Gå til innhold

Damer, hva skal partner gjøre med brystene deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

John McClane skrev (7 minutter siden):

 

Ellers så skal alle damer uansett situsjon ligge unna mine ømfindtlige små mannevorter!! Nei vi menn er ikke erogent kåte gjennom vortene, det er bare drit ubehagelig å bli klemt på vorten og jeg HATER det! Tok alle den? Takk, vi er misunnelige for våre vorter  er ment til noe heeeelt annet, men vet ikke hva. Jeg hadde likt om jeg klødde på de og så sto kuken, klø litt mer og jeg kommer.... Tenk om det var så lett.... Men vi kommer vel lett nok.....

Her er antagelig menn like forskjellige som damer, og det kan være bestemt av situasjonen. Ved riktig tidspunkt, med følsomhet kan dette være det som skal til. 

Anonymkode: 813c5...c82

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan få orgasme av at han suger og leker med brystene. Men dessverre så har han en tendens til å glemme puppene mine. Men jeg elsker når han tar på dem. 

Anonymkode: 58ffd...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg elsker å suge, og jeg mener skikkelig suge, på brystvortene hennes. Men ikke alle damer er like glad i det, Hvordan liker du at en partner behandler brystene dine? Liker du å bli kysset, slikket, sugd, knadd, at hen klyper og drar litt i brystvortene, biter litt, eller bare stryker på dem?

Anonymkode: b3f3e...86e

Finnes ikke erogen sone i det hele tatt, blir ikke kåt av noe som har med mine bryster å gjøre, samt se bryster generelt er som jeg skulle sett på en fot...

Anonymkode: a1133...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...