Gå til innhold

MA, tok cytotec i dag tidlig, erfaringer ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cytotec  ble satt i dag kl 12:00. Var i uke 6+3 da jeg mistet.. 

begynte å blø, med mage kramper. Blodklumper kommer også ut. Men det var en typ slimklump lomme / sekk, som var tom. eller hva jeg skal kalle det, som kom ut. Og jeg er usikker på om dette kunne være fostersekken. Kom ca to timer etter pillene ble satt.. Hvordan vet man at det er fostersekken?  Og at alt har kommet ut? Blør mye enda, med koagler. Og vil bare bli ferdig😞 har fortsatt kramper tross mye smertestillende. 
 

har noen opplevd lignende? Og hvordan var forløpet? 

Anonymkode: fb486...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si så tidlig, og i 6+3 er embryoannlegget veldig lite. Det vil blø som en heavy mens et par dager, avtar gradvis, men dette (+ smertene) er individuelt. Ta en varm dusj, prøv varmeflasker, spis og drikk litt, beveg deg- prosessen går fortere. Det at du blør+ koagler er et godt tegn på at det som er der kommer ut. :klem:

Anonymkode: 819e7...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan blø en stund selv om alt eventuelt er kommet ut. Det er helt normalt at man gjerne blør i noen dager, spotter i noen uker. 

Prøv varmeflaske eller en varm dusj som ekstra smertelindring. Bevegelse er også bra. 

Høres ut som kroppen har fått tømt seg godt, men ingen måte man kan vite sikkert så tidlig om alt er kommet ut. Koaguler er bra og godt tegn. 

Tok vel ca 14t for meg fra start til slutt pilledagen. 

Anonymkode: fb770...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...