Gå til innhold

Samboer er så sinnsykt tafatt!

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har jo ikke to barn, du har tre

Klassisk! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Anonymkode: e6457...b9c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Lat, ubrukelig dust. Du har jo ikke to barn, du har tre! 
Jeg vikle heller ha vært alenemor enn sammen med en slik mannebaby. 

Anonymkode: 95ad4...981

Vurderes sterkt, syns bare så synd på han økonomisk, han kommer ikke til å ha så mye samvær så da syns jeg også synd på barna. Vil vente til barna er større.

Anonymkode: 29fe1...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Huffda ts. Høres ikke bra ut. Tafatte folk er nesten like ille som de som henger ut folk på kg.

Eneste løsning er vel at du legger ut telefonnr hans her, slik at kvinneguidenbrukere  får tatt en alvorsprat med han, da det tydligvis er det du ønsker. 

Anonymkode: c7017...89e

Nesten like ille som de som i det hele tatt gidder å skrive et innlegg som dette, mener du. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har 2 barn på 6 og 3 år 😅

Anonymkode: 81904...2c8

Maks uflaks at mannen først ble en ubrukelig idiot etter dere hadde knullet frem to unger. 

Anonymkode: 94e85...fbe

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Maks uflaks at mannen først ble en ubrukelig idiot etter dere hadde knullet frem to unger. 

Anonymkode: 94e85...fbe

🤣🤣🤣

Anonymkode: e6457...b9c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik en skulle jeg liksom bli samboer med også, men da jeg ble bevisst på dette ble han eks istedenfor samboer. 

Fremdeles mulig å gjøre ham til eks. 

Anonymkode: 0ae08...c32

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 år? En 6-åring kan vel bidra til å lage middag. 

Anonymkode: 198c6...048

Ja, pappa kan lære bort.

Anonymkode: 3cd83...e04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderes sterkt, syns bare så synd på han økonomisk, han kommer ikke til å ha så mye samvær så da syns jeg også synd på barna. Vil vente til barna er større.

Hvorfor er det så synd på ham økonomisk?? 
Bidrar han verken økonomisk eller tar sin del av ansvaret med barna, matlaging osv? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - su må kanskje bare skrive ut et par ukesmenyer for ham. Hvis dere fortsatt har et ok sexliv hadde jeg ikke gått fra ham. 😅

Anonymkode: 357a0...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så synd på ham økonomisk?? 
Bidrar han verken økonomisk eller tar sin del av ansvaret med barna, matlaging osv? 

Alt ungene har er det jeg som står for, til og med gaver til jul og bursdag  

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du pratet med ham om hvordan du opplever han, og hva det gjør med deg? Og har det alltid vært sånn, eller har det kommet den siste tiden? Han kan være deprimert.

Det høre utrolig tungt ut å leve med en slik .. mann. Skulle skrive partner, men det er han jo ikke.

Anonymkode: 81ec5...e96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du synes det er bedre at barna får oppleve at pappa plutselig blir fraværende fordi han er tafatt når de er sårbare tenåringer eller unge voksne, istedenfor å bli vant til at pappa ikke er en spesielt involvert far fra de er små og bedre stilt til å godta ting som de er? 

Anonymkode: 87c82...bc4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei… han bruker deg som mamma han også. Begynner nesten å tro at det er det mannfolk ønsker seg mest av alt, å bo hos mamma for alltid. Når de ikke får lov til det finner de seg kjærester og later som de er normale helt til det kommer barn, og vipps tror de at de er barn også… endelig tilbake hos mamma. Tipper det særlig slår til når vi tar over i mammarollen og ikke passer på å stille krav til at mannfolkene skal bidra som partner og far…om man tar fra de rollen går de fort over i rollen som det tredje barnet. Og det er jo deilig for dem, så der blir de vel gjerne om vi lar dem…

Selvsagt endel unntak, men er jo ikke en ukjent problemstilling. 

Løsningen er enten en alvorsprat alene.. eller via fvk… og i siste instans å gå fra han. Still iaf krav til at han skal være en voksen partner og alt det innebærer…

Anonymkode: e0fcd...eab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alt ungene har er det jeg som står for, til og med gaver til jul og bursdag  

Men hvorfor deler dere ikke på utgiftene? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke bidrar økonomisk så få ham ut!!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det egentlig denne mannen bidrar med til fellesskapet i hjemmet deres ts? 

Og hvis du velger å gå; får du flere byrder eller får du færre byrder? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan prøve å sette opp middagsplan og delegere? Jeg setter opp meny for en uke av gangen og handleliste til det vi trenger. Min mann kunne godt hatt brødskiver til middag hver dag, men så lenge vi har en plan følger han den. Er han helt tafatt kan du jo prøve å si at 'onsdag, torsdag og søndag lager du middag, vi skal ha dette og her er alt du trenger. Vi skal spise klokken xx. De andre dagene lager jeg'. Noen trenger gjerne bare en liste og helt klare instrukser. 

Hvis han nekter kan du jo gi andre valg - 'ok, jeg lager middagen. Da må du trøste baby mens du vasker klær, gulvet må også vaskes, brett sammen rene klær mens det andre barnet leker.' Det må da kunne deles på. 

Anonymkode: 7549f...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 19.35):

6 år? En 6-åring kan vel bidra til å lage middag. 

Anonymkode: 198c6...048

Slik at far kan få lov til å vere tafatt og ligge på sofaen mener du? En seksåring kan sikkert hjelpe tii. En voksen mann bør vel klare det selv.

Anonymkode: ee3c7...da8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...