Gå til innhold

Bare dra hjem uten å si hade?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var ute på byen med en kompis og kom i prat med en dame. Hun var litt bortpå meg, vet ikke hvor mye interesse det var fra hennes side. Kanskje litt. Var nok i kontakt med henne i et par timer, hun snakket en del til meg. Men mot slutten av kvelden skulle hun, venninna hennes og kompisen min danse og hun snakket om å finne en kjekk kar å danse med. Spurte 3-4 stykker og alle sa nei, så hun gikk til dansegulvet alene. Jeg hadde forsåvidt sagt at jeg kan passe på vesker og drikke, men der går grensen tenker jeg. Her er det bare å ta første buss hjem siden det allerede var sent, når hun er på leting etter kjekke menn å danse med. Hun var oppsøkende igjen da hun kom tilbake fra dansegulvet, men da var jeg ganske likegyldig pga det hun hadde sagt. Så dro jeg bare etter hvert uten å si noe, som sikkert virket merkelig for henne. Vet ikke om hun tenker over hvorfor.

Anonymkode: cb392...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun tenker nok ikke over hvorfor. 

Anonymkode: adec8...a00

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar forresten ut i en småby, på det samme utestedet hver gang. Blir etter hvert noen rare "relasjoner", damer man møter på igjen etter å ha snakket en del med dem en tidligere kveld, så treffes man igjen og det er gjensidig ignorering.

Anonymkode: cb392...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg var ute på byen med en kompis og kom i prat med en dame. Hun var litt bortpå meg, vet ikke hvor mye interesse det var fra hennes side. Kanskje litt. Var nok i kontakt med henne i et par timer, hun snakket en del til meg. Men mot slutten av kvelden skulle hun, venninna hennes og kompisen min danse og hun snakket om å finne en kjekk kar å danse med. Spurte 3-4 stykker og alle sa nei, så hun gikk til dansegulvet alene. Jeg hadde forsåvidt sagt at jeg kan passe på vesker og drikke, men der går grensen tenker jeg. Her er det bare å ta første buss hjem siden det allerede var sent, når hun er på leting etter kjekke menn å danse med. Hun var oppsøkende igjen da hun kom tilbake fra dansegulvet, men da var jeg ganske likegyldig pga det hun hadde sagt. Så dro jeg bare etter hvert uten å si noe, som sikkert virket merkelig for henne. Vet ikke om hun tenker over hvorfor.

Anonymkode: cb392...c49

Jeg hadde tenkt og gjort som deg, for hvorfor skulle du si noe til henne før du gikk? Hun viste jo tydelig at hun ikke var interessert, men trodde nok at hun hadde deg i backup om hun ikke fant noen andre. Så kudos til deg som satte grenser for deg selv.

Jeg er kvinne selv, og jeg vet at endel kvinner holder på på den måten. De er ute etter en mann, enten for en ons, eller for å finne en som gir henne oppmerksomhet den kvelden. Selv syns jeg lite om slike kvinner, de er egoistiske og tror at alle menn vil ha dem. 

Så det er ikke bare menn som oppfører seg dårlig ute på byn, selv om jeg har opplevd min del og mere til av menn, og ofte ufine menn.

Anonymkode: 869e6...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sur fordi hun snakket med deg men ikke ville noe mer? Hæ?

Må da være love å være sosial å snakke med folk uten at det skal bety at de skylder deg noe

Anonymkode: 1f512...207

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men for henne var det bare 90 prosent sjangse bare sosialisering. Klem til deg, fordi det er sårt å kjenne på avslaget og se at noen du har interesse for ignorerer deg blankt som alternativ 2,3 og 4.

Men husk det er absolutt ikke personlig i det hele tatt. Jeg finner svært få menn attraktive til noe mer, men jeg finner også svært få menn uattraktive. De fleste er i nøytral boks, som jeg også regner med jeg er for de fleste menn også. Handler kanskje om tilfeldig attraksjon, utstrålingen som klikker godt med vår egen. 

Anonymkode: 97524...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...