Gå til innhold

Var litt uoppmerksom i kveld og kjørte inn i autovernet, høyre frontlykt og fanger er helt knust og masse riper langs hele siden, fangeren b

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper du ikke får et øre på forsikringen. Unnskyld alt du vil, men du er farlig i trafikken!

Anonymkode: afb89...610

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har forsikring for en grunn, og det er å bruke den…..

Anonymkode: e6bd8...02a

Men du har strengt tatt ikke gyldig forsikring... Du vil helt klart kunne bli vurdert for svindel når du har kjørt mer enn dobbel kjørelengde, bare 10 måneder etter du har tegnet forsikringen. Vil du ha en forsikring for å bruke den, så bør du tegne en forsikring som er tilstrekkelig for deg.

Du risikerer stor avkortning. Du har allerede mange skader og du har helt bevist unnlat innrapportere overskreden kjørelengde. Forsikringsselskapet vurderer hver situasjon, men du bør ikke være overrasket om du får 50% avkortning.

Anonymkode: d5632...600

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har forsikring for en grunn, og det er å bruke den…..

Du har ikke forsikring for å kunne kjøre hensynsløst og betale minst mulig, nei. Hvorfor ikke forklare akkurat hva som skjedde til forsikringsselskapet da i så fall?

Anonymkode: 599b5...59b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var uoppmerksom og så på mobilen en kort stund når jeg kjørte,

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg byttet til nåværende forsikring for snart 10 mnd siden så de har eksakt km. Har hatt noen uhell oppover ja

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gjør det. Aldri vært noe alvorlig eller personskader, har vært mest småbulking. Denne gangen var det større, aldri fått så store skader på bilen før. Redd den ikke lar seg fikse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøver å være flinkere med det, har blitt flinkere men synder fortsatt en del med mobil og spesielt nå som jeg er i et nytt forhold og får mld av kjæresten så er det vanskelig å la den ligge. Ja jeg er fullt klar over at det kunne gått mye verre 

Du fremstår som så forbanne tett i pappen at du burde vært anmeldt. Mulig du legger ut åte så folk skal bite på, men jeg forundres ikke over hvor manga kørka folk det er som tyter ut av kriker og kroker på nett.

Jeg har hatt noen år på Sunnaas Sykehus og sett tragiske skjebner som er forårsaket av sånne lokehuer som deg. Så Mod får bare slette innlegget mitt om de skulle synes det er for ille at folk som stadig setter andres liv og helse i fare får skikkelig tilsnakk. 

Anonymkode: 85bec...38b

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt skade elektronisk nå, får bare vente å se hvordan det ender 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis du krasjet fordi du så på mobilen, så fortjener du ingenting på forsikringen! Du skal bare være glad du ikke har skadet noen andre! For meg høres dette ut som en provokasjon. I og med at du skriver at du så på mobilen sammen med at du ikke har forsikringen på stell! Idiot! Husk - forsikringsselskapet kan få mistanke om svindel, og spore opp dette på KG, og hva du har brukt internett til ;) 

Anonymkode: bb6d1...a25

Nei, forsikringsselskapet kan ikke finne ut hva du har brukt internett til. ;)

Anonymkode: 8757b...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du den nye kjæresten er like interessert når du ender i rullestol eller blir grønnsak etter å forårsaket ulykke mens du klikker på mobilen? 

Uansett så har alle forsikringsselskap etterforskere som gransker ulykker for å finne skjulte ting og den egentlige grunnen til uhellene. Med infoen du har lagt ut i dette innlegget blir det en enkel sak for dem å finne ut at du kjørte ut pga mobil bruk. Så ikke forvent det mye i erstatning når dette og overskredet lengde er trukket ifra.

Når du har hatt en masse småuhell tidligere er det å dra opp mobilen det siste du skal gjøre, uansett hvor forelska du er. Kan ikke skjønne at det er mulig å være så enormt egoistisk. 

Anonymkode: 6b2d6...cdd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.04):

Skriver dette for siste gang og kommer ikke til å kommentere dette mer enn denne gangen. 

jeg prøver å la vær og se på mobilen men jeg er ung og dum som dere sier. Dette var på landeveien altså ingen som gikk eller oppholdt seg ved veien, så faren for at det skulle gå en person langt uti kokk i dårlig vær var ekstremt liten, lettere å vinne i superlotto enn det. Jeg er en litt distré person og ellers er ganske uheldig med livet, som denne ulykken bekrefter. Jeg er absolutt voksen nok til å tilstå mine feil men er ikke det tråden skal handle om. 

hvis ikke det gis svar på spørsmålene mine kan dere bare la være å svare, hold dere til det jeg skrev i første innlegg. Hvis dette ikke respekteres kan moderatorene her gjerne slette hele tråden.

gidder ikke å lese mer om moralpoliti som tror de selv er guder og aldri gjør noe galt, det må være et veldig kjedelig liv, så kondolerer for det. 

Faren for at det er vanskeligere å se en person som går etter landeveien langt ut i gokk, i dårlig vær er ekstremt stor, så å fikle med mobilen da er ekstremt dumt.

Anonymkode: 7db46...095

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dette for siste gang og kommer ikke til å kommentere dette mer enn denne gangen. 

jeg prøver å la vær og se på mobilen men jeg er ung og dum som dere sier. Dette var på landeveien altså ingen som gikk eller oppholdt seg ved veien, så faren for at det skulle gå en person langt uti kokk i dårlig vær var ekstremt liten, lettere å vinne i superlotto enn det. Jeg er en litt distré person og ellers er ganske uheldig med livet, som denne ulykken bekrefter. Jeg er absolutt voksen nok til å tilstå mine feil men er ikke det tråden skal handle om. 

hvis ikke det gis svar på spørsmålene mine kan dere bare la være å svare, hold dere til det jeg skrev i første innlegg. Hvis dette ikke respekteres kan moderatorene her gjerne slette hele tråden.

gidder ikke å lese mer om moralpoliti som tror de selv er guder og aldri gjør noe galt, det må være et veldig kjedelig liv, så kondolerer for det. 

Lever man et kjedelig liv fordi man ikke småbulker konstant, og ikke fikler med mobilen mens man kjører?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet er koblet inn i saken også nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Flott, håper du mister lappen. Du høres farlig ut på veien 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva er grunnen til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paneera skrev (11 minutter siden):

Flott, håper du mister lappen. Du høres farlig ut på veien 

Like farlig som det du er langs veien

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Hva er grunnen til det?

Fikk først melding i trygg sin skadesak at politiet blir kontaktet, litt etterpå fikk jeg tlf, går ikke dypere inn i hva det gjaldt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk først melding i trygg sin skadesak at politiet blir kontaktet, litt etterpå fikk jeg tlf, går ikke dypere inn i hva det gjaldt 

Det er jo din egen skyld når du meldte inn skaden. Med så uvettig kjøring burde du ha holdt kjeft. Forsikringsselskap forstår jo at noe har skjedd når skaden er sånn som du beskriver. Enten har man vært full/ruset, eller så har man ikke hatt fokus på veien som du ikke har hatt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er nok pga forsøk på forsikringssvindel ved å melde inn uriktige opplysninger, samt pga mistanke om hensynsløs kjøring.

Håper de har gode buss-forbindelser hos deg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva resultatet blir videre her kjenner jeg. 

Og apropos "folk langt uti gokk". Jeg holdt på å bli påkjørt av en uoppmerksom bilist langt uti gokk. Han skjente mer og mer ut av veien, og akkurat der han skjente ut, der gikk jeg. Måtte tilslutt hoppe ut i bekken. Bilen svingte skarpt inn på veien igjen og fortsatte videre. Jeg er fortsatt, mange år etterpå, i tvil om han i det hele tatt oppfattet hvor nærme han var å kjøre på meg, og at jeg i det hele tatt var der.. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er nok pga forsøk på forsikringssvindel ved å melde inn uriktige opplysninger, samt pga mistanke om hensynsløs kjøring.

Håper de har gode buss-forbindelser hos deg.

Feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen har tatt skjermdump og meldt dette inn til "de største forsikringsselskapene" 🙄

Anonymkode: bed83...abd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver å la vær og se på mobilen men jeg er ung og dum som dere sier. Dette var på landeveien altså ingen som gikk eller oppholdt seg ved veien, så faren for at det skulle gå en person langt uti kokk i dårlig vær var ekstremt liten, lettere å vinne i superlotto enn det

Vet at du sikkert ikke kommenterer eller leser mer, men jeeezez snakk om å være korttenkt! Fordi du er den eneste på veien i dårlig vær eller? Du skal nå prise deg lykkelig for at det var autovern der, ellers hadde du hatt langt større bekymringer enn om hva forsikringen dekker..

Anonymkode: 4f2c9...f58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vet at det ikke finnes dyr der du kjører? Godt gjort. Å si at du er «ung og dum» er bare et dårlig forsøk på ansvarsftaskrivelse. Ingen tvinger deg til å se på telefonen, du kan vente til du finner et egnet sted å stoppe på. 

Anonymkode: e2488...49d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...