AnonymBruker Skrevet 28. september #21 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 12.11): Og det gikk hun med på? 😱 Her er butikken stengt på alle andre tidspunkt enn 5 sekunder etter dusj. Anonymkode: f8fd6...b3a Det kan jeg være enig i.. MEN, jeg må innrømme at naturlige smaker og odører er ca 10 000 ganger bedre enn nydusjet og stinkende av billig-såpe og "sterilan" 🤮 Anonymkode: be90d...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #22 Del Skrevet 29. september Bamseklemmer skrev (På 23.9.2024 den 2.03): Hvis dama de er renslig.. kan du banne på at du ikke har fått slikket henne, hvis hun ikke følte seg "ren" nok😉Såpass bør menn stole på en kvinner.. Btw.. jeg får i meg ca 15 cl "prinsessesaft" i snitt pr gang, og har aldri blitt uvel. Jeg får litt motsatt effekt faktisk, for jeg blir hoppende glad og holder meg sunn🥰 15 CL prinsessesaft faktisk. Godt å høre du har et målebeger som viser nøyaktige mål. var dette venninnen til mammaen din eller hun du slikket i 2 timer 45 minutter? Anonymkode: 73fa8...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 29. september #23 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): 15 CL prinsessesaft faktisk. Godt å høre du har et målebeger som viser nøyaktige mål. var dette venninnen til mammaen din eller hun du slikket i 2 timer 45 minutter? Anonymkode: 73fa8...29e ..ca er omtrent.. så ca15 cl ja.. Det er som å slurpe i seg ca 3 små boxer med ansjosfilet lake.. det er også deilig.. Men prinsessesafta er ikke så salt.. mye deligere❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #24 Del Skrevet 29. september Bamseklemmer skrev (4 timer siden): ..ca er omtrent.. så ca15 cl ja.. Det er som å slurpe i seg ca 3 små boxer med ansjosfilet lake.. det er også deilig.. Men prinsessesafta er ikke så salt.. mye deligere❣️ Hæ? Anonymkode: 73fa8...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå