Gå til innhold

Jeg hadde en one night stand i sommer, og har funnet ut jeg er gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og han jeg lå med har ikke kontakt ,men vet godt hvem han er da han er fetteren til ene venninnen min.

Jeg er 22 og han er 25, jeg ønsker ikke og ta abort. Sexen mellom meg og han var noe av det beste jeg har hatt.

Vet jeg må fortelle han det og vet han fortsatt er singel, det har jeg fått bekreftet av min venninne.

Men bør jeg si noe? eller tror du han ikke vil vite?

Anonymkode: 1aa10...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han får vel vite det uansett når barnebidraget kommer tenker jeg.. Selvfølgelig sier du i fra, tenker dere damer aldri på barnets beste??

Anonymkode: 54bf7...33b

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han får vel vite det uansett når barnebidraget kommer tenker jeg.. Selvfølgelig sier du i fra, tenker dere damer aldri på barnets beste??

Anonymkode: 54bf7...33b

takk for svar

tenker selvsagt på barnet beste,men dette er jo på ingen måte planlagt, er jo ikke sikkert han vil ha barn engang

Anonymkode: 1aa10...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må du fortelle det. Om han vil vite eller ikke. Både han og barnet har rett på å få vite. Du kan jo ikke holde det skjult heller. Du er gravid med fetteren til venninnen din! 

Forøvrig, ser det ut som om grunnet til at du ikke vil ta abort er fordi sexen mellom dere var den beste du har hatt... altså, slik du skriver. Regner med det ikke er grunnen, så var egentlig helt unødvendig informasjon.

Anonymkode: d1179...322

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig må du fortelle det. Om han vil vite eller ikke. Både han og barnet har rett på å få vite. Du kan jo ikke holde det skjult heller. Du er gravid med fetteren til venninnen din! 

Forøvrig, ser det ut som om grunnet til at du ikke vil ta abort er fordi sexen mellom dere var den beste du har hatt... altså, slik du skriver. Regner med det ikke er grunnen, så var egentlig helt unødvendig informasjon.

Anonymkode: d1179...322

Ja han får nok vite det uansett, så jeg skal selvsagt fortelle han det.

Er selvsagt ikke pga grunnen av sexen jeg vil ha barnet, det er pga jeg virkelig ønsker et barn

Anonymkode: 1aa10...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo tidligere du forteller det jo bedre. Så er kjangsen der at du blir alenemor, eller kanskje han blir en stor del av livet deres. Men det har du sikkert tenkt over allerede?
 

Jeg vet ikke hvor langt du er på vei, men ønsker du å ha han med på fødsel? Da må en plan lages der, enten at han venter utenfor føderommet eller om du føler han kan bli med inn.
 

Det første du må gjøre er uansett å fortelle han, så se hvor involvert han velger å være. Når dere ikke en gang er samboere så blir nok det hele veldig fjernt for han først, så la han få litt tid på å slå seg til ro med det hele. Du har jo allerede visst det en stund før han.  

Anonymkode: 61679...722

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja han får nok vite det uansett, så jeg skal selvsagt fortelle han det.

Er selvsagt ikke pga grunnen av sexen jeg vil ha barnet, det er pga jeg virkelig ønsker et barn

Anonymkode: 1aa10...58b

Du vet virkelig ikke noe om livet med barn, og det gjør ingen før de har fått det, men du er bare 22 år og har blitt gravid på et ONS. Ta abort og hent heller fram barneønsket når livet ditt er litt mer på stell med langvarig kjæreste. Du tror det blir idyll, men det blir det absolutt ikke.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (5 minutter siden):

Du vet virkelig ikke noe om livet med barn, og det gjør ingen før de har fått det, men du er bare 22 år og har blitt gravid på et ONS. Ta abort og hent heller fram barneønsket når livet ditt er litt mer på stell med langvarig kjæreste. Du tror det blir idyll, men det blir det absolutt ikke.

Hva i alle dager? Man oppfordrer da ikke til abort, når barnemoren sier hun ønsker å beholder barnet! Ærlig talt! 

Ts, gratulerer med barn på vei❤️ Du må fortelle faren om dette ja😊

Anonymkode: 7a05a...a92

  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager? Man oppfordrer da ikke til abort, når barnemoren sier hun ønsker å beholder barnet! Ærlig talt! 

Ts, gratulerer med barn på vei❤️ Du må fortelle faren om dette ja😊

Anonymkode: 7a05a...a92

Bullshit! Hun trenger å høre litt realitet; ikke ha en gjeng som roper at det blir sikkert såååååå koselig. 

  • Liker 26
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (6 minutter siden):

Du vet virkelig ikke noe om livet med barn, og det gjør ingen før de har fått det, men du er bare 22 år og har blitt gravid på et ONS. Ta abort og hent heller fram barneønsket når livet ditt er litt mer på stell med langvarig kjæreste. Du tror det blir idyll, men det blir det absolutt ikke.

Om du ikke tar abort så blir ikke livet så lett som du tror. Å være alene mor er drit tøft. Hør på oss som har prøvd det i mange år. Ta kontakt med far til barnet. Han er første som må få vite det så får dere finne ut sammen veien videre. Sa du til han at du gikk på prevensjon? I såfall har du løyet til han i tillegg. 

Har snakket med så mange menn som har gått i den fella at de har trodd på det dama sa at ho gikk på pille for så å bruke dem kun for å bli gravide. 

Anonymkode: c7160...77f

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han får vel vite det uansett når barnebidraget kommer tenker jeg.. Selvfølgelig sier du i fra, tenker dere damer aldri på barnets beste??

Anonymkode: 54bf7...33b

Om mor velger "far ukjent" så kommer han ikke til å få vite. Jeg har noen i nær familie som gjorde akkurat det og faren fikk ikke vite det før barnet var flere år gammelt. 

visp skrev (5 minutter siden):

Du vet virkelig ikke noe om livet med barn, og det gjør ingen før de har fått det, men du er bare 22 år og har blitt gravid på et ONS. Ta abort og hent heller fram barneønsket når livet ditt er litt mer på stell med langvarig kjæreste. Du tror det blir idyll, men det blir det absolutt ikke.

Støttes. Du vet ikke hvor vanskelig  alenemor-livet er. Mange potensielle kjærester "skygger banen" når de får vite at du har et barn i tillegg til økonomiske bekymringer. Noe annet ville vært om faren tok ansvar for barnet. Jeg tror dessverre sjansen for dette er liten da dere begge er nokså unge.

Anonymkode: 779f8...25a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar

Ja skal ta kontakt med han.

jeg er snart 8 uker, og jeg vet at jeg både kan ende opp som alenemor eller han stiller opp og Ja jeg vet det er kjempe tøft som alenemor,men min mor var alene med oss i alle år, og hun var helt fantastisk.

Jeg tar ikke Abort det har jeg allerede bestemt meg for

Anonymkode: 1aa10...58b

  • Liker 2
  • Hjerte 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du uansett ikke skal ta abort, så må du ta kontakt med han. Han har all rett til å vite det, så får vi håpe at han er positiv til det. Lykke til.

Anonymkode: c47e0...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor får en ons aldri mitt fulle navn 😅

Anonymkode: a3d58...b30

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Derfor får en ons aldri mitt fulle navn 😅

Anonymkode: a3d58...b30

Du fortjener virkelig ikke å ligge. 

Anonymkode: 267f7...f80

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for alle svar

Ja skal ta kontakt med han.

jeg er snart 8 uker, og jeg vet at jeg både kan ende opp som alenemor eller han stiller opp og Ja jeg vet det er kjempe tøft som alenemor,men min mor var alene med oss i alle år, og hun var helt fantastisk.

Jeg tar ikke Abort det har jeg allerede bestemt meg for

Anonymkode: 1aa10...58b

Lykke til og gratulerer så mye 😊

Anonymkode: 267f7...f80

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du fortjener virkelig ikke å ligge. 

Anonymkode: 267f7...f80

Fordi jeg ikke deler etternavn og full info til et tilfeldig knull? Ok😅 De velger helt selv om de ønsker å ha sex med en de ikke kjenner til hvem er, ikke mitt problem om de tar det valget 😊

Anonymkode: a3d58...b30

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (4 minutter siden):

Bullshit! Hun trenger å høre litt realitet; ikke ha en gjeng som roper at det blir sikkert såååååå koselig. 

Her legger du press på noen for å få de til å drepe sitt ufødte barn fordi du ikke klarer se for deg at det kan bli bra. Din trangsynthet gjør deg til et rovdyr. Kanskje ikke du klarer å oppdra unger på en bra måte, men hva vet du egentlig om ts og hennes evner som mor.

Anonymkode: bed3b...f67

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg og han jeg lå med har ikke kontakt ,men vet godt hvem han er da han er fetteren til ene venninnen min.

Jeg er 22 og han er 25, jeg ønsker ikke og ta abort. Sexen mellom meg og han var noe av det beste jeg har hatt.

Vet jeg må fortelle han det og vet han fortsatt er singel, det har jeg fått bekreftet av min venninne.

Men bør jeg si noe? eller tror du han ikke vil vite?

Anonymkode: 1aa10...58b

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Anonymkode: 9c9e8...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (19 minutter siden):

Du vet virkelig ikke noe om livet med barn, og det gjør ingen før de har fått det, men du er bare 22 år og har blitt gravid på et ONS. Ta abort og hent heller fram barneønsket når livet ditt er litt mer på stell med langvarig kjæreste. Du tror det blir idyll, men det blir det absolutt ikke.

Dette er det styggeste svaret jeg har sett her inne! Fy som du falt i mine øyne nå. Hun ønsker beholde barnet, er voksen og sier hun virkelig vil ha dette. Klart det kommer til å gå bra. Klart hun kommer til å fikse det. Hun har en super innstilling. Og kanskje kommer barnefar og på banen. Men du oppfordrer til abort? Fy så stygt av deg!!! 😡😡😡😡Jeg kjenner flere alenemødre på samme alder, de fikser det veldig fint og flere av dem har funnet en ny mann etterhvert. 

Gå I deg selv, dette er drøyt!!! 

Anonymkode: edc8c...912

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...