Kompis Skrevet 23. september #1 Del Skrevet 23. september Samboer spør ( riktig nok etter noen glass vin) at vi skal involvere en av mine beste venninner i trekant. Jeg avviser dette kontant, og han godtar dette og er enig i at han kanskje gikk litt langt. jeg klarer ikke glemme dette og kjenner at sjalusien gnager. Ødelegger mye for meg kjenner jeg. Overdriver jeg i dette tankekjøret mitt? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Ja. Anonymkode: 25c8c...60b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september Nei, det synes jeg ikke. Jeg hadde nok valgt å møte den venninnen andre steder hvor mannen ikke er. Tror også jeg hadde snakket med ham i edru tilstand om dette. Hva hadde f.eks. han følt om du spurte ham om dere kunne ha trekant med hans kjekkeste kompis? Du risikerer at han sier at det hadde vært greit, uansett hva han mener, men tror du vil se på ham hva han egentlig mener om noe slikt. Tror han må innse at han med dette viste at han går rundt og fantaserer om din venninne, og at det er ganske respektløst overfor deg. Han bør gjerne vurdere å drikke mye mindre også... Anonymkode: 23833...04f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september Synes ikke du overdriver. Skjønner deg kjempegodt og ville nok selv ha gnagd på dette ! Men viktig å snakke ut om dette ! Ikke bær på det ihvertfall - det er destruktivt! Anonymkode: 7011a...077 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september hvis samboeren din lider av samme "- å! jeg har en kjempe-idé"-sjuka som meg når jeg har drukket litt, så kan du bare glemme det, ja. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg hatt heeeelt fantastiske påfunn etter noen glass. Av den grunnen er telefonen nå alltid avslått så snart boblene flyter Anonymkode: 35b62...3e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september Hvordan er han ellers? Glor han på denne venninna di når dere møtes? Ignorerer han alle andre og henvender han kunne seg til henne? Kommer han med sleske spøker om damer dere ser? Har han nedlatende humor? Hvis dere har vært sammen i årevis og dette kom helt ut av det blå (i så fall ganske merkelig) så er det kanskje rom for å la det ligge. Men jeg tror jeg hadde reagert med vantro og spurt om det hadde klikka for han. Mer det enn jeg hadde blitt sjalu. Er det derimot sånn at dette faller inn i et mønster av ekkel oppførsel så skjønner jeg det godt om du blir skeptisk til hele fyren. For da er det på tide å spørre seg selv om han kan stoles på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september Jeg hadde ikke klart å slutte å tenke på dette. Mulig det hadde vært en dealbreaker for meg faktisk Anonymkode: c4919...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Det hadde vært 100% dumpegrunn for meg. Jeg hadde blitt ekstremt lite tent av å være i et forhold hvor mannen ønsker å ligge med mine venninner, eller å dele meg med andre menn. Han har jo da også garantert tenkt på denne venninna og fantasert om henne seksuelt. Og at han er så idiot at han forteller deg dette gjør det helt krise. Å forsiktig ytre en fantasi om trekant mens man deler en flaske vin er kanskje ok, men at han faktisk foreslår venninna di? Nei fy. Anonymkode: 423da...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Del Skrevet 23. september Dette hadde vært slutten på forholdet. Anonymkode: e2748...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 23. september #10 Del Skrevet 23. september Det underlige med alkohol er jo at om det er hun som inntar den, er det en forklaring. Er det han som inntar den, er det en unnskyldning. Er jo hèlt bak mål. For en k*k. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Del Skrevet 23. september Ja, det syns jeg. er jo ikke akkurat sånn at mannfolkene våre blir blind idet de får seg kjæreste. Feilen din type gjorde var å si det høyt. Han er jo sammen med deg, hadde neppe giddet det hadde han egentlig vært ute etter en annen. Anonymkode: a2e0d...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #12 Del Skrevet 23. september Da hadde forholdet vært over for min del. Dette er jo fordi han har lyst til å ligge med henne Anonymkode: c1cfe...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #13 Del Skrevet 23. september Han foreslå trekant med en spesifikk person. Det er et steg lenger enn å foreslå trekant. Også en felles venn i tillegg? tck. Anonymkode: 3c629...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis Skrevet 25. september Forfatter #14 Del Skrevet 25. september Tusen takk for svar 😊 Er veldig usikker på hvordan veien blir videre nå. Vi har vært sammen i 3 år og det har vært litt «greier» med denne venninnen tidligere også. Tror ikke han kommer til å være fysisk utro, men tanken på at han har seksuelle tanker om min venninne er skikkelig kjip😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #15 Del Skrevet 25. september Kompis skrev (55 minutter siden): Tusen takk for svar 😊 Er veldig usikker på hvordan veien blir videre nå. Vi har vært sammen i 3 år og det har vært litt «greier» med denne venninnen tidligere også. Tror ikke han kommer til å være fysisk utro, men tanken på at han har seksuelle tanker om min venninne er skikkelig kjip😭 Hva mener du med «greier»? Jeg hadde ikke stolt på ham etter noe sånt. Å forslå trekant er én ting, men å foreslå trekant med en spesiell navngitt person, ikke minst en venninne, er noe heeeeelt annet. Anonymkode: c3ad3...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #16 Del Skrevet 25. september Kompis skrev (På 23.9.2024 den 17.09): Samboer spør ( riktig nok etter noen glass vin) at vi skal involvere en av mine beste venninner i trekant. Jeg avviser dette kontant, og han godtar dette og er enig i at han kanskje gikk litt langt. jeg klarer ikke glemme dette og kjenner at sjalusien gnager. Ødelegger mye for meg kjenner jeg. Overdriver jeg i dette tankekjøret mitt? Ja. Det var et spørsmål, du svarte.. Tema over.. Anonymkode: 20503...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #17 Del Skrevet 25. september Kompis skrev (På 23.9.2024 den 17.09): Samboer spør ( riktig nok etter noen glass vin) at vi skal involvere en av mine beste venninner i trekant. Jeg avviser dette kontant, og han godtar dette og er enig i at han kanskje gikk litt langt. jeg klarer ikke glemme dette og kjenner at sjalusien gnager. Ødelegger mye for meg kjenner jeg. Overdriver jeg i dette tankekjøret mitt? Han kunne jo antagelig siden han spurte ikke vite ditt syn på dette heller. Var det bare et spørsmål og ikke noe mas om det hadde jeg lagt det bak meg som rett og slett et lite gjennomtenkt og dumt spørsmål. Du skulle heller sagt klart nei og at du da ville bli fryktelig sjalu. Han hadde nok lagt bort tanken da. Anonymkode: b174f...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 25. september #18 Del Skrevet 25. september Kompis skrev (På 23.9.2024 den 17.09): Samboer spør ( riktig nok etter noen glass vin) at vi skal involvere en av mine beste venninner i trekant. Jeg avviser dette kontant, og han godtar dette og er enig i at han kanskje gikk litt langt. jeg klarer ikke glemme dette og kjenner at sjalusien gnager. Ødelegger mye for meg kjenner jeg. Overdriver jeg i dette tankekjøret mitt? Jeg er for at man i et forhold skal kunne være åpen om sine ønsker og fantasier - han kan tydeligvis ønske seg trekant og tok opp dette - siden han hadde drukket var det kanskje lettere for ham. Men han gir seg med dette når du avviser det. Han burde kanskje ikke ha brukt en spesifikk person i forslaget, men utover det synes jeg at det er helt innafor å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #19 Del Skrevet 25. september Hadde gjort det slutt. Ille nok å foreslå trekant, men med en venninne av deg? Anonymkode: f4622...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå