AnonymBruker Skrevet 22. september #21 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): ja tror jeg får det bedre alene selv. Han begynte når mellomste var ca 1 år, minste var ikke planlagt og han ville jeg skulle ta abort, men jeg klarte ikke, da ble det ennå verre enn det allerede var Anonymkode: cbbf0...384 Der har du nok svaret ditt. Grusomt å være det barnet som lever med en forelder som ikke ønsker deg... Anonymkode: cee03...1eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #22 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hjelper ikke og snakke med han heller, vi har vert gift i 12 år og og sammen i 15 år, har 3 barn på 9,6 og snart 1 sammen, Jeg gjør alt med barna, huset og hagen. Ber jeg han om noe blir det ikke gjort, han sier bare gjør det snart, ender opp 99% av gangene at jeg tar det. Når barna prøver og få kontakt med han er det ikke lett, han er dypt begravd enten i tlf, macen eller gamingen. Jeg vil gjerne at alle skal spise sammen, far sitter bare på tlf stort sett, går ikke an og prate med han, vi har også vert i par samtaler og samlivsterapi,men jeg ser ingen bedring. Er veldig vanskelig og leve sånn som dette, så jeg ønsker og skilles,men synes dette er vanskelig, vi har hatt det så fint,men jeg er ensom i forholdet og utslitt , jeg jobber, tar av meg barna, huset og hagen, han koser seg på mobilen, macen eller gamer og enser ikke meg eller barna sine. Hadde dere blitt eller hadde dere skilt dere ? Anonymkode: cbbf0...384 Her hadde det vært et lett valgt. Han gidder jo ingenting. Bare å slippe bomba. Det er bare å skille seg, Ts. Anonymkode: 42488...8e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 22. september #23 Del Skrevet 22. september (endret) Antar at dere er gift siden du snakker om å skilles. Er vel separasjon som gjelder først om dere er "rette ektefolk" Høres ut som en idiot du har på slep her, kanskje du kan være litt idiot av og til du også? Gi litt mer F... Endret 22. september av ThereGoesBob 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #24 Del Skrevet 22. september Jeg er sikker på at du vil bli langt mindre utslitt når du og ungene bor for dere selv, uten ham, Ts! Nå lever du med tre små barn og ett voksent barn. Når du har flyttet så vil du ha en voksen mindre å rydde opp etter, vaske klær til, lage mat til, vaske etter. Og ikke minst, du vil slippe å ha en egoistisk snylter som tynger deg ned i hverdagen! Han tar deg for gitt, og han bryr seg knapt om hverken deg eller barna. Det stresset og den belastningen det er å leve med en som velger å ikke bidra, den kan gjøre partneren syk. Du er utslitt. Når du har kommet deg inn i ny bolig (eller fått mannen ut), så vil du skape et liv som fungerer for deg og ungene, med mindre unødvendige belastninger. Da vil du etterhvert få mer energi igjen, fordi du også slipper å gå rundt med den konstante frustrasjonen og stresset det er å forholde seg til en "partner" som ikke lenger er en partner, men har meldt seg helt ut av familien. Det at han ikke ønsket sistemann vil også alltid gnage deg. Og om han viser det til ungene er det bedre at ungene ikke bor 100 % sammen med ham. Alle ungene erfarer at de er lite verdt for far, at skjerm og alt annet alltid er mye viktigere enn de er. Det er skadelig for barn. Nå er du alenemor med en enorm klamp om foten. Sett deg selv og barna fri! ❤️ Anonymkode: 8e1dc...d5a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymaaaa Skrevet 22. september #25 Del Skrevet 22. september Mobil ved middagsbordet!!!? Hvorfor skal han få lov og ikke barna? Hadde sluttet og dekke på til han. Hadde han likevel satt seg ved bordet hadde jeg nappa den tlf ut av henda hans. Hadde også slutta og vaske klærne hans. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #26 Del Skrevet 22. september Kan det være deg selv som er grunnen til at han er blir sånn? Mange kvinner forfaller etter de får barn, bryr seg ikke lengre om seg selv og sitt utseende, bryr seg ikke om partneren sin. Blir kjedelig å bo med, lite samliv og lite seksualitet. Kanskje derfor han har begynt å game så mye? Bare en tanke… Sier ikke at det er slik og ikke ment som kritikk altså. Anonymkode: 9f604...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #27 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan det være deg selv som er grunnen til at han er blir sånn? Mange kvinner forfaller etter de får barn, bryr seg ikke lengre om seg selv og sitt utseende, bryr seg ikke om partneren sin. Blir kjedelig å bo med, lite samliv og lite seksualitet. Kanskje derfor han har begynt å game så mye? Bare en tanke… Sier ikke at det er slik og ikke ment som kritikk altså. Anonymkode: 9f604...2cf Ja, for det er alltid kvinnens feil 🙄 Men ok, selv om det faktisk skulle være slik i ts’ familie, så fritar ikke det mannen for å gjøre sin halvpart av husarbeidet, oppfølging av barn etc. Anonymkode: f4c4b...43a 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #28 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan det være deg selv som er grunnen til at han er blir sånn? Mange kvinner forfaller etter de får barn, bryr seg ikke lengre om seg selv og sitt utseende, bryr seg ikke om partneren sin. Blir kjedelig å bo med, lite samliv og lite seksualitet. Kanskje derfor han har begynt å game så mye? Bare en tanke… Sier ikke at det er slik og ikke ment som kritikk altså. Anonymkode: 9f604...2cf Tenk om kvinner skulle vært sånn: "mannen ser meg ikke, han barberer seg dårlig og sexen er kjedelig, så jeg gidder ikke ta meg av barna våre og vil sitte her og game mens mannen tar seg av hus og hjem". Anonymkode: b75d8...edf 7 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #29 Del Skrevet 22. september Jeg hadde det sånn. Var alene i forholdet, tre barn. Jeg skilte meg, ble faktisk alene. Det var en befrielse. Det er verre å være alene i et forhold, enn faktisk å være alene. Ingen forventninger, kun opp til meg🥰 Anonymkode: 971ff...48d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #30 Del Skrevet 22. september Jeg gikk. Ble lykkeligere alene. Og møtte drømmemannen🤗 Anonymkode: 28ddb...bf9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #31 Del Skrevet 22. september Håper du oppdaterer, TS ❤️ Anonymkode: 17d32...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 22. september #32 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Tusen takk for alle svar Jeg ringer advokaten min på mandag og tar det derfra Anonymkode: cbbf0...384 Du spør hva vi ville gjort ❤️ Dersom en av oss eller din venninne hadde spurt deg om det samme, hvilke svar hadde vi fått da ? ❤️ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå