AnonymBruker Skrevet 23. september #21 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis en dame tenner på å slikke en annen dame så er hun ikke 100% hetero, hun er biseksuell. Ang overskriften så har jeg lest flere steder at mkm er mest vanlig selv om i hvert fall menn ønsker kmk. Anonymkode: 4f522...100 Tja mulig det, jeg tenner på fitte, men det er ikke spennende for min del hvis det ikke er en mann involvert. Tenner mest på at mannen nyter synet av oss damene før han får delta😋 Anonymkode: b1fc7...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 23. september #22 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det der er som å si at du er 100% vegetarianer, men at å spise kjøtt er digg. Du er ikke heteroseksuell, du er biseksuell. Og det er da helt greit. Anonymkode: 4f522...100 Hva er greia med å insistere på å gi folk merkelapper? DU er ditt. DU er datt. Føler man seg som hetero, så er man hetero. So what om man har hatt sex med en av samme kjønn. Det er ikke sånn at så fort man har tatt på ei annen fitte, så er man "i beste fall bifil" eller om man toucher en annen manns baller er man homo. La folk definere sin egen seksualitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 23. september #23 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 0.48): Spør for en venn.. Lurer litt på om noen damer her har deltatt i mkk og likevel er 100% hetero. Hvordan er det da å slikke m.m? Er det litt voldsomt med kmm for dere damer som har prøvd det? Anonymkode: 6eee3...0d9 Trekant med to menn og en kvinne er ikke ensbetydene med en pikk i hvert hull... Man trenger ikke kjøre begge på en gang, selv om man har sex sammen. Det kan gå mye mer rolig for seg. Det kan være noe så enkelt som sex med en og så sex med den andre. Fremdeles tre kanter. Tilsvarende for en trekant med to kvinner og en mann. (Klart, om jeg hadde vært kvinne og fått med meg to menn, hadde jeg selvsagt prøvd :-p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #24 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde ikke klart å berøre en annen naken kvinne, blir kvalm av det. Anonymkode: 6f33c...d78 Jeg er mann, og føler det tilsvarende. Kunne vært fint med to damer i senga, men bare tanken på å ha med en mann til gjør meg uvel. Det er helt uaktuelt. Anonymkode: 5c4aa...67b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #25 Del Skrevet 23. september Even Tuell skrev (1 time siden): Hva er greia med å insistere på å gi folk merkelapper? DU er ditt. DU er datt. Føler man seg som hetero, så er man hetero. So what om man har hatt sex med en av samme kjønn. Det er ikke sånn at så fort man har tatt på ei annen fitte, så er man "i beste fall bifil" eller om man toucher en annen manns baller er man homo. La folk definere sin egen seksualitet. Jeg er så enig!! Jeg kunne aldri tenkt meg å være sammen med en kvinne, jeg er 100% hetero og elsker menn. Men det må da værra lov å ta seg et lite sleik i ny og ne for morro skyld? Skjønner ikke greia med å sette folk i bås Anonymkode: b1fc7...067 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå