Gå til innhold

Daten min løy på høyden sin…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lol. Unnskyld at jeg ler, men det er jo ynkelig. En date jeg hadde gjorde også det, muntlig, men jeg brydde meg jo ikke om høyden hans engang. Men han så meg inn i øynene og sa han var mye høyere enn det jeg kunne se han var. Jeg responderte ved å si: du er jo ikke det 😅 Nei, svarte han.

Huff. Man kommer ikke langt med det der, det er trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen menn er helt merkelige på det området der. Lyver på høyde, alder, inntekt.. Ja alt mulig egentlig. 

Anonymkode: be82c...f4e

Ja for kvinner lyver aldri.

Anonymkode: fd0d3...189

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (1 minutt siden):

Lol. Unnskyld at jeg ler, men det er jo ynkelig. En date jeg hadde gjorde også det, muntlig, men jeg brydde meg jo ikke om høyden hans engang. Men han så meg inn i øynene og sa han var mye høyere enn det jeg kunne se han var. Jeg responderte ved å si: du er jo ikke det 😅 Nei, svarte han.

Huff. Man kommer ikke langt med det der, det er trist.

Det er definisjonen av ynkelig, ja. 

Hvordan endte den daten da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Utrolig synd siden vi har sinnsykt fin kjemi men jeg vet ikke om jeg kan leve med at han løy om høyden sin. Jeg trodde ikke egne øyne når jeg så hvem jeg skulle møte… det ble et svært kleint møte… Hvordan ville du reagert hvis deg var deg? 

Anonymkode: b5fa3...a03

På høyden ville jeg teagert nada. Løgnen derimot, å begynne med løgn før man i det hele tatt har møttes er et rødt flagg. 

Sikkert en stakkar som vil trenge bekreftelse hvert femte minutt og få sjalusiutbrudd hver gang man går ut av døra alene.

Jeg ville snudd på hælen allerede ved første møte.

Anonymkode: f0402...d98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Utrolig synd siden vi har sinnsykt fin kjemi men jeg vet ikke om jeg kan leve med at han løy om høyden sin. Jeg trodde ikke egne øyne når jeg så hvem jeg skulle møte… det ble et svært kleint møte… Hvordan ville du reagert hvis deg var deg? 

Anonymkode: b5fa3...a03

Det har jeg gjort også, "til min favør" i den grad at jeg sa jeg var 20cm kortere enn jeg faktisk er. Fikk samme reaksjon fra hu, men etter jeg forklarte hvorfor så forstod hu heldigvis. Dette er da en eks for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at folk fortsatt er single i dagens persillebladsamfunn - buhuuuuuuuu; han er 2 millimeter lavere enn i en profil på en dum side.

Anonymkode: 02fd8...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Duck skrev (4 minutter siden):

Det har jeg gjort også, "til min favør" i den grad at jeg sa jeg var 20cm kortere enn jeg faktisk er. Fikk samme reaksjon fra hu, men etter jeg forklarte hvorfor så forstod hu heldigvis. Dette er da en eks for mange år siden.

Ville syntes det var akkurat like teit. Hvorfor løy du?

Anonymkode: 6ee0b...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke rart at folk fortsatt er single i dagens persillebladsamfunn - buhuuuuuuuu; han er 2 millimeter lavere enn i en profil på en dum side.

Anonymkode: 02fd8...0c1

Det er løgnen som er problemet, noe flere har nevnt. Å begynne med en løgn er sjelden en god start på et forhold. 

Anonymkode: 90590...7c0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (7 minutter siden):

Det er definisjonen av ynkelig, ja. 

Hvordan endte den daten da? 😊

Å, hei ;) Vi datet litt og jeg tenkte å gi han litt slækk. Mange gode sider. Men det ble ikke så mye mer etter det. Det er jo som oftest bare toppen av isfjellet når det gjelder selvfølelsesbiten, og det var det i hans tilfelle også. Så usikre mennesker lyver nærmest på refleks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dette gjør at man går fra null dater pga høydekravene, til flere dater så er det vel stor fremgang. Han har sikkert gjort disse vurderingene og utført sine kalkuleringer. Kan jo hende en av ti likevel faller for ham selv om de ni andre blir snurte.

