AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #21 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke svart foreløpig. Hvis jeg i det hele tatt svarer venter jeg til litt utpå dagen idag. Han skal ikke føle at jeg er desp og svarer med en gang. På den ene siden fortjener han ikke svar, men på den andre siden så har jeg lyst til å si ifra at oppførselen hans ikke er noe jeg setter pris på, TS Anonymkode: 91b09...24b Du kommer bare til å åpne opp for å bli overtalt, og han kommer til å snike seg inn i varmen igjen hos deg. Han kommer til å droppe deg. Æelig talkt, finn deg noe bedre, og slutt med hjemmedates. Er han som var dust og ikke respekterte deg, men å møtes offentlig fjerner dette presset. Skal du absolutt ha date hjemme så send ham hjem eller dra selv. Anonymkode: e4421...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #22 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er merkelig å invitere en fremmed mann hjem når man ikke vil ha sex. Jeg hadde ALDRI invitert en fremmed mann hjem fordi jeg vet at de da i 99,99% av tilfellene vil tenke sex er en mulighet. På toppen av dette blir hun SUR fordi han prøver seg. Snakk om å sette seg selv i en «felle». Anonymkode: 419ca...8ab Hun blir sur fordi hun har sagt klart og tydelig ifra. En oppegående mann skjønner klar tale. Amøber gjør ikke det. Anonymkode: e4421...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 22. september 2024 #23 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da skjedde det igjen. Har vært singel i 3 år nå, og har datet mye i perioder. Det siste året har jeg datet 5-6 stk men uten at det blir noe mer. To av dem avsluttet jeg, mens de siste var det dem som avsluttet. Jeg føler datene går bra, at vi har mye og snakke om osv, før de ofte etter en eller to dater avviser meg. Føler jeg ikke får vist hvem jeg er på så kort tid. Nå sist møtte jeg en fyr på første date etter å ha snakket med han på snap osv i 2 uker ca. Han kom til meg og vi spiste middag, så på serier og pratet. Jeg hadde på forhånd sagt at selvom dette var en hjemmedate så kom det ikke til å skje noe mer. Da klokka ble mye og han ikke dro spurte jeg om han ville sove over noe han sa at han ville. Jeg sa da igjen at det ikke kommer til å skje noe (jeg er demiseksuell og veldig redd for å blir såret, så derfor ligger jeg ikke på første date) og han sa det var greit. Fra sekundet vi la oss skulle han kline, klå og han ville tydelig ha sex. I tillegg til dette har jeg vært syk og hoster mye (noe han da vet om) så sa at han kommer til å bli smittet men det gikk bra sa han. Jeg tenkte at han da kanskje likte meg så godt at han risikerte sykdom (så feil kan man ta). Vi hadde ikke sex da jeg var tydelig og sa jeg ville vente. Ble mye klining og han holdt rundt meg om natten. Morgenen etter var han helt forandret og da han dro satte han seg bare inn i bilen uten noe klem eller noe. Utpå dagen får jeg melding om at han ikke følte kjemi. Synes det er merkelig å sove hos noen du ikke føler kjemi med? Eller så ville han kun ha sex og når han ikke fikk det ble han sur? På en annen side risikerer han jo å bli syk for å få seg noe noe som også virker desperat? Han skrev «unnskyld» på meldinger 2 ganger etterpå der jeg kun svarte «det går bra» første gangen også «du trenger ikke si unnskyld» andre gangen. Mulig han fikk dårlig samvittighet? Greia her er at det ikke er første gang sånne ting skjer! Jeg føler alt går kjempebra på daten også dagen etter eller noe så blir jeg avvist.. nå begynner jeg å bli lei, og føler meg mislykka som ikke klarer å få det til å bli noe mer med noen 😫 Noen som har noen gode råd for hvordan man skal fikse dette med dating? Jeg tror jeg legger for mye i det, men sånn er jeg som person Anonymkode: 91b09...24b Men du sa at du IKKE ville ha sex. Og han prøver så å tvinge seg på deg. Og du lager en tråd om at du føler deg avvist? Hva skjer?? Dette må vel være trolletråd eller sliter du med å forstå hva det vil si å ikke respektere grenser? Hva hadde du selv tenkt egentlig om noen du dater sier de ikke vil ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #24 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg beklager, men altså: Hvor naiv er du? Du inviterer ham hjem på første date og lar ham overnatte, blir overrasket over at han vil ha sex (for du hadde jo sagt at...) og skjønner ikke hans avvisende oppførsel dagen etter. Virkelig? Merk at jeg på ingen måter sier at dette er akseptabel oppførsel, men den er ikke akkurat overraskende eller vanskelig å forutse. For din egen trygghets skyld, slutt å ha hjemmedater med menn du ikke kjenner, og ikke inviter noen på overnatting før du faktisk er klar for å ha sex med dem og samtidig kan stole på at de respekterer et nei. Anonymkode: 8de38...66d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #25 Del Skrevet 22. september 2024 En slik type var neppe interessert i utgangspunktet, han så muligheten til å overtale henne til sex. Og er da ikke interessert etter å ha blitt avvist. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå dette. Helt sykt å si «ja men jeg sa vi ikke skulle ha sex, hvorfor avviser han meg i etterkant?». Jo, fordi du inviterer en fremmed hjem, det ligger mye usagt i en slik invitasjon, han har jo regnet med å få et ligg! At han driter i at du er syk understreker kun hvor desp han er etter å få pult, ikke at han er seriøs. Jesus Kristus! Voks opp! Anonymkode: 419ca...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #26 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da skjedde det igjen. Har vært singel i 3 år nå, og har datet mye i perioder. Det siste året har jeg datet 5-6 stk men uten at det blir noe mer. To av dem avsluttet jeg, mens de siste var det dem som avsluttet. Jeg føler datene går bra, at vi har mye og snakke om osv, før de ofte etter en eller to dater avviser meg. Føler jeg ikke får vist hvem jeg er på så kort tid. Nå sist møtte jeg en fyr på første date etter å ha snakket med han på snap osv i 2 uker ca. Han kom til meg og vi spiste middag, så på serier og pratet. Jeg hadde på forhånd sagt at selvom dette var en hjemmedate så kom det ikke til å skje noe mer. Da klokka ble mye og han ikke dro spurte jeg om han ville sove over noe han sa at han ville. Jeg sa da igjen at det ikke kommer til å skje noe (jeg er demiseksuell og veldig redd for å blir såret, så derfor ligger jeg ikke på første date) og han sa det var greit. Fra sekundet vi la oss skulle han kline, klå og han ville tydelig ha sex. I tillegg til dette har jeg vært syk og hoster mye (noe han da vet om) så sa at han kommer til å bli smittet men det gikk bra sa han. Jeg tenkte at han da kanskje likte meg så godt at han risikerte sykdom (så feil kan man ta). Vi hadde ikke sex da jeg var tydelig og sa jeg ville vente. Ble mye klining og han holdt rundt meg om natten. Morgenen etter var han helt forandret og da han dro satte han seg bare inn i bilen uten noe klem eller noe. Utpå dagen får jeg melding om at han ikke følte kjemi. Synes det er merkelig å sove hos noen du ikke føler kjemi med? Eller så ville han kun ha sex og når han ikke fikk det ble han sur? På en annen side risikerer han jo å bli syk for å få seg noe noe som også virker desperat? Han skrev «unnskyld» på meldinger 2 ganger etterpå der jeg kun svarte «det går bra» første gangen også «du trenger ikke si unnskyld» andre gangen. Mulig han fikk dårlig samvittighet? Greia her er at det ikke er første gang sånne ting skjer! Jeg føler alt går kjempebra på daten også dagen etter eller noe så blir jeg avvist.. nå begynner jeg å bli lei, og føler meg mislykka som ikke klarer å få det til å bli noe mer med noen 😫 Noen som har noen gode råd for hvordan man skal fikse dette med dating? Jeg tror jeg legger for mye i det, men sånn er jeg som person Anonymkode: 91b09...24b Har opplevd samme men ikke at de har kuttet ut så kjapt. Men ett godt råd til deg, vis han FØR du treffer han at du ikke vil ha sex. Kan godt ha daten med hjem eller gå til han men lavær overnatting. Det blir bare enten sex eller frustrasjon av det, sånn halvveis intimitet. Om dere hadde hatt sex ville han nok skrevet det samme, så bare vær glad for det. Du har tydelig som meg og mange andre funnet deg en fuckboy, det er et hav av dem nå. 