Gå til innhold

Hva er greia med eldre damer som går etter unge menn?


askjiir

Anbefalte innlegg

At eldre menn liker unge damer er old news, så hva er greia med eldre damer som går etter unge menn? De er et fåtall. Hvorfor gjør de det?

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner og menn som går etter mye yngre kun pga alder har vel sterke preferanser for trekk som kun finnes hos unge da, er vel ikke mer komplisert enn det? 

For flertallet så er spennet for hva man tenner på ganske stort, også møter man innimellom en spesiell person man blir ekstra tiltrukket av og alderen er mer eller mindre tilfeldig?

Er 41 og driver på med en som er 34. Liker han på ingen måte fordi han er yngre. Akkurat som alder ikke var en faktor da jeg crushet på en på 50, eller når jeg tenker at en jeg passerer på gata i slutten av 20 åra var litt ekstra tiltrekkende.

Anonymkode: a2876...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Barnepike syndrom. 

Anonymkode: 1115f...459

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (13 timer siden):

At eldre menn liker unge damer er old news, så hva er greia med eldre damer som går etter unge menn? De er et fåtall. Hvorfor gjør de det?

Etter at eldre damer har nøyd seg med 10 jukk per min i 20 år med sin exmann er det spennende med en ung duracellkanin som klarer 100 jukk/min. 

Anonymkode: 1e9fc...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter at eldre damer har nøyd seg med 10 jukk per min i 20 år med sin exmann er det spennende med en ung duracellkanin som klarer 100 jukk/min. 

Anonymkode: 1e9fc...d86

Så hvorfor gjør ikke flere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Etter at eldre damer har nøyd seg med 10 jukk per min i 20 år med sin exmann er det spennende med en ung duracellkanin som klarer 100 jukk/min. 

Anonymkode: 1e9fc...d86

Tror ikke antall jukk per minutt er noen målestokk for hvor god sexen er. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen en 15 år eldre mann og en 7 år yngre. Datet en som var 9 år yngre også. Er ikke alderen bare tilfeldigheter. Men nå etter å ha vært sammen med en yngre tror jeg iike jeg ville klart å date en mye eldre igjen 🤭

Anonymkode: 9f0a0...e78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Etter at eldre damer har nøyd seg med 10 jukk per min i 20 år med sin exmann er det spennende med en ung duracellkanin som klarer 100 jukk/min. 

Anonymkode: 1e9fc...d86

Duracelltendensene er helt klart det som trekker ned yngre menn. Ut over det er de jo ofte fine å se på 😏

Anonymkode: e1ba6...35c

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått,  det er de unge mennene som går etter oss. Så lenge jeg er singel og bare vil ha sex ser jeg ingen grunn til å avvise attraktive menn som serverer seg selv på et sølvfat, kun pga alder. 

Anonymkode: bf024...af2

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det gamle griser som holder dette temaet gående hele tiden? Vet at jeg ikke trenger å lese, men det hadde kanskje gått an å finne andre ting å diskutere? Synes for øvrig lysten til  å pule noen som kunne vert ens barne-barn er helt forkastelig, må spy...

Anonymkode: 04533...d32

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (15 timer siden):

At eldre menn liker unge damer er old news, så hva er greia med eldre damer som går etter unge menn? De er et fåtall. Hvorfor gjør de det?

Fordi at det er greit når det går den veien. At eldre damer går etter yngre menn er helt innafor, men at eldre menn går etter yngre damer er bannlyst. 

Anonymkode: 16535...6a4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men nå etter å ha vært sammen med en yngre tror jeg iike jeg ville klart å date en mye eldre igjen

Så enig, så enig !  Og vi er mange.   De som tror at dette er noe nytt må tro om igjen, bare mer skjult før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Etter at eldre damer har nøyd seg med 10 jukk per min i 20 år med sin exmann er det spennende med en ung duracellkanin som klarer 100 jukk/min. 

Anonymkode: 1e9fc...d86

Dette har ingen kvinne svart. Duracellkanin- jukking er bortimot det verste kvinner generelt kan tenke seg, og å være en Duracell- kanin er en særdeles negativ benevnelse. 

Håper ikke at du har tatt det som kompliment! 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 49 og treffer kun unge menn i alderen 28-34. De er kjekke, veltrente, spenstige, har høy libido og behandler meg med respekt. Null komplisert for meg og jeg slipper at han har barn eller bitre ekskoner for akkurat nå har jeg det ganske komplisert i mott eget liv.  Jeg føler jeg har full kontroll på relasjonen, det er mye enklere å forholde seg til enn en på min egen alder. De får meg til å føle meg yngre, mer attraktiv og levende.

Anonymkode: 046c5...77f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (1 time siden):

Dette har ingen kvinne svart. Duracellkanin- jukking er bortimot det verste kvinner generelt kan tenke seg, og å være en Duracell- kanin er en særdeles negativ benevnelse. 

Håper ikke at du har tatt det som kompliment! 

Er det ikke en såkalt rabbit-vibrator som har slik hurtigjokking? Trodde disse var populære blant godt voksne damer?

Anonymkode: 04533...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke en såkalt rabbit-vibrator som har slik hurtigjokking? Trodde disse var populære blant godt voksne damer?

Anonymkode: 04533...d32

Jeg har iallefall ingen slik hurtig-jokking vibrator, og hadde noe blitt annonsert som "knuller som en duracellkanin" kan jeg love deg at jeg hadde ledd, ikke kjøpt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det ikke en såkalt rabbit-vibrator som har slik hurtigjokking? Trodde disse var populære blant godt voksne damer?

Anonymkode: 04533...d32

Du kan ikke så mye om anatomi. 🤣

Rabbiten stimulerer klitoris mens vibrator er i vagina. Helt nydelig. 😇

Anonymkode: c1bb7...afe

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 49 og treffer kun unge menn i alderen 28-34. De er kjekke, veltrente, spenstige, har høy libido og behandler meg med respekt. Null komplisert for meg og jeg slipper at han har barn eller bitre ekskoner for akkurat nå har jeg det ganske komplisert i mott eget liv.  Jeg føler jeg har full kontroll på relasjonen, det er mye enklere å forholde seg til enn en på min egen alder. De får meg til å føle meg yngre, mer attraktiv og levende.

Anonymkode: 046c5...77f

Drømmer om å leve som deg. Hvor finner du disse mennene og møtes dere ofte?

k48

Anonymkode: 2a3f8...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...