Gå til innhold

Erotisk julekalender til BEGGE kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei
Har sett litt på å spice litt opp for meg og sambo, og kjøpe en sånn erotisk julekalender.
Men det jeg har sett har litt ensidig fokus, og det er med vibratorer, dildoer, slikkemaskiner, osv. og det har vi en del av allerede.
Selv de som er markedsført som "til par" har stort sett bare "dyre" greier for damene, stakkars mannen må ta til takke med penisringer, og unisexgreier som butplugg, glidekremer osv. Ikke veldig spennende.

Finnes det noen som har ca 50/50 fokus, eller om så 25/75? Feks i tillegg til dildoer og slikkemaskin, så hadde det vært med en fleshlight  og masturbator. Så er det jo likt, og mannen får litt mer ut av det?

Men virker ikke som det er så mange av disse? I såfall, noen tips?

Anonymkode: fa866...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg planer om at kalenderen min skal være 24 forskjellige kvinner. Ei ny ei hver kveld. Ikke sikkert jeg får det til, men jeg skal gi det et forsøk. 
Fortrinnsvis skal det være kvinner jeg ikke har truffet før, men er det en dag jeg ikke får napp, kan jeg jo ta kontakt med en tidligere flamme. 
Antar kanskje at selve julaften blir den vanskeligste dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

Selv har jeg planer om at kalenderen min skal være 24 forskjellige kvinner. Ei ny ei hver kveld. Ikke sikkert jeg får det til, men jeg skal gi det et forsøk. 
Fortrinnsvis skal det være kvinner jeg ikke har truffet før, men er det en dag jeg ikke får napp, kan jeg jo ta kontakt med en tidligere flamme. 
Antar kanskje at selve julaften blir den vanskeligste dagen. 

Da må du kjøpe 24 prostituerte, lillegutt. 
Her er det et par ting du må tenke på:

I Norge har vi noe som heter sexkjøpsloven. Det betyr at det er forbudt å kjøpe sex. Du får en bot på 25 000 kr om du blir tatt for dette. 
Blir du tatt hver dag frem til juleaften så vil det koste deg 600 000 kroner. Og så mye ukepenger får du vel ikke av mamma og pappa? 
Da er det bedre å kjøpe en julekalender i butikken, noe som er det vanlige for gutter i din alder. 
Anbefaler den med en Kinder-sjokolade. Litt dyrere, men digg sjokkis

Anonymkode: 7313c...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da må du kjøpe 24 prostituerte, lillegutt. 
Her er det et par ting du må tenke på:

I Norge har vi noe som heter sexkjøpsloven. Det betyr at det er forbudt å kjøpe sex. Du får en bot på 25 000 kr om du blir tatt for dette. 
Blir du tatt hver dag frem til juleaften så vil det koste deg 600 000 kroner. Og så mye ukepenger får du vel ikke av mamma og pappa? 
Da er det bedre å kjøpe en julekalender i butikken, noe som er det vanlige for gutter i din alder. 
Anbefaler den med en Kinder-sjokolade. Litt dyrere, men digg sjokkis

Anonymkode: 7313c...df9

Rapportert for harselering. Håper du blir utestengt. 
Jeg kjøper selvsagt ikke sex. Det er mot mine prinsipper å gjøre ulovlige ting. Har god tilgang på kvinner gjennom Tinder og fetlife, men det kan selvsagt bli en utfordring med nye kvinner 24 dager på rad. Derfor ser jeg jo at jeg kanskje må godsnakke med noen tidligere partnere, eller senke standarden og slippe til en av mine beundrere enkelt dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (30 minutter siden):

Rapportert for harselering. Håper du blir utestengt. 
Jeg kjøper selvsagt ikke sex. Det er mot mine prinsipper å gjøre ulovlige ting. Har god tilgang på kvinner gjennom Tinder og fetlife, men det kan selvsagt bli en utfordring med nye kvinner 24 dager på rad. Derfor ser jeg jo at jeg kanskje må godsnakke med noen tidligere partnere, eller senke standarden og slippe til en av mine beundrere enkelt dager. 

Okei😘

Anonymkode: 7313c...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (3 timer siden):

Selv har jeg planer om at kalenderen min skal være 24 forskjellige kvinner. Ei ny ei hver kveld. Ikke sikkert jeg får det til, men jeg skal gi det et forsøk. 
Fortrinnsvis skal det være kvinner jeg ikke har truffet før, men er det en dag jeg ikke får napp, kan jeg jo ta kontakt med en tidligere flamme. 
Antar kanskje at selve julaften blir den vanskeligste dagen. 

Lykke til, Hans Lille Lem 😅😅

Anonymkode: 796c5...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinful lover både slikkemaskin og sugemaskin i sin julekalender. Har aldri kjøpt noen av dem, så jeg kan ikke gå god for kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...