Gå til innhold

Hvilken Barbour-jakke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en vanlig Barbour Beadnell jakke i mange år. Har vel hatt den med meg i 14 år, men nå begynner den faktisk å bli ganske sliten. Ser etter en ny, men er så usikker på hvilken type jeg skal velge denne gangen. Beadnell er jo veldig anvendelig, men jeg har litt lyst på  en Cannich som rekker litt lenger ned på ruskete dager. Samtidig litt redd jeg skal angre da den jo faktisk blir lenger og at jeg kanskje ikke ender med å bruke den.

Hvilken har dere og hvilken har dere brukt mest? Og hvilken henger bare i skapet? Hvilken ville dere kjøpt? 😺

Anonymkode: 985d0...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis oss modellene så vi slipper å google. De færreste av oss vet navnene på modellene til Barbour

Anonymkode: 55fbf...44b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vis oss modellene så vi slipper å google. De færreste av oss vet navnene på modellene til Barbour

Anonymkode: 55fbf...44b

Tenkte å spørre de som faktisk liker Barbour og vet, andre synes som regel bare de er stygge, har jeg sett her inne 😄 Hadde jeg postet hadde det sikkert bare kommet kommentarer om at «alle er like stygge». 😆

Anonymkode: 985d0...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sliten er den du har? Jeg synes ofte de blir fine av tidens tann. Jeg ville derfor valgt Cannice, så har du en av hver og mulighet til å variere. 

Anonymkode: 72028...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Beadnell, og veldig fornøyd med den.  Nå er jeg ganske kort, så den er nok lengre på meg enn mange andre.

Vokset Barbour er klassisk uansett tenker jeg, så velg den du har mest lyst på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oilskinjakke er stygt som faen 

Anonymkode: a3513...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...