Gå til innhold

Er jeg for nærtakende?


Kompis

Anbefalte innlegg

Samboer spør  ( riktig nok etter noen glass vin) at vi skal involvere en av mine beste venninner i trekant. Jeg avviser dette kontant, og han godtar dette og er enig i at han kanskje gikk litt langt. 
jeg klarer ikke glemme dette og kjenner at sjalusien gnager. Ødelegger mye for meg kjenner jeg. 
Overdriver jeg i dette tankekjøret mitt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke.

Jeg hadde nok valgt å møte den venninnen andre steder hvor mannen ikke er. Tror også jeg hadde snakket med ham i edru tilstand om dette. Hva hadde f.eks. han følt om du spurte ham om dere kunne ha trekant med hans kjekkeste kompis? Du risikerer at han sier at det hadde vært greit, uansett hva han mener, men tror du vil se på ham hva han egentlig mener om noe slikt. Tror han må innse at han med dette viste at han går rundt og fantaserer om din venninne, og at det er ganske respektløst overfor deg. Han bør gjerne vurdere å drikke mye mindre også...

Anonymkode: 23833...04f

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du overdriver. Skjønner deg kjempegodt og ville nok selv ha gnagd på dette ! Men viktig å snakke ut om dette ! Ikke bær på det ihvertfall - det er destruktivt! 

Anonymkode: 7011a...077

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis samboeren din lider av samme "- å! jeg har en kjempe-idé"-sjuka som meg når jeg har drukket litt, så kan du bare glemme det, ja. 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg hatt heeeelt fantastiske påfunn etter noen glass. Av den grunnen er telefonen nå alltid avslått så snart boblene flyter 

Anonymkode: 35b62...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er han ellers? Glor han på denne venninna di når dere møtes? Ignorerer han alle andre og henvender han kunne seg til henne? Kommer han med sleske spøker om damer dere ser? Har han nedlatende humor?

Hvis dere har vært sammen i årevis og dette kom helt ut av det blå (i så fall ganske merkelig) så er det kanskje rom for å la det ligge. Men jeg tror jeg hadde reagert med vantro og spurt om det hadde klikka for han. Mer det enn jeg hadde blitt sjalu. Er det derimot sånn at dette faller inn i et mønster av ekkel oppførsel så skjønner jeg det godt om du blir skeptisk til hele fyren. For da er det på tide å spørre seg selv om han kan stoles på.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke klart å slutte å tenke på dette. Mulig det hadde vært en dealbreaker for meg faktisk 

Anonymkode: c4919...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært 100% dumpegrunn for meg. Jeg hadde blitt ekstremt lite tent av å være i et forhold hvor mannen ønsker å ligge med mine venninner, eller å dele meg med andre menn. Han har jo da også garantert tenkt på denne venninna og fantasert om henne seksuelt. Og at han er så idiot at han forteller deg dette gjør det helt krise. Å forsiktig ytre en fantasi om trekant mens man deler en flaske vin er kanskje ok, men at han faktisk foreslår venninna di? Nei fy. 

Anonymkode: 423da...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært slutten på forholdet.

Anonymkode: e2748...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det underlige med alkohol er jo at om det er hun som inntar den, er det en forklaring. Er det han som inntar den, er det en unnskyldning. 

Er jo hèlt bak mål. 

For en k*k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det syns jeg. 
 

er jo ikke akkurat sånn at mannfolkene våre blir blind idet de får seg kjæreste. Feilen din type gjorde var å si det høyt. 
 

Han er jo sammen med deg, hadde neppe giddet det hadde han egentlig vært ute etter en annen. 

Anonymkode: a2e0d...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde forholdet vært over for min del. Dette er jo fordi han har lyst til å ligge med henne

Anonymkode: c1cfe...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han foreslå trekant med en spesifikk person. Det er et steg lenger enn å foreslå trekant. Også en felles venn i tillegg?

tck.

Anonymkode: 3c629...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...