🤷♀️ jeg er 36år og lært noe men har nok fortsatt flere mislykkede forsøk igjen. Det går over! 😉 Anonymkode: 645a0...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #27 Del Skrevet 22. september 2024 Det blir jo det samme som når du avslutter dating. Du fikk ikke rett kjemi. Prøvde du å fortsette med dem for å bli bedre kjent? Poenget er at sjansen for å finne den ene der alt klikker er liten og det krever å møte mange nye mennesker. Da jeg startet med nett dating hadde jeg masse kaffe dates. Uforpliktende kaffe på formiddager. Og det funket som gull for min del. Da merket jeg jo raskt om kjemien var der og om praten fløt like godt som da vi chattet. Et par av dem ble til middagsdate og ble litt mer seriøst der vi datet ekslusivt noen mnd før vi innså at det ikke føltes riktig. Så møtte jeg han som ble kjæresten min. Og det slo ned som Lyn fra klar himmel da øynene våre møttes og jeg innså at jeg aldri virkelig har klikket med andre menn på et sånt nivå før. Det var ingen uro eller magefølelse som vibrerte. Med alle jeg tidligere har datet eller vært i forhold med har jeg alltid kjent på en usikkerhet som jeg har ignorert fordi jeg ikke visste bedre. Men det var instinktene mine som prøvde å fortelle meg at de ikke var rett tross at de var fine menn. Og jeg hadde aldri vanskeligheter med å gå. Å date som 40 åring med de erfaringene gjorde meg definitivt mer obs på de følelsene og det å date de to litt mer seriøse før jeg traff kjæresten gjorde alt så mye klarere. For den uroen var der konstant med dem. Nå føler jeg kun på ro og kjærlighet og det er DET jeg vil ha. Heller singel enn å ikke ha alt i én partner der jeg vet han elsker meg for alt jeg er på godt og vondt. Ingen spill, masker eller usikkerhet. Så ikke tenk på at du blir avvist som noe negativt. Du VIL kjenne det øyeblikkelig du treffer han som er rett for deg for du vil være rett for han akkurat som du er. Sikt deg inn mot det. Resten er å fiske for catch and release. Se på det som å treffe nye mennesker og få nye opplevelser og erfaringer. Men anbefaler sterkt å møtes første gang over kaffe på dagtid. Bekrefter raskt hva slags kjemi dere har. Anonymkode: b229b...91a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 22. september 2024 #28 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Aldri ha første date hjemme! Ikke bare ligger det automatisk sex i luften med en gang, men hva om fyren ikke er grei?? Eller om det er null kjemi fra din side fra første sekund, og du ikke klarer å bli kvitt ham (og da vet han hvor du bor)? Anonymkode: c1b60...550 Dette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #29 Del Skrevet 22. september 2024 Ts…. Synes du må akseptere at når du selv skal kunne avvise andre, så må andre også kunne avvise deg. Slik du føler det kan det godt hende de du har avvist har følt det. Så må jeg også si at det er en litt spesiell tilnærming til første date. Om sex er utelukket, så er overnatting utelukket. Men du gjør ho selvsagt som du selv vil. Anonymkode: 8063a...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 22. september 2024 #30 Del Skrevet 22. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ts…. Synes du må akseptere at når du selv skal kunne avvise andre, så må andre også kunne avvise deg. Slik du føler det kan det godt hende de du har avvist har følt det. Så må jeg også si at det er en litt spesiell tilnærming til første date. Om sex er utelukket, så er overnatting utelukket. Men du gjør ho selvsagt som du selv vil. Anonymkode: 8063a...a99 Han prøvde jo å tvinge seg på henne. Antageligvis stakk han fordi han skammet seg eller innså at han han avslørt at han er en skitsekk som ikke respekterer andres grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå