Gå til innhold

Åneiiiii!!! Daten er kriminell! Hva gjør jeg nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LøkkaLine skrev (23 timer siden):

Så tøff du er, bra!! Jeg havnet i en litt lignende situasjon/med samme respons selv og ble da rådet til å ikke blokkere, men la vedkommende «tømme seg» og svare konsekvent og kort helt til han over tid vil gi seg. Å blokkere nå tror jeg han fort kan bli provosert av. Ville også ringt politet eller andre for profesjonelle råd. Stor klem i dagene som nå kommer - så bra du har ei venninne du kan bo hos ❤️

Takk! 

Jeg har ikke blokkert. Jeg snakket med en person som har mye erfaring grunnet yrket hen har, og jeg ble rådet om å holde hodet lavt. Og anmelde han dersom det ble så mye at jeg kunne dokumentere sjikanering, forfølgelse, hets osv med beviser, bilde, screenshot.

Anonymkode: 0dffb...e2d

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maleficenta skrev (På 21.9.2024 den 21.34):

Han er en gal, potensielt voldelig psykopat...

Kjenner du han da?

Anonymkode: 5daee...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LøkkaLine skrev (På 22.9.2024 den 0.00):

Har vært med en serieutro narsissist tidligere og kan kjenne meg igjen i den ekstreme personlighetstypen. Her må du ut asap. Men hvordan du gjør det er kritisk.

Aldri få han til å føle seg dårlig eller lite verdt, da bryter han sammen i hevn og irrasjonalitet. 

Du må som flere skriver skylde på noe ved deg selv, som at du feks har begynt å slite med traumeresponser fra barndommen og glir mot en depresjon, der du bare ikke får til å møte noen andre nå. At du har mer enn nok med å ta vare på deg selv og evt klare å komme gjennom arbeidsdagen. At han fortjener bedre.

Men at du ønsker han alt det beste og skryter masse av han. At dette kun går på deg. Og avslutt med at deres veier kanskje kan krysses igjen eller noe sånt. Ville vært ekstremt høflig, tatt alt på egen kappe og -ikke- blokka han før det har gått en stund. Ikke si noe du kan tas på som en løgn heller. Du er nødt til å holde han helt uprovosert og få han til å føle seg bra om seg selv. 

(Dessverre).

Det tror jeg ikke er lurt. Da kan mannen tenke at TS er lett å utnytte fordi hun er "sårbar"… Hun bør ikke gjøre seg sårbar overfor denne mannen. Tror faktisk jeg bare ville blokkert og så ringt politiet om han dukket opp på døra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.18):

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå, en på 31 år som bor i Bergen men som ikke er derfra. Traff han på Tinder. Jeg delte et bilde av han til noen venner som bor i andre deler av Norge, og vi forsøkte å finne ut om han var til å lites på fordi han har gjort og sagt noen merkelige ting i det siste. Mine venner fant ut at han har vært i fengsel for vold og narkotika!! Og at han fortsatt bruker dop!!!!! Og ikke bare det, han kjøper sex og har ulike kvinner på besøk hver uke! Jeg er sjokka! Vi har heldigvis ikke hatt sex for jeg har villet vente og bli bedre kjent.

Han har virkelig jobbet for å skjule dette for meg. Hva gjør jeg nå? Hvordan avslutter jeg dette uten å risikere at han kommer etter meg og skal hevne seg? Han har nemlig begått psykisk vold mot flere kvinner, og ikke bare dem han har datet eller vært i et forhold med. Jeg frykter at han skal gjøre noe for han er veldig hevngjerrig mot andre og fysisk stor.

Hvordan avslutter jeg?

Troll! Hva gjør du hvis alle på kg sier: bli hos han?

Eller omvendt?

spiller det noooen som helst rolle for deg hva som blir svart her?  Du vet jo svaret selv allerede 🤦‍♀️🙄

Anonymkode: 7c020...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 21.34):

Oppdatering:

Jeg sendte en melding for jeg klarte ikke ringe eller treffe han for å avslutte og jeg brukte det forslaget om å skrive at jeg innså at jeg ikke var klar til å date videre med noen siden jeg fortsatt slet med det forrige bruddet. Ønsket han alt godt videre. Jeg vil ikke utbrodere mer enn dette.

Det kom mange svar tilbake på melding at jeg var et ludder og ingen menn ville ha meg uansett. Kort sagt mye dritt ala det jeg har fått høre han si om andre mennesker. Pakket tingene mine og dro til noen han ikke kjenner og her får jeg bli en stund.

Takk for all støtte og gode svar.

Du forstår sikkert at jeg ikke kan utbrodere detaljer av frykt for å bli gjenkjent. 

Tror ikke det. Han har en dialekt som er mer vanlig nordover.

Du gjorde det riktige. De som kom med forslag om å lyve på deg fysisk og psykisk sykdom tenker ikke på at han da kan ønske å utnytte at du er sårbar, og sette inn støtet enda mer. Psykopater elsker folk som er sårbare og svake, for de er som oftest mer åpne for å "reddes" av en ridder på hvit hest.

Da er det faktisk bedre å være nøytral, si minst mulig og vise at du ikke lar deg kue. Drittmeldingene ville uansett kommet på et tidspunkt, så det er bedre å ta det med en gang.

Ta vare på alt, ha lav terskel for å ringe politi om råd. 

Anonymkode: 1b025...727

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.18):

Jeg har datet en fyr i noen måneder nå, en på 31 år som bor i Bergen men som ikke er derfra. Traff han på Tinder. Jeg delte et bilde av han til noen venner som bor i andre deler av Norge, og vi forsøkte å finne ut om han var til å lites på fordi han har gjort og sagt noen merkelige ting i det siste. Mine venner fant ut at han har vært i fengsel for vold og narkotika!! Og at han fortsatt bruker dop!!!!! Og ikke bare det, han kjøper sex og har ulike kvinner på besøk hver uke! Jeg er sjokka! Vi har heldigvis ikke hatt sex for jeg har villet vente og bli bedre kjent.

Han har virkelig jobbet for å skjule dette for meg. Hva gjør jeg nå? Hvordan avslutter jeg dette uten å risikere at han kommer etter meg og skal hevne seg? Han har nemlig begått psykisk vold mot flere kvinner, og ikke bare dem han har datet eller vært i et forhold med. Jeg frykter at han skal gjøre noe for han er veldig hevngjerrig mot andre og fysisk stor.

Hvordan avslutter jeg?

Hvordan fant du ut at han kjøper dex og bruker dop?

Anonymkode: 999aa...aae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan fant du ut at han kjøper dex og bruker dop?

*sex ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Troll! Hva gjør du hvis alle på kg sier: bli hos han?

Eller omvendt?

spiller det noooen som helst rolle for deg hva som blir svart her?  Du vet jo svaret selv allerede 🤦‍♀️🙄

Anonymkode: 7c020...d44

Ikke sant.. "han er narkoman, horekunde, kriminell og har sittet i fengsel. Hva i all verden skal jeg gjøre..." 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som at han har mange andre på si, så det er vel kanskje ikke noe stort tap for han at en av de (du) stikker av.

Anonymkode: e24ee...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Virker jo som at han har mange andre på si, så det er vel kanskje ikke noe stort tap for han at en av de (du) stikker av.

Anonymkode: e24ee...0fc

Vel da er det jo et stk mindre leketøy å bruke da, det er irriterende nok det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (På 22.9.2024 den 8.42):

Enda en løgn som er lett å gjennomskue/avsløre.
Mye bedre å  oppføre seg som en person med integritet og ta tyren ved hornene på en saklig måte.
Dette bør være en tankevekker for alle som innleder forhold basert på nettets anonymitet.
En overfladiskhet som innbyr alle avvikere der ute til å skjule sine mørkeste sider og lure noen i fella…

Det er ike alltid det. Noen ganger er det best å lure reven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.37):

Du må spille dum!! Opplevde det samme,bare at jeg fikk det røde flagget etter 1 tlf "date".

Jeg løy: Jeg skrev at han var veldig koselig,men jeg innså at jeg slet mye med ulike ting og var ikke klar for å date noen i det hele tatt. Jeg skrev at jeg ønsket han lykke til og takket for en meget hyggelig tlf date. 

Etterpå blokkerte jeg han overalt,glemte på sms så kom noen rare,ikke truende da sms midt på natta... Blokkerte og skifta faktisk tlf nummer etter 15 år😅🙈 Jeg er livredd stalkere!!!!

ALDRI si noe hva du vet!!!. Vær overhyggelig og si at en nær venn er død etc

Anonymkode: f46d3...2ec

Dette! Si at du skal legges inn på psykiatriske pga psykiske lidelser. Overdriv. Skrem han vekk. Kryss fingrene for at det funker og at han skremmes vekk. Ingen vil inngå et seriøst forhold med noen som sliter alvorlig med psyken, så det burde avvæpne han og gjøre han umiddelbart uinteressert. 😈 

Anonymkode: 5a489...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette! Si at du skal legges inn på psykiatriske pga psykiske lidelser. Overdriv. Skrem han vekk. Kryss fingrene for at det funker og at han skremmes vekk. Ingen vil inngå et seriøst forhold med noen som sliter alvorlig med psyken, så det burde avvæpne han og gjøre han umiddelbart uinteressert. 😈 

Anonymkode: 5a489...edd

Kansje ikke om det stemmer at han er en gal og voldelig psykopat? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...