Aeriana Skrevet 24. februar 2006 #21 Skrevet 24. februar 2006 For 5 år siden var jeg i Thailand og fikk servert bedervet hamburger på en heller tvilsom strandbar Det blei noen dobesøk den kvelden....
Blackjack Skrevet 24. februar 2006 #22 Skrevet 24. februar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article568933.ece dette må jo være det jævligste...
Aeriana Skrevet 24. februar 2006 #23 Skrevet 24. februar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article568933.ece dette må jo være det jævligste... ← FYYY F.....Er det mulig??? Så ille kvalmt! Jeg fant en gang noe lite og svart i melka, hard svart liten klump...
~MALIN~ Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #24 Skrevet 24. februar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article568933.ece dette må jo være det jævligste... ← Hjeeelp!!!
Blackjack Skrevet 24. februar 2006 #25 Skrevet 24. februar 2006 Kom på en til! Når jeg kjøpte en vannflaske noen hadde tullet litt med og helt parafin eller noe i. Den smaken glemmer jeg aldri!!! Tok meg nesten et år å klare å drikke Riesling viner igjen..
Majka Skrevet 24. februar 2006 #26 Skrevet 24. februar 2006 Satt akkurat her og spiste sjokolade fra Freia...mett nå! Selv har jeg et sterkt minne fra barneskolen. Det var juleavslutning og noen av elevene hadde vært flinke og laget risengrynsgrøt til resten. Glemmer aldri den j... opplevelsen det var da jeg kjente noe ekkelt i halsen, og jeg drar opp et laaaaaaaaaaangt hår. Det tok jo aldri slutt...en ende i magesekken, og den andre i munnen... Brekker meg den dag i dag når jeg tenker på det. Eller spiste jeg en råtten pistajsenøtt her en dag...smakte jord og djevelskap...æsj...unngikk å se hva jeg hadde spist når jeg spyttet den ut. Et minne til...hadde lagret o`boyen min på hybelen over sommeren. Skikkelig kult når jeg kom tilbake og skulle blande meg et glass sjokolademelk, og hele pakka var full av svarte, billelignende småkryp. Sikkert døde av sukkerforgiftning. Alt som hadde stått over sommeren ble glatt kastet. Tok lang tid før jeg drakk selvblandet sjokolademelk igjen. Nå oppbevares slikt på tett glass.
Ravenna Skrevet 24. februar 2006 #27 Skrevet 24. februar 2006 Fyyy faen nå ble jeg skikkelig uggen i magen
Gjest turist Skrevet 24. februar 2006 #28 Skrevet 24. februar 2006 var på ferie på Korfu for mange år siden. bestilte spaghetti carbonara ... da jeg fikk tallerken så det ut som spaghetti som var dynket i sopp fra underlivet .... jeg måtte bare henge meg over gjerdet og kaste opp. fikk tilbud om ny mat ...men nei takk jeg løp derfra
-Fisken- Skrevet 24. februar 2006 #29 Skrevet 24. februar 2006 Da jeg skulle kaste den siste broccolibiten som ble igjen etter middag, fant jeg ut at vi hadde hatt selskap. Under broccolibiten lå det en slags larve igjen under den. En skikkelig feit en Og den hadde blitt kokt sammen med resten av broccolien, som vi allerede hadde spist. Skikkelig ekkelt! Nå sjekker jeg alltid broccolien nøye.
Tiit Skrevet 24. februar 2006 #30 Skrevet 24. februar 2006 Har funnet en godt tygd tannstikke i pizzabunn på restaurant (og det var ikke jeg som tygde den!)..... blæ.. Ellers syns jeg omgivelsene også kan være nokså motbydelige, slik at matopplevelsen kan bli ødelagt. Eks: spiste på Stortor*** Gjest***** i Oslo før jul, og makan til heslig sted. Det stinka død og fordervelse der inne, og jeg klarte såvidt å få i meg maten de serverte, som jeg forøvrig kunne kjenne egentlig var god.... men det var en grusom matopplevelse likevel. Spiste på et annet sted i Oslo samme helg, og da måltidet var nesten slutt, ble det oppdaget en stor bille på veggen like ved tallerkenen min. Veldig ekkelt!!!! Ødela opplevelsen det også. Lugurbre steder er BLÆÆÆÆÆÆ!
Cata Skrevet 24. februar 2006 #31 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Største skrekkopplevelse så langt er vel en Helnøtt-sjokolade jeg kjøpte for mange år siden. Da jeg kom sulten hjem og skulle glefse den i meg ( ) så viste det seg at sjokoladen levde. Den var full av bittesmå biller. Sjokoladen havna i søpla og søppelposen ble prompte båret ut. Jeg kvinnet meg opp og gikk tilbake til butikken der den var kjøpt og sa fra. Damen bak disken trodde åpenbart jeg var en snik, for svaret jeg fikk var: "Du må bare ikke tro du får noen ny sjokolade....". Hadde ærlig talt ikke så lyst på noen heller, og det var temmelig uaktuelt å ta med billene tilbake, bare for å bevise min påstand. Det gikk noen år før jeg spiste den type sjokolade igjen. Endret 24. februar 2006 av Cata
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2006 #32 Skrevet 24. februar 2006 Da jeg skulle kaste den siste broccolibiten som ble igjen etter middag, fant jeg ut at vi hadde hatt selskap. Under broccolibiten lå det en slags larve igjen under den. En skikkelig feit en Og den hadde blitt kokt sammen med resten av broccolien, som vi allerede hadde spist. Skikkelig ekkelt! Nå sjekker jeg alltid broccolien nøye. ← Larver i blomkål og brokkoli er ikke uvanlig. Jeg legger blomkål/brokkoli oppi en bolle med litt saltet vann og lar det ligge 10 - 15 min. Da vil ev. larver flyte opp.
-Fisken- Skrevet 24. februar 2006 #33 Skrevet 24. februar 2006 Larver i blomkål og brokkoli er ikke uvanlig. Jeg legger blomkål/brokkoli oppi en bolle med litt saltet vann og lar det ligge 10 - 15 min. Da vil ev. larver flyte opp. ← Takk for tipset Får fortsatt grøsninger av å tenke på den kokte larva
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #34 Skrevet 24. februar 2006 Larver i blomkål og brokkoli er ikke uvanlig. Jeg legger blomkål/brokkoli oppi en bolle med litt saltet vann og lar det ligge 10 - 15 min. Da vil ev. larver flyte opp. ← Jeg har pleid å gjøre dette - lærte det i skolehagen, og rett nok flyter en del larver opp. Men jeg har også opplevd at det plutselig ligger igjen larver på bordet der man har kuttet opp broccolien etter at den har ligget i saltvann.... og kokt og fortært den....
Arkana Skrevet 24. februar 2006 #35 Skrevet 24. februar 2006 Da jeg skulle kaste den siste broccolibiten som ble igjen etter middag, fant jeg ut at vi hadde hatt selskap. Under broccolibiten lå det en slags larve igjen under den. En skikkelig feit en Og den hadde blitt kokt sammen med resten av broccolien, som vi allerede hadde spist. Skikkelig ekkelt! Nå sjekker jeg alltid broccolien nøye. ← Hva er verre enn å finne en larve i brokkolien? En halv larve.
fluesopp Skrevet 24. februar 2006 #36 Skrevet 24. februar 2006 jeg var i bulgaria, jeg har ikke hatt noen vonde matopplevelser der bortsetfra denne. jeg skulle være så heldig å få smake på tørka hai.jeg har ikke noe imot tørrfisk ellers så hvorfor ikke prøve det. det var bare en ting som ikke var så bra. haien var ikke helt tørr, så jeg fikk smake på bokna hai, mam mam
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #37 Skrevet 25. februar 2006 *fatter ikke hvorfor jeg leser sånne tråder* En gravid venninde av meg fikk glassbiter i ertestuingen sin da vi var på julebord..................... De greidde ikke helt å forklare hvor de bitene kom fra..............
skrue Skrevet 25. februar 2006 #38 Skrevet 25. februar 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article568933.ece dette må jo være det jævligste... ← Ahh, jeg er så glad jeg lager alt mitt brød selv. 1
Tinken Skrevet 25. februar 2006 #39 Skrevet 25. februar 2006 Uff, jeg skal ut og spise på restaurant med noen venner ikveld men etter å ha lest videre i denne tråden er det nesten så jeg vurderer å melde avbud. Urk!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #40 Skrevet 25. februar 2006 Denne tråden er bare skikkelig ekkel!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå