Gå til innhold

Hva er greia med eldre damer som går etter unge menn?

askjiir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🤮

Anonymkode: b7962...b00

Du er bare misunnelig.

Anonymkode: 720f7...466

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er bare misunnelig.

Nei, hun puler menn som kunne vært hennes sønn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, hun puler menn som kunne vært hennes sønn.

Barne-barn

Anonymkode: 04533...d32

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (På 23.9.2024 den 21.08):

Etter første knullet trenger man bare to minutter pause før man er god for en runde til.
De fleste av oss husker vel da vi var i 20-åra og knulla med kjæresten daglig (eller flere ganger hver dag). Man dro på besøk til kjærsten en helg og måtte ut på lørdag formiddag for å kjøpe en ny pakke kondomer ... fordi den første allerede var brukt opp.

Aldri opplevd, ikke engang som tenåring. Hadde sex, men vi hadde begge nok med 1 runde og ikke vær dag heller.  

Syns du overdriver utifra din subjektive opplevelse og glemmer hvor mye som avgjør. 

Anonymkode: 12aab...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 22.9.2024 den 22.28):

At eldre menn liker unge damer er old news, så hva er greia med eldre damer som går etter unge menn? De er et fåtall. Hvorfor gjør de det?

Det er jo selvsagt biologi. Alle vet jo at eldre menn har både dårligere utholdenhet, dårligere sædkvalitet og større problemer med ereksjonen enn unge menn.

Biologi baby ❤️ 

Anonymkode: 61e20...589

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 18.39):

Drømmer om å leve som deg. Hvor finner du disse mennene og møtes dere ofte?

k48

Anonymkode: 2a3f8...3cd

Hehe, beklager men føler på meg at du ikke er k48, men en unggutt som er nyskjerrig på hvor du finner eldre lystne damer 🤭

Anonymkode: 19618...294

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Aldri opplevd, ikke engang som tenåring. Hadde sex, men vi hadde begge nok med 1 runde og ikke vær dag heller.  

Syns du overdriver utifra din subjektive opplevelse og glemmer hvor mye som avgjør. 

Jeg var også mye kåtere da jeg var yngre. Kåt i dag også, men å bli tent tok ikke engang et halvt sekund, og det kunne være hvor som helst. Staminaen er jo heftigere når man er yngre og sex kan oppta hodet store deler av dagen.

Kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var også mye kåtere da jeg var yngre. Kåt i dag også, men å bli tent tok ikke engang et halvt sekund, og det kunne være hvor som helst. Staminaen er jo heftigere når man er yngre og sex kan oppta hodet store deler av dagen.

Kvinne.

Det er ikke sånn for alle, ellers har jeg jo ikke nevnt noe. 

Hvorfor skal kroppen være kåt til alle døgnets tider uansett? Trengs det sæd sprut 17 ganger for at noen skal bli gravid?

I familien min blir vi lett gravide, kanskje derfor jeg ikke er kåt hele tiden? Skjønner ikke greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barne-barn

Matte var ikke ditt sterkeste fag, eller bruker dere å få barn i 15-16 års alderen  ?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 22.06):

Nummer 1006 i køen? Vel bekomme.

Tatt noen gode lengder pikk jeg også, og så mye sæd at det ikke er veldig tiltalende å se for seg bøtta det hadde utgjort. 

En og samme mann som har stått for det i over 22 år.

Trenger ikke ha vært rundt for slikt. 

Men hastighet i minuttet er absolutt ikke noe fokus her. Da hadde det fort blitt mindre av slikt. Knulle godt står høyt over å knulle fort. 

Anonymkode: f2714...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eldre menn liker unge damer er old news, så hva er greia med eldre damer som går etter unge menn? De er et fåtall. Hvorfor gjør de det?

Fordi vi kan

kvinne 50+

Anonymkode: 1cdf0...42a

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er kåtere etter at jeg fylte 40? Vil ha sex hver eneste dag, sier aldri nei. Puler hele tiden vi. I 20 årene var jeg ikke så glad i sex…

Anonymkode: 50bb8...fec

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (15 timer siden):

Matte var ikke ditt sterkeste fag, eller bruker dere å få barn i 15-16 års alderen  ?

Kjenner ei som ble oldemor som 55 åring jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikkert av samme grunn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel den samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gorgonzola skrev (18 timer siden):

Tror nok at dette er noe overdrevet, eldre damer går neppe etter unge menn, aktivt eller målbevisst. Noen eldre (voksne) damer kan nok derimot la seg "overtale" til litt uforpliktende moro med en mye yngre "hunk", gitt rett kontekst. Og hva er i så fall galt med det? 😎

Det er nok en del voksne damer som sjekker opp yngre menn, og de kan bli ganske aggressive og ufine også, akkurat som menn, men for min egen del stemmer nok det over bedre. Jeg synes det ville vært rimelig pinlig å bli avvist av en yngre mann, men om han sjekker meg opp og jeg liker ham så hender det jeg sier ja.

Selv om de er mye yngre så er de jo voksne om de er i slutten av 20/starten av 30 årene. Jeg har et par fwb som er mye yngre, og jeg stusser jo litt over hva de vil med en voksen dame som meg (er 48, ser litt yngre ut), spesielt siden det ikke bare er sex, men vennskap. Jeg setter likevel stor pris på dem, de er litt mindre satt enn en del av mennene på min alder. Ene driver eget firma og ander er leder (ingen av dem er dog "hunks" 😄) så det er jo ikke ungdom vi snakker om her. Jeg liker best menn på min egen alder, i hvert fall for forhold, men det er overraskende vanskelig å finne noen det klaffer med. 

Anonymkode: 7d98a...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er i slutten av 30årene, og dater nå en i 20-årene. Måtte virkelig gå en runde på meg selv med tanke på aldersforskjell, pratet med venninner (som alle er veldig positive til det) og kom frem til at det ikke er det viktigste. 

Var absolutt ikke ute etter en yngre mann men vi møttes tilfeldig ute og det var kjempekjemi, vi har det utrolig fint og gøy sammen på alle måter, om det er sex eller slappe av med en film. Synes aldersforskjellen kanskje høres litt fælt ut, men vi er så like på mange måter, vil det samme i fremtiden og alt er bare så lett med han. 

Så nei, "eldre" kvinner er ikke bare ute etter en hunk å ha sex med 😂

Anonymkode: 794b8...572

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (4 timer siden):

Greia er vel den samme...

Er jo ikke det når flertallet av eldre damer synes det avskyelig, det må være noe veldig annerledes med damene som allikevel gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fordi vi kan

kvinne 50+

Anonymkode: 1cdf0...42a

"Vi"? Du tilhører ett fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (16 minutter siden):

"Vi"? Du tilhører ett fåtall.

Ikke nå lenger.  Kanskje ikke flertall, men langt fra fåtall.   Ta deg en tur ut i virkelighetens verden du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...