Gå til innhold

Jeg vil skilles ,er allerede alenemor og gjør alt og er min mann hjemme er han bare på tlf ,mac eller gamer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ja tror jeg får det bedre alene selv.

Han begynte når mellomste var ca 1 år, minste var ikke planlagt og han ville jeg skulle ta abort, men jeg klarte ikke, da ble det ennå verre enn det allerede var

Anonymkode: cbbf0...384

Der har du nok svaret ditt. Grusomt å være det barnet som lever med en forelder som ikke ønsker deg... 

Anonymkode: cee03...1eb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hjelper ikke og snakke med han heller, vi har vert gift i 12 år og og sammen i 15 år, har 3 barn på 9,6 og snart 1 sammen,

Jeg gjør alt med barna, huset og hagen. Ber jeg han om noe blir det ikke gjort, han sier bare gjør det snart, ender opp 99% av gangene at jeg tar det.

Når barna prøver og få kontakt med han er det ikke lett, han er dypt begravd enten i tlf, macen eller gamingen.

Jeg vil gjerne at alle skal spise sammen, far sitter bare på tlf stort sett, går ikke an og prate med han, vi har også vert i par samtaler og samlivsterapi,men jeg ser ingen bedring.

Er veldig vanskelig og leve sånn som dette, så jeg ønsker og skilles,men synes dette er vanskelig, vi har hatt det så fint,men jeg er ensom i forholdet og utslitt , jeg jobber, tar av meg barna, huset og hagen, han koser seg på mobilen, macen eller gamer og enser ikke meg eller barna sine.

Hadde dere blitt eller hadde dere skilt dere ?

Anonymkode: cbbf0...384

Her hadde det vært et lett valgt. Han gidder jo ingenting. Bare å slippe bomba. Det er bare å skille seg, Ts. 

Anonymkode: 42488...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at dere er gift siden du snakker om å skilles. Er vel separasjon som gjelder først om dere er "rette ektefolk" 

Høres ut som en idiot du har på slep her, kanskje du kan være litt idiot av og til du også? Gi litt mer F...

Endret av ThereGoesBob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at du vil bli langt mindre utslitt når du og ungene bor for dere selv, uten ham, Ts!

Nå lever du med tre små barn og ett voksent barn.

Når du har flyttet så vil du ha en voksen mindre å rydde opp etter, vaske klær til, lage mat til, vaske etter. Og ikke minst, du vil slippe å ha en egoistisk snylter som tynger deg ned i hverdagen! Han tar deg for gitt, og han bryr seg knapt om hverken deg eller barna.

Det stresset og den belastningen det er å leve med en som velger å ikke bidra, den kan gjøre partneren syk.

Du er utslitt. Når du har kommet deg inn i ny bolig (eller fått mannen ut), så vil du skape et liv som fungerer for deg og ungene, med mindre unødvendige belastninger. Da vil du etterhvert få mer energi igjen, fordi du også slipper å gå rundt med den konstante frustrasjonen og stresset det er å forholde seg til en "partner" som ikke lenger er en partner, men har meldt seg helt ut av familien.

Det at han ikke ønsket sistemann vil også alltid gnage deg. Og om han viser det til ungene er det bedre at ungene ikke bor 100 % sammen med ham. Alle ungene erfarer at de er lite verdt for far, at skjerm og alt annet alltid er mye viktigere enn de er. Det er skadelig for barn.

Nå er du alenemor med en enorm klamp om foten.

Sett deg selv og barna fri! ❤️

Anonymkode: 8e1dc...d5a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...