AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Del Skrevet 21. september Ser at i Sverige er Senegal kommet mer og mer som et charter-reisemål. Veldig gunstig prismessig. Er det noe som kommer til Norge ? Er det noen som har vært der, eller kjenner reisemålet. Anonymkode: fdcc8...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Del Skrevet 22. september Ingen ? Anonymkode: fdcc8...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Del Skrevet 22. september Har vært rundt i Senegal, både i Dakar og i innlandet som nasjonalparken Niokolo-Koba. For å si det slik: det er (svært) mange steder jeg heller ville brukt en charterferie på gitt...Det er slett ikke det verste landet å oppholde seg i i den regionen, men skjønner ikke helt vitsen. Uten å ha sjekket ut hotellene charterselskapene tilbyr så antar jeg at det er snakk om fine resorter. Saken er at utenom disse vil det være omgivelser som ikke er spesielt turistvennlige (altså: folk er vennlige nok, for all del. Men det er liksom ikke så mye interessant og spennende å ta seg til). Skal en dra på charterferie for å nyte livet på resort er det mange steder det er enklere å reise til. Skal en dra på charterferie for å bo godt, og oppleve historie eller natur er det også mange steder det er enklere å reise til. Skal en dra på charterferie til et sted naboen ikke har vært på ennå: kjør på... Det jeg husker best fra Senegal er kvinnenes vakre og fargerike kjoler i hverdagen. Det virket som om det var en stolthet i å kle seg pent selv om en var fattig – selv etter senegalesiske forhold. Anonymkode: 38321...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september Takk for svar Anonymkode: fdcc8...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 19.23): Ser at i Sverige er Senegal kommet mer og mer som et charter-reisemål. Veldig gunstig prismessig. Er det noe som kommer til Norge ? Er det noen som har vært der, eller kjenner reisemålet. Anonymkode: fdcc8...bb5 Har vært mye i senegal som liten. Husker ikke helt hva stedet het, men ligger rundt dakar omtren tror jeg. Veldig fint det og god mat, Jeg annbefaler senegalsk linsegryte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå