst ville ha hver dag, men minst 2-3 ganger per uke. Etter at jeg i starten av datingen sa klart fra at mann med lyst er viktig for meg. Det startet riktignok med 2 ganger per uke, men ble fort til 1 gang i måneden, og senere 1 gang i året. En annen eks løy om at han ikke drakk. Enda en løy om andre ting. Samboer sa ja da jeg fridde, for så å la det renne ut i sanden fordi han egentlig mente å si nei. Jeg er så drittlei løgner. 

Anonymkode: db468...32a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 162, min løy om at han var 163. Viste seg å være 157. Prøvde å overse det så godt jeg kunne, men etter et halvår måtte jeg ha en ordentlig mann igjen. 

Anonymkode: 2b49f...30f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2024 den 12.44):

Det er ikke overfladisk å ønske nytelse under sex. 

Anonymkode: db468...32a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel2018 skrev (På 23.9.2024 den 21.04):

Det hadde vært uaktuelt for meg å gå videre med noen som lyver om noe som er så objektivt. Men når det er sagt, så KAN jeg forstå at noen menn blir frustrert over alle avvisningene vi menn får pga høyden, at de velger å lyve på høyden for i det hele tatt komme på date. Jeg forsvarer det ikke og ville ikke gjort det selv, men jeg forstår frustrasjonen, da jeg også stadig vekk blir avvist fordi jeg er litt under de magiske 180cm.

Hvor er logikken der egentlig? Tror de virkelig at de med "høydekrav" bare skal godta det så lenger de bare får møtt dem? Jeg driter blankt i høyde, men om noen hadde løyet om det for å prøve å manipulere seg inn hos noen som har en høydepreferanse på den måten så hadde jeg ikke giddet å date dem. Ville og sveipet vekk alle som skriver høyden sin i datingapper sammen med giftige kommentarer som "jeg er vel ikke høy nok for dere damer" eller "jeg er 190, siden det tydeligvis er så viktig" 

Noe så sutrete, og så skylder de selvfølgelig all uflaks i dating på høyden sin og nekter å ta innover seg at de faktisk kanskje er PERSONLIGHETEN deres som er problemet, ikke at enkelte individer (som de glatt kan ignorere) har høydepreferanser.

Anonymkode: 0a7db...1f7

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paneera skrev (På 23.9.2024 den 22.58):

Det er ikke høyden som er problemet her, men derimot hans tilbøyelighet til å lyve, attpåtil om noe så trivielt / ubetydelig. 

Men du bare VET at han kjommer til å sutre og lyve på kvinneguiden etterpå "buuhuu hun ville ikke date meg pga av høyden min"

Ser de ikke at de fullstendig ødelegger for seg selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (På 24.9.2024 den 0.56):

Mange som ser på deg som en vandrende fetish i det du runder 195.

Var ufattelig mange kvinner på tinder som kun var opptatt av høyden min. 

Jo takk, det har jeg forsåvidt skjønt. Skikkelig turn off for min del når dem stråler som barn på juleaften bare fordi man er høy. Så meg lei på det så jeg jaug så det rant av meg.. Lite kry over det nå i ettertid, men..! Gjort er gjort. Når jeg får spørsmål om hvor høy jeg er nå så svarer jeg "er det vesentlig?". Dem som sier ja gidder jeg ikke svare mer.

Når sant skal sies så er jeg samboer med ei lita nett frøken som gir flatt F i høyden! Har over halve senga for meg sjøl i lengden😈😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit å lyve om høyde, men det er jaggu teit å velge vekk en potensiell partner fordi han er 2 cm kortere enn et krav man har fått opp i hodet.

hva er det du egentlig vil ha? En trofémann eller en ekte partner og fremtid?

Anonymkode: 1c9b6...254

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 10.52):

Jeg ville aldri ha datet en kvinne med «høydekrav» i utgangspunktet.

Jeg er 184, men har aldri hatt høyden min på Tinder feks. En kvinne med «høydekrav» faller utenfor mine preferanser.

Anonymkode: a33ff...791

Ja kan ikke andre menn bare gjøre som deg, i steden for å klage over (eller prøve å lure) alle de som ikke vil ha dem. Hva hjelper det liksom? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...