Anonymkode: c0ed7...a03

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja for kvinner lyver aldri.

Anonymkode: fd0d3...189

Til sammenligning er det virkelig de færreste kvinner som lyver om høyde og alder når de skal date noen.

Anonymkode: be82c...f4e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (6 minutter siden):

Det har jeg gjort også, "til min favør" i den grad at jeg sa jeg var 20cm kortere enn jeg faktisk er. Fikk samme reaksjon fra hu, men etter jeg forklarte hvorfor så forstod hu heldigvis. Dette er da en eks for mange år siden.

Hvilken god grunn kan du ha hatt for å lyve deg kortere? Har du en 40 cm lang penis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lava Anne skrev (Akkurat nå):

Å, hei ;) Vi datet litt og jeg tenkte å gi han litt slækk. Mange gode sider. Men det ble ikke så mye mer etter det. Det er jo som oftest bare toppen av isfjellet når det gjelder selvfølelsesbiten, og det var det i hans tilfelle også. Så usikre mennesker lyver nærmest på refleks.

Heia, solstråle ;) 

Høres ut som en klassiker ja. Å fremstille seg bedre enn man er i et desperat forsøk på å kompensere for usikkerhet. Så løgnen er gjerne et symptom på mer enn kun løgn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er løgnen som er problemet, noe flere har nevnt. Å begynne med en løgn er sjelden en god start på et forhold. 

Anonymkode: 90590...7c0

Og du er helt perfekt, og alltid har holdt deg 100% til sannheten; regner med at du ikke bruker sminke, siden dette gir et forbedret og falskt inntrykk av utseendet ditt?

La den som er skyldfri, kaste den første steinen.

Anonymkode: 02fd8...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvis dette gjør at man går fra null dater pga høydekravene, til flere dater så er det vel stor fremgang. Han har sikkert gjort disse vurderingene og utført sine kalkuleringer. Kan jo hende en av ti likevel faller for ham selv om de ni andre blir snurte.

Anonymkode: c0ed7...a03

Så både løgner og kalkulerende. Sjarmør. Hva med å bare droppe og skrive høyde i det hele tatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville syntes det var akkurat like teit. Hvorfor løy du?

Anonymkode: 6ee0b...aae

Er det som var poenget mitt.. Løgn er liksom ikke helt tingen.

Hu spørte "hvor høy er du, bare av nyskjerrigethet!" Jeg sa "er ganske så høy, men joda, 187 på en god dag👍". Hu fikk også sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lava Anne skrev (1 minutt siden):

Hvilken god grunn kan du ha hatt for å lyve deg kortere? Har du en 40 cm lang penis?

😂😂😂😂

NEI!! Er generelt stor av høyde😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (3 minutter siden):

Heia, solstråle ;) 

Høres ut som en klassiker ja. Å fremstille seg bedre enn man er i et desperat forsøk på å kompensere for usikkerhet. Så løgnen er gjerne et symptom på mer enn kun løgn.

Jeg ser hvor den kommer fra, og kan få sympati, men gira blir jeg jo ikke, og jeg har verken tid eller lyst til å fikse voksne menn med så dårlig selvfølelse og som i tillegg kompenserer på den måten.

Endret av Lava Anne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (1 minutt siden):

😂😂😂😂

NEI!! Er generelt stor av høyde😂

Og du var da veldig mye høyere enn 187? Skjønner ikke.

Anonymkode: 6ee0b...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det likegyldig om en mann er 185 eller 175. Jeg har nok en høydegrense opp og ned et sted som jeg ikke helt har definert. Men det er et stort høydespekter som er OK.

MEN en mann som prøver å omgå kriteriene jeg har satt for en date/partner, han har spolert sjansene sine. Jeg kan leve fint med en lav mann, men ikke en mann som juger for å få det som han vil.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...