AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Dame her som er nysgjerrig på sex og som ikke har testet ut så mye. Er med en herlig mann på samme sted i livet. Ok, sammen har vi samleie med ulike varianter av misjonæren, doggy, ridning, vi har mye oralsex som involverer sluppy og svelging, analsex og begge elsker rimming, 69 er en favoritt for oss begge, leketøy bruker vi også på hverandre. Hva bør vi teste ut som vi har «glemt»? Blir glad for mange forslag😊 Anonymkode: c14d1...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Dere høres litt ut som oss. Vi har prøvd litt med spanking, og diverse klyper. Litt smerte kan være veldig godt. Vi har også så smått begynt å involvere flere i senga, og der er det uante muligheter 🔥 Anonymkode: 79e22...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september Hva med å heller forsøke utenfor senga. Litt mer risky? Litt offentlig, naken strand, litt hverandre på The Well, slik dere til litt på kino, en hånd under en jakke, en helt gjennomsiktig bluse under jakken som vare åpnes når han ser. Onanering på kjøkkenbenken, truseløs ute. Jeg mener det ikke er i senga man skal utforske. I senga er jo alt trygt og godt. Kom litt ut av komfortsonen. Anonymkode: c0a90...fb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Del Skrevet 21. september Rollespill? Eventuelt åpne opp om noen fantasier, blir det kleint kan dere le av det sammen. Romantisk, med stettglass og boblevann, evt. sexy undertøy? På kjøkkenet I stuen På vaskemaskinen...... Anonymkode: edb9d...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september Wetsex. Krever litt stor dusj eller badekar. Mannen min og jeg liker å tisse på hverandre innimellom som litt ekstra krydder i sexlivet. Vi har prøvd det aller meste. Men det høres ut som dere også har et deilig sexliv uansett, Ts😊 Anonymkode: ca4b3...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Rollespill? Eventuelt åpne opp om noen fantasier, blir det kleint kan dere le av det sammen. Romantisk, med stettglass og boblevann, evt. sexy undertøy? På kjøkkenet I stuen På vaskemaskinen...... Anonymkode: edb9d...e45 I vedboden 😂🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lærdølen Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Prøv gruppesex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lærdølen Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 23.31): Wetsex. Krever litt stor dusj eller badekar. Mannen min og jeg liker å tisse på hverandre innimellom som litt ekstra krydder i sexlivet. Vi har prøvd det aller meste. Men det høres ut som dere også har et deilig sexliv uansett, Ts😊 Anonymkode: ca4b3...e25 Deilligt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå