AnonymBruker Skrevet 25. september #81 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Trodde det var hat. Anonymkode: 12aab...237 Det er en tynn linje Anonymkode: f45b7...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 25. september #82 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spenninger spenninger… ⚡️⚡️⚡️ Anonymkode: f45b7...dba Hahaha .... Tror neimen ikke det gitt 😁 😅 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 25. september Forfatter #83 Del Skrevet 25. september (endret) AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Damer har sexualitet og øyne akkurat som det menn har. Om jeg husker riktig så går ikke hun etter de yngste, men menn som er utviklet i det minste, kjenner segselv, tar valg de kan stå for. For mange kvinner er det omsorg som stopper dem fra å ligge med yngre menn, eller selvtilitten av å få høre at menn liker yngre damer, så vi automatisk kobler det opp mot at, ånei han er så ung, han vil ikke like gamle meg, om menn på min alder så vidt tåler dette. Ånei celulittene mine, ånei puppenen mine er sånn og sånn, sminken min er ikke pen, huttemeitu så flau jeg er over alle disse tingene listen er 50 cm og tett skrevet. Mange kvinner er oppforstret på dårlig selvtiligg, men idag så blir også ting mer snakket om, og kvinner åpner seg for at de kan oppleve mer. Mye er bare vaner og kultur, tabu har makt. Idag har kvinner mer info til å ha gode sexliv og vi får kanskje også høre mer hva som skjer i livene til folk siden vi har nett vi kan dele over, kanskje var det vanligere at yngre menn lå med eldre damer før også? Bare at det ikek ble snakket om. Ikke at yngre damer absolutt elsker eldre menn like mye som de har vært sammen med dem, så jeg tror ikke alle yngre menn liker eldre damer de ligger med heller. Mye forskjellig i verden, eldre som ikke egentlig liker den yngre de ligger med også. Anonymkode: 12aab...237 Allikevel er eldre damer som liker unge menn i et fåtall 🤷♂️ Endret 25. september av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 25. september #84 Del Skrevet 25. september askjiir skrev (9 minutter siden): Allikevel er eldre damer som liker unge menn i fåtall. Desverre. Men vi elsker hver eneste en av dem !!! Takk til alle småperverse gamle damer som gjorde min ungdom verdifull og fortalte meg at jeg faktisk hadde mennesklig verdi, for det sluttet veldig mye der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 26. september #85 Del Skrevet 26. september Druid skrev (3 timer siden): Desverre. Men vi elsker hver eneste en av dem !!! Takk til alle småperverse gamle damer som gjorde min ungdom verdifull og fortalte meg at jeg faktisk hadde mennesklig verdi, for det sluttet veldig mye der. De fortalte deg at du hadde menneskelig verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 26. september #86 Del Skrevet 26. september Flintis skrev (4 timer siden): De fortalte deg at du hadde menneskelig verdi? Nei, de viste det: de representerer de få timene i løpet av mitt liv som ikke i hovedsak handler om krav for å bevise at jeg var god nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #87 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (8 timer siden): Allikevel er eldre damer som liker unge menn i et fåtall 🤷♂️ Er ganske mange av dem. Har jobbet som bartender og sett mye av det. De er dog mer subtile og ikke så slibrige som eldre menn. Eller jo, noen av dem er det og. Ingen hanket inn så mye tips som de unge mannlige servitørene på et sted jeg jobbet. Og var veldig tydelig at de sjarmerte damene. Anonymkode: 720f7...466 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #88 Del Skrevet 26. september Er vel mye snakk om at de ikke vil erkjenne at de blir eldre, være evige 30 åringer liksom og må få et slags "bevis" i egne tanker om at: jo, unge menn finner meg attraktiv. Liker å bruke masse sminke, utfordrende klær osv. Kan dere ikke kjøpe dere litt sexleketøy og la kompisene til barna eller barne-barna være i fred? Det blir så kleint for dem når de får høre at mamma eller bestemor holder på med kompisen sin? Anonymkode: 04533...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #89 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (11 timer siden): Allikevel er eldre damer som liker unge menn i et fåtall 🤷♂️ Hvorfor kan du ikke ta til deg informasjon? Det jeg sa er eksempler på hvorfor du tror det er et fåtall. Det er mye skjult bak muligheter. Anonymkode: 12aab...237 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #90 Del Skrevet 26. september (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ganske mange av dem. Har jobbet som bartender og sett mye av det. De er dog mer subtile og ikke så slibrige som eldre menn. Eller jo, noen av dem er det og. Ingen hanket inn så mye tips som de unge mannlige servitørene på et sted jeg jobbet. Og var veldig tydelig at de sjarmerte damene. Anonymkode: 720f7...466 Ekkelt, de er ikke bedre enn de gamle grisene som er menn. Endret 26. september av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #91 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvorfor kan du ikke ta til deg informasjon? Det jeg sa er eksempler på hvorfor du tror det er et fåtall. Det er mye skjult bak muligheter. Anonymkode: 12aab...237 Det ER et fåtall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #92 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kan dere ikke kjøpe dere litt sexleketøy og la kompisene til barna eller barne-barna være i fred? Det blir så kleint for dem når de får høre at mamma eller bestemor holder på med kompisen sin? Anonymkode: 04533...d32 Tror ikke bestemødre prøver seg på kompisene til barne barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #93 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (1 minutt siden): Tror ikke bestemødre prøver seg på kompisene til barne barna... Er det så utenkelig at man har kompiser som er 3-5 år eldre? Da kan man fort være i den alderen som rir på disse bestemødrene? Anonymkode: 04533...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 26. september #94 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (13 minutter siden): Det ER et fåtall. Har dama di forlatt deg for en yngre ? Eller kanskje mora eller søstra di fått en yngre kjæreste som du ikke tåler ?? Det er noe psykt over deg når det gjelder dette temaet i allefall 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #95 Del Skrevet 26. september (endret) bullehurk skrev (24 minutter siden): Har dama di forlatt deg for en yngre ? Eller kanskje mora eller søstra di fått en yngre kjæreste som du ikke tåler ?? Det er noe psykt over deg når det gjelder dette temaet i allefall 😬 Er noe "psykt" over deg ihvertfall 👍 Endret 26. september av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #96 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det så utenkelig at man har kompiser som er 3-5 år eldre? Da kan man fort være i den alderen som rir på disse bestemødrene? Anonymkode: 04533...d32 Disse bestemødrene er ikke god i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #97 Del Skrevet 26. september Aner ikke hva greia er. Jeg har alltid konsekvent gått etter eldre menn. Ser ikke på gutter i 20 årene som seksuelle vesen. Mer som ungdom. Jeg tiltrekkes Menn som har levd litt. Anonymkode: faad6...a5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #98 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke hva greia er. Jeg har alltid konsekvent gått etter eldre menn. Ser ikke på gutter i 20 årene som seksuelle vesen. Mer som ungdom. Jeg tiltrekkes Menn som har levd litt. Anonymkode: faad6...a5c Endelig noen med vett i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #99 Del Skrevet 26. september askjiir skrev (9 minutter siden): Endelig noen med vett i hodet. Enig. Bestemødre med rynker er tegn på et levd liv. La unge få leve sitt liv. Hva er problemet deres? Anonymkode: 04533...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 26. september Forfatter #100 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig. Bestemødre med rynker er tegn på et levd liv. La unge få leve sitt liv. Hva er problemet deres? Anonymkode: 04533...d32 Det er det vi prøver å finne ut av i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå