AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Vi skal ha hvitt kjøkken, hvite veggfliser, blågrå vegger ellers og eik laminat på gulvet. Ville dere valgt lys eller mørk betongmønstret benkeplate? Vi står mellom disse to: https://www.ikea.com/no/no/p/ekbacken-benkeplate-lys-gra-betongmonstret-laminat-30395439/#content https://www.ikea.com/no/no/p/ekbacken-benkeplate-betongmonstret-laminat-20335648/#content Vi har ikke så god peiling på interiør, så alle tips og innspill er velkomne! Anonymkode: 27c6f...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Den hvite. (men egentlig ville jeg gått for heltre, noe varmt og dypere farge, for jeg synes helhvite og blå kjøkken blir veldig kalde) Anonymkode: b4d4e...6cd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den hvite. (men egentlig ville jeg gått for heltre, noe varmt og dypere farge, for jeg synes helhvite og blå kjøkken blir veldig kalde) Anonymkode: b4d4e...6cd Vi tenkte først på heltre benkeplate, men vanskelig å få det til å bli pent sammen med gulvet. Lett at det blir krasj. Ellers liker vi kalde farger, da. 😊 TS Anonymkode: 27c6f...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Den lyse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbogirl Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september Den lyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Den lyse 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7 Del Skrevet 29. september Ingen var spesielt fine, men den lyse er best av de to Anonymkode: d5b2b...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå