Gå til innhold

Nude beauty (Isabell raad) risvann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det så bra som følgerne til Isabel skal ha det til? Noen som har prøvd det?

Anonymkode: c3db8...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, absolutt ikke. Ble skuffet, men det burde jeg jo ha visst….💸💸🙈

Anonymkode: a419e...684

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk for svar 🙈 Da dropper jeg

Anonymkode: c3db8...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg er litt fristet til å prøve, men kan liksom ikke tenke meg at det billige risvannet skal få håret til å vokse sånn noen påstår. 

Anonymkode: 66ec9...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om en frisør ville tatt det inn i sortimentet... Prisen står ikke til kvalitet. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Chat GPT sier:

Basert på de oppførte ingrediensene ser det ut til at denne hårsprayen fokuserer på både å pleie og beskytte håret. Her er en oppdeling av noen nøkkelingredienser:

- **Hydrolysert risprotein**: Styrker håret, forbedrer glansen og øker hårvolumet.
- **Amodimethicone**: En silikon som hjelper til med å glatte og beskytte håret, reduserer frizz og gjør det lettere å håndtere.
- **Polyquaternium-37**: Et pleiemiddel som tilfører mykhet og forbedrer teksturen til håret.
- **Cetrimoniumklorid**: Et antistatisk middel som også pleier håret og reduserer floker og frizz.
- **Hydrolysert vegetabilsk protein PG-Propyl Silanetriol**: Denne ingrediensen bidrar til å styrke og beskytte håret mot skader, spesielt fra varmestyling.

Sprayen ser ut til å være god for pleie og beskyttelse av håret, spesielt mot skader forårsaket av varmestyling eller miljøfaktorer. Den inneholder imidlertid **amodimethicone**, en silikon som kan bygge seg opp i håret hvis den ikke vaskes ut ordentlig, så regelmessig bruk av en renseshampoo kan være nødvendig. Totalt sett ser det ut som et gunstig produkt for glatt, håndterlig og beskyttet hår.
 

Virker jo ikke så ille det? Frister å prøve, men akkurat nå er den utsolgt over alt ser det ut som.

Anonymkode: c3db8...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...