AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Del Skrevet 22. september Jeg har hatt en vanlig Barbour Beadnell jakke i mange år. Har vel hatt den med meg i 14 år, men nå begynner den faktisk å bli ganske sliten. Ser etter en ny, men er så usikker på hvilken type jeg skal velge denne gangen. Beadnell er jo veldig anvendelig, men jeg har litt lyst på en Cannich som rekker litt lenger ned på ruskete dager. Samtidig litt redd jeg skal angre da den jo faktisk blir lenger og at jeg kanskje ikke ender med å bruke den. Hvilken har dere og hvilken har dere brukt mest? Og hvilken henger bare i skapet? Hvilken ville dere kjøpt? 😺 Anonymkode: 985d0...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Vis oss modellene så vi slipper å google. De færreste av oss vet navnene på modellene til Barbour Anonymkode: 55fbf...44b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vis oss modellene så vi slipper å google. De færreste av oss vet navnene på modellene til Barbour Anonymkode: 55fbf...44b Tenkte å spørre de som faktisk liker Barbour og vet, andre synes som regel bare de er stygge, har jeg sett her inne 😄 Hadde jeg postet hadde det sikkert bare kommet kommentarer om at «alle er like stygge». 😆 Anonymkode: 985d0...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Hvor sliten er den du har? Jeg synes ofte de blir fine av tidens tann. Jeg ville derfor valgt Cannice, så har du en av hver og mulighet til å variere. Anonymkode: 72028...07f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september Jeg har Bower, for min del var det viktig at den er varm ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 22. september #6 Del Skrevet 22. september Jeg ville valgt Cannich, det er fin lengde på den, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. september #7 Del Skrevet 22. september Jeg har Beadnell, og veldig fornøyd med den. Nå er jeg ganske kort, så den er nok lengre på meg enn mange andre. Vokset Barbour er klassisk uansett tenker jeg, så velg den du har mest lyst på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Del Skrevet 23. september Oilskinjakke er stygt som faen Anonymkode: a3513...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #9 Del Skrevet 25. september Veldig fornøyd med Kelsall. Den er litt kortere enn Cannich. Må nesten en størrelse opp hvis du vil ha plass til en tykk genser under. Anonymkode: acf66...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #10 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 23.06): Oilskinjakke er stygt som faen Anonymkode: a3513...37c Skulle det være svar på spørsmålet til TS? Ingen lurer vel på hva du tenker om dette, tråden handler ikke om hvem som liker oilskinjakker eller ikke. Jeg har selv en Beadnell, og den er helt grei nå til høsten. Har også mange andre jakker, så jeg varierer jo. Personlig så synes jeg den lange blir litt "voldsom", jeg liker bedre en kortere jakke av den typen. Anonymkode: 2e7cf...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #11 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 9.39): Tenkte å spørre de som faktisk liker Barbour og vet, andre synes som regel bare de er stygge, har jeg sett her inne 😄 Hadde jeg postet hadde det sikkert bare kommet kommentarer om at «alle er like stygge». 😆 Anonymkode: 985d0...5f3 Øhh... jeg liker Barbour og har to jakker derfra selv, men aner da ikke hva de heter... 😂 Anonymkode: 55fbf...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå