Gå til innhold

Damer, hva skal partner gjøre med brystene deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å suge, og jeg mener skikkelig suge, på brystvortene hennes. Men ikke alle damer er like glad i det, Hvordan liker du at en partner behandler brystene dine? Liker du å bli kysset, slikket, sugd, knadd, at hen klyper og drar litt i brystvortene, biter litt, eller bare stryker på dem?

Anonymkode: b3f3e...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er ikke brystene en erogen sone. Skal det være noe, får det være litt smånipping i niplene, kanskje at han lett kommer borti der hvor undersiden av puppene møter resten av kroppen. Men knusing og masse puppergreier er ikke min greie.

Anonymkode: b6e0f...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, egentlig ingen erogen sone. Blir veldig ømme under eggløsning, så da er det forbudt å ta på. Hvis jeg er skikkelig, skikkelig kåt kan det være godt hvis partneren ruller litt på brystvortene når det går for meg. Utenom det er kos og klemming mest for hans glede 😉 

Anonymkode: fd944...caa

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suge hardt på brystvortene. Ingen biting, draing eller slikking. Resten av puppen kan masseres/knas hardt.

Anonymkode: 33249...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er brystene virkelig en erogen sone. Elsker all kos med de under sex

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i at partner driver på med de i det hele tatt egentlig. Får nøyaktig ingenting seksuelt ut av tukling med dem.

Anonymkode: 06c93...d28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker at puppene får oppmerksomhet: knaing, kosing, slokking, kyssing, stryking. Men akkurat suging på brystvortene gir meg assosiasjoner til amming..

Anonymkode: 479d1...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde seg unna de 😛

til nød kan jeg godta at det klemmes  veeldig forsiktig på selve brystet (ikke brystvorta) 

Anonymkode: 8b395...05d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvortene er en erogen sone for meg. Liker både forsiktig klyping og suging. Veldig viktig at man er forsiktig i starten bare. 

Anonymkode: 2146b...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingvinen skrev (2 timer siden):

Hos meg er brystene virkelig en erogen sone. Elsker all kos med de under sex

Samme her 😍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsker å suge, og jeg mener skikkelig suge, på brystvortene hennes. Men ikke alle damer er like glad i det, Hvordan liker du at en partner behandler brystene dine? Liker du å bli kysset, slikket, sugd, knadd, at hen klyper og drar litt i brystvortene, biter litt, eller bare stryker på dem?

Anonymkode: b3f3e...86e

Helst ingenting før jeg er skikkelig kåt. Da kan han være litt hardhendt med de

Anonymkode: 46e3a...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er ikke så glad i at partner driver på med de i det hele tatt egentlig. Får nøyaktig ingenting seksuelt ut av tukling med dem.

Anonymkode: 06c93...d28

Samme. Er bare irriterende. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri følt at brystene var en erogen sone for meg, MEN så møtte jeg elskeren min🤩 han «skrur» på brystvortene og jeg blir så kåt😍 

Menn som knar på brysten gir meg ikke noe.

Anonymkode: 56665...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra de nedover iallfall🤣

Anonymkode: 7fefb...681

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen viser at han liker å kysse meg på brystene synes jeg det er turn on. Men for min egen nytelse trenger han ikke å gjøre noe. Jeg vil heller bli tatt andre steder på kroppen. 

Anonymkode: db009...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han skal vri og dra i niplene. Litt smerte er fint. Gjerne bite litt, egentlig det meste, blir veldig tent av at han leker med brystene mine. 

 

Eneste er hvis han skulle holdt puppen som en bolledeig og prøvd å trille boller. Kjedelig og gir meg ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke dra de nedover iallfall🤣

Anonymkode: 7fefb...681

Det ikke tyngdekraften allerede har fikset, det kommer ikke til å skje 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg elsker å suge, og jeg mener skikkelig suge, på brystvortene hennes. Men ikke alle damer er like glad i det, Hvordan liker du at en partner behandler brystene dine? Liker du å bli kysset, slikket, sugd, knadd, at hen klyper og drar litt i brystvortene, biter litt, eller bare stryker på dem?

Anonymkode: b3f3e...86e

Jeg blir kåt av å bli strøket og sugd på brystvortene, og når jeg har blitt skikkelig kåt elsker jeg å bli sugd hardt, klemt, bitt og dratt i brystvortene.

Ofte er det det som gjør at jeg kommer😛

Anonymkode: dfc77...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at jeg gjør det dama svarte jeg spurte henne hvordan vil du at jeg skal ta på pupp/bryst/brøddeigen din?

Så det var lett, hun svarte villig og hun klager sjelden. Elsker siste fredag hver mnd for da får jeg 20 min kna som bolledeig og det blir en enkel og litt kinky+ mann til å bli tungpustet. Kona holder ut for hun vil at jeg virkelig skal bake boller en dag.

Ellers så skal alle damer uansett situsjon ligge unna mine ømfindtlige små mannevorter!! Nei vi menn er ikke erogent kåte gjennom vortene, det er bare drit ubehagelig å bli klemt på vorten og jeg HATER det! Tok alle den? Takk, vi er misunnelige for våre vorter  er ment til noe heeeelt annet, men vet ikke hva. Jeg hadde likt om jeg klødde på de og så sto kuken, klø litt mer og jeg kommer.... Tenk om det var så lett.... Men vi kommer vel lett nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...