Gå til innhold

Har lyst til å eksperimentere mer i senga med mannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dame her som er nysgjerrig på sex og som ikke har testet ut så mye. Er med en herlig mann på samme sted i livet. Ok, sammen har vi samleie med ulike varianter av misjonæren, doggy, ridning, vi har mye oralsex som involverer sluppy og svelging, analsex og begge elsker rimming, 69 er en favoritt for oss begge, leketøy bruker vi også på hverandre.

Hva bør vi teste ut som vi har «glemt»? Blir glad for mange forslag😊

Anonymkode: c14d1...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere høres litt ut som oss. Vi har prøvd litt med spanking, og diverse klyper. Litt smerte kan være veldig godt. Vi har også så smått begynt å involvere flere i senga, og der er det uante muligheter 🔥

Anonymkode: 79e22...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller forsøke utenfor senga. Litt mer risky? Litt offentlig, naken strand, litt hverandre på The Well, slik dere til litt på kino, en hånd under en jakke, en helt gjennomsiktig bluse under jakken som vare åpnes når han ser. Onanering på kjøkkenbenken, truseløs ute. 

Jeg mener det ikke er i senga man skal utforske. I senga er jo alt trygt og godt. Kom litt ut av komfortsonen. 

Anonymkode: c0a90...fb5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rollespill? Eventuelt åpne opp om noen fantasier, blir det kleint kan dere le av det sammen. 

Romantisk, med stettglass og boblevann, evt. sexy undertøy? 

På kjøkkenet 

I stuen

På vaskemaskinen...... 

Anonymkode: edb9d...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wetsex. Krever litt stor dusj eller badekar. Mannen min og jeg liker å tisse på hverandre innimellom som litt ekstra krydder i sexlivet. Vi har prøvd det aller meste. Men det høres ut som dere også har et deilig sexliv uansett, Ts😊

Anonymkode: ca4b3...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rollespill? Eventuelt åpne opp om noen fantasier, blir det kleint kan dere le av det sammen. 

Romantisk, med stettglass og boblevann, evt. sexy undertøy? 

På kjøkkenet 

I stuen

På vaskemaskinen...... 

Anonymkode: edb9d...e45

I vedboden 😂🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 23.31):

Wetsex. Krever litt stor dusj eller badekar. Mannen min og jeg liker å tisse på hverandre innimellom som litt ekstra krydder i sexlivet. Vi har prøvd det aller meste. Men det høres ut som dere også har et deilig sexliv uansett, Ts😊

Anonymkode: ca4b3...e25

Deilligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...