Jenny5 Skrevet 23. september 2024 #1 Del Skrevet 23. september 2024 Dette er favoritt høst antrekket mitt Er det det samme eller noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 23. september 2024 #2 Del Skrevet 23. september 2024 Du viser frem fottøyet. Hadde vært fint å se hele antrekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2024 #3 Del Skrevet 23. september 2024 Håper du på regn og møkkavær? Hadde heller foretrukket noen kjoler i nydelige høstfarger med matchende strømper og boots til! Anonymkode: 9c25e...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #4 Del Skrevet 24. september 2024 Mitt er ikke støvler… Elsker å ha en baggy genser over en treningsjakke høst, vinter og vår. Jakka tetter rundt halsen, og en baggy bomullsgenser er jo noe av det beste som finnes å ha på uansett. Anonymkode: 4fb8d...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #5 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg kan skjønne deg ts. Mitt favoritt høstantrekk er fjellsko, turbukse, fritidstøy. Fordi min favoritt syssel er å gå i fjellet. Å traske i vei over litt våte myrer, tenne bål i solnedgangen og sitte ved bålet i de mørke kveldstimer, da har jeg det aller best. Og da nytter ikke kjoler og matchende strømper eller bommulsgenser eller andre klær jeg har på meg i hverdagen. Anonymkode: 1c481...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. september 2024 #6 Del Skrevet 25. september 2024 Mitt er jeans og ullgenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå