Gå til innhold

Bråke på en søndag


Diana

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kristendommen har vi sluttet med i Norge, så jeg tenker dette er greit.

Anonymkode: 52ebd...7ff

Loven , slik den ble fornyet for ca 20 pr siden , har lite med kristendommen og gjøre. Det er lagt vekt på at vi spesielt i dagens bråkete samfunn har behov for ro. Nei, det er ikke greit og bryte loven selv om du ikke prinsipielt er for den heller, er derfor vi har bøter ( i dette tilfelle) og fengsel i mange andre tilfeller for lovbrudd av lover man tenker det er greit og se bort i fra. 

Anonymkode: b2ced...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fy fader! Hvis naboen har prøvd å varsle og du ikke gidder dra rompa di til døra,da håper jeg han bråker et døgn i strekk! Så tafatt går det ikke an å være. 

Anonymkode: d6df6...d07

Ringer jo bare politiet, herregud… tafatt fordi man ikke ønsker og snakke med en manipulerende nabo som vil ha tillatelse til og bryte loven .. jaja, 

Anonymkode: b2ced...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Politiet kommer ALDRI til å prioritere det, på samme måte som de aldri stopper nordmenn fra å grille/ drikke i parken. Det å kontakte politiet fordi naboen pusser opp er latterlig. Da får man reise å besøke noen eller gå en tur i stedet. Men ville kommunisert med naboene for sikkerhets skyld, og tatt hensyn hvis de sier de trenger ro

Anonymkode: 5fae2...381

Tull. Mulig det er noe regione ulikheter , men her i Oslo prioriterer de det. Søndag er en ganske stille dag ellers, så det er det de gjør. Sørger for ro og orden. Gjør jobben sin. 

Anonymkode: b2ced...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette. Jeg klipper plenen på søndager. Naboen som er politimann gjør også det. 

Anonymkode: 53536...af1

Det gjorde naboene vår og, selvom han visste mannen min jobber i politiet. Min mann  er ikke kriminell på fritiden da, satt på verandaen og leste bok. Fikk tak i en kollega på jobb rimelig fort når naboen ødela stillheten. 

Anonymkode: b2ced...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...