Gå til innhold

Nye sinnasnekker'n


tøttaa

Anbefalte innlegg

Noen som har sett de første episodene? Hva synes dere? Om både ny programleder og selve konseptet?

Selv føler jeg ikke at dette var samme program i det hele tatt og synes ikke husene til nå har vært i så dårlig stand at de trenger hjelp på denne måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mardina skrev (11 timer siden):

Sinnasnekker'n vil alltid være Otto 😊 

Helt enig. Dette ble ikke samme program etter min mening. Og de som fikk hjelp satt jo ikke akkurat vanskelig i det? Ikke sånn som tidligere program, mer sånn at de kunne løst det selv med en dugnad liksom.

Spoiler

Spesielt episode 2, det paret var spesielt synes jeg. Ikke gjorde de det de fikk beskjed om, ikke virket de takknemlig underveis, og de virket overhodet ikke fornøyd med sluttresultatet?? Veldig kjip episode synes jeg.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun Otto som er sinnasnekkern. Men programmet var helt ok det. Kunne hett noe annet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme her er, at Otto faktisk ikke er snekker, mens Folle faktisk er det 😅 Otto er bare sinna, mens Folle er snekker'n.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var akkurat det samme, bare med en hakket dårligere Sinnasnekker. Savner Otto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Otto er jo ikke en gang snekker, han fikk aldri lov til å gjøre noe med husene i programmene, det var det andre som faktisk var utdannet snekker som gjorde. Otto gikk bare rundt og var frontfigur i programmet og ble kalt "sinnasnekkern". Bedre at en faktisk snekker har steppet inn :) 

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det ikke noe å si at Otto ikke var snekker. Han var flink å prate med deltakerne, og sette fingeren på hva som EGENTLIG var problemet hos dem. Han var også flink til å stille krav til dem og pushe dem underveis, slik at de faktisk lærte noe.

Den nye sinnasnekkeern går, i mine øyne, mer rundt og bruser med fjærene uten å prate skikkelig med deltakerparet. Og programmet har blitt "interiørdame innreder etter sin egen smak" mer enn er program som hjelper folk.

Jeg er skuffet etter de 2 første episodene, men har et håp om at det tar seg opp.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (41 minutter siden):

Otto er jo ikke en gang snekker, han fikk aldri lov til å gjøre noe med husene i programmene, det var det andre som faktisk var utdannet snekker som gjorde. Otto gikk bare rundt og var frontfigur i programmet og ble kalt "sinnasnekkern". Bedre at en faktisk snekker har steppet inn :) 

Otto fikk faktisk muligheten til å ta fagbrevet. Men han ville vise at alle kan, at man ikke trenger fagbrev for å pusse opp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (5 timer siden):

Otto er jo ikke en gang snekker, han fikk aldri lov til å gjøre noe med husene i programmene, det var det andre som faktisk var utdannet snekker som gjorde. Otto gikk bare rundt og var frontfigur i programmet og ble kalt "sinnasnekkern". Bedre at en faktisk snekker har steppet inn :) 

Han hadde ikke fagbrev, nei, men han var jo selvlært og uten tvil veldig dyktig. Han hadde mye kunnskap.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er deilig å slippe kvasi-terapien til Otto, det var skikkelig kleint. Men, hvorfor var disse i episode to med? De hadde en helt fint velfungerende stue, måtte bare få en kjempestor? Og de sa at «vi er kjempeslitne, vi har holdt på i en måned»?! Det er vel litt greia med å eie hus. 
Tror ikke jeg gidder å se videre, men det er ikke Follestad som er problemet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det kunne være underholdende med Otto, så er jeg enig med "Kålrota" om at det er deilig å slippe kvasi-terapien hans. Jeg synes Follestad har gjort en grei jobb så langt, og blir muligens bedre når han blir litt varmere i trøya. 

Det som har vært kritikkverdig er jo deltakerne. Ikke har behov vært like pressende som tidligere deltakere, og felles er det jo at dette er folk som har kjøpt hus over sin økonomiske evne. Og da synes jeg det blir feil at de skal få fikset konsekvensene av sine dårlige valg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...