AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #1 Del Skrevet 22. september 2024 Hvorfor gjør du det? Når jeg kjenner din varme "hostepust" mot ansiktet mitt, er det stor sjanse for at du smitter meg. Host i armkroken for svarte svingende🤧 Egoist! Anonymkode: 1f778...20d 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #2 Del Skrevet 22. september 2024 Ja, dette er meg. Hva gjelder det? Anonymkode: a287f...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #3 Del Skrevet 22. september 2024 Hvorfor snakker du ikke til folk som gjør det? Anonymkode: 333fb...156 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. september 2024 #4 Del Skrevet 22. september 2024 Selv gjør du aldri noe ubetenksomt som kan være til ulempe og irritasjon for andre i et øyeblikk av uoppmerksomhet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #5 Del Skrevet 22. september 2024 Daria skrev (9 minutter siden): Selv gjør du aldri noe ubetenksomt som kan være til ulempe og irritasjon for andre i et øyeblikk av uoppmerksomhet? Selfølgelig gjør jeg det, men jeg hoster ikke folk i ansiktet gang på gang i løpet av en busstur. Har ikke folk lært noe etter korona? Ts Anonymkode: 1f778...20d 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #6 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor snakker du ikke til folk som gjør det? Anonymkode: 333fb...156 Det gjør jeg av og til, men etter sure svar tilbake gruer jeg meg til å gjøre det. Ikke min jobb å passe på voksne folk. Ts Anonymkode: 1f778...20d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #7 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, dette er meg. Hva gjelder det? Anonymkode: a287f...5af Hvorfor hoster du ikke i albuen eller snur deg litt bort når du hoster? Tenker du ikke på at du kan smitte folk, eller at det er grisete og uhygienisk å hoste ut i luften mot folk? Ts Anonymkode: 1f778...20d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #8 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor hoster du ikke i albuen eller snur deg litt bort når du hoster? Tenker du ikke på at du kan smitte folk, eller at det er grisete og uhygienisk å hoste ut i luften mot folk? Ts Anonymkode: 1f778...20d Tenker vel ikke så mye, nei. Plutselig må man hoste. Anonymkode: a287f...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 22. september 2024 #9 Del Skrevet 22. september 2024 (endret) Du vet det er mange årsaker til hoste. Astma, Kols og lungesykdom som er slit å ha. Men kan gi så kraftig hoste at en ikke klarer å ha arm foran og ikke luft inn Endret 22. september 2024 av jegerrinne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #10 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor gjør du det? Når jeg kjenner din varme "hostepust" mot ansiktet mitt, er det stor sjanse for at du smitter meg. Host i armkroken for svarte svingende🤧 Egoist! Anonymkode: 1f778...20d Hva tror du skjer med den massive og konsentrerte mengden uthostet og utnyst massen som da blir liggende i jakkeermet til hoster og nyser, inne på bussen? Jo, den spres også, og i mye større konsentrasjon. Folk får hoste i papirlommetørklær og ha disse med seg i lomma. Men er du en hoster og nyser fordi du er pjusk, så går du ikke ut uten å sette på deg en fjesmaske ala munnbind. Så unngår du å smitte ute alle du nyser og hoster forbi. Og butikker og sentre må se til å finne frem håndspriten igjen! Lett tilgjengelig, takk. Anonymkode: 69d0b...bca 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #11 Del Skrevet 22. september 2024 jegerrinne skrev (1 minutt siden): Du vet det er mange årsaker til hoste. Astma, Kols og lungesykdom som ikke er slitsomt. Men kan gi så kraftig hoste at en ikke klarer å ha arm foran og Ikke slitsomt? Ja, da har du ikke prøvd noe av de kroniske sykdommene du lister opp. Anonymkode: 69d0b...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #12 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva tror du skjer med den massive og konsentrerte mengden uthostet og utnyst massen som da blir liggende i jakkeermet til hoster og nyser, inne på bussen? Jo, den spres også, og i mye større konsentrasjon. Folk får hoste i papirlommetørklær og ha disse med seg i lomma. Men er du en hoster og nyser fordi du er pjusk, så går du ikke ut uten å sette på deg en fjesmaske ala munnbind. Så unngår du å smitte ute alle du nyser og hoster forbi. Og butikker og sentre må se til å finne frem håndspriten igjen! Lett tilgjengelig, takk. Anonymkode: 69d0b...bca Uansett bedre enn å hoste noen inn i ansiktet. For meg handler dette også om høflighet. At man viser at man gidder å tenke på og løfte armen for at andre skal unngå ubehag av din hoste. Anonymkode: 568b8...3d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #13 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor gjør du det? Når jeg kjenner din varme "hostepust" mot ansiktet mitt, er det stor sjanse for at du smitter meg. Host i armkroken for svarte svingende🤧 Egoist! Anonymkode: 1f778...20d Folk hoster i hendene også, og fortsetter å ta på ting med den hånda i matbutikken. Deilig. Skulle ikke tro vi har vært gjennom dn pandemi. På den annen side - vi holder immunsystemet oppdatert med slike mikroeksponeringer. Men hosting uten å snu seg bort eller holde albuen foran er uopplyst, trashy oppførsel. Anonymkode: ca6bc...cf5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #14 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tenker vel ikke så mye, nei. Plutselig må man hoste. Anonymkode: a287f...5af Slipper du også fiser på offentlig transport? Anonymkode: 568b8...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #15 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenker vel ikke så mye, nei. Plutselig må man hoste. Anonymkode: a287f...5af Og da snur man på hodet eller løfter armen foran eller bøyer hodet og hoster inn i jakkekragen. Ryggmargsrefleks. Anonymkode: ca6bc...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #16 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slipper du også fiser på offentlig transport? Anonymkode: 568b8...3d8 Tja Anonymkode: a287f...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #17 Del Skrevet 22. september 2024 Kjør bil. Anonymkode: 694e8...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 22. september 2024 #18 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke slitsomt? Ja, da har du ikke prøvd noe av de kroniske sykdommene du lister opp. Anonymkode: 69d0b...bca Gikk litt fort. Skulle stå slitsomt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #19 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja Anonymkode: a287f...5af Duuu, nå må du gi deg 😅 Ikke noe fjerting på bussen plz! 😂 Anonymkode: 568b8...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #20 Del Skrevet 22. september 2024 Gledene ved kollektiv transport, Sånn er det bare, ta buss når det ikke er rush eller få deg en bil så slipper du dette. Anonymkode: d3d41...042 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå