Gå til innhold

Rimming på første date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er stort sett blitt rimmet av jenter under 20 på første «date» (er selv 35).

Virker som de unge har mindre hemninger enn hva gjelder eldre kvinner.

Anonymkode: 2197f...8d4

Æsj.

Anonymkode: 97b46...e7a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du hørt om det som heter kjønnssykdommer? Herregud, så fjernt.

Anonymkode: 97b46...e7a

Får vel neppe mer kjønnssykdommer av å slikke en nyvasket rumpe, enn å kysse på munnen.

Anonymkode: 10578...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er stort sett blitt rimmet av jenter under 20 på første «date» (er selv 35).

Virker som de unge har mindre hemninger enn hva gjelder eldre kvinner.

Anonymkode: 2197f...8d4

Griseri! De slikker man ass🤢

Anonymkode: aad90...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd, ja... Jeg har blitt rimmet av en fyr på en date. Han bare begynte å slikke, å det er jo deilig, så lot han bare holde på. Valgte å date videre med andre menn, men som singel i dag angrer jeg på at jeg gikk videre... 

Anonymkode: 12553...e2b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk virkelig så nøye med rumpehygienen? Jeg er det, men det blir fort lukt rundt anus.

Anonymkode: 2e1d5...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor vanlig er det med rimming på første date?

Anonymkode: f5d94...d65

Svært lite vanlig.

Sex første date er ikke uvanlig, men neppe særlig vanlig med mindre man egentlig bare var ute etter sexen. Og selv i etablerte forhold er avansert sex igjen mindre vanlig ... og blant dem som driver med det, er "rimmere" enda færre.

Så nei, det er nok svært lite vanlig.
Det forekommer nok, men det er nok noe som mest skjer i folks fantasier framfor i den ekte verden.

 

For min del er rimming uansett av bordet, første date, hvilken som helst date, hvilken som helst partner. Analsex sure, men rimming spesifikt er no-go.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (28 minutter siden):

Svært lite vanlig.

Sex første date er ikke uvanlig, men neppe særlig vanlig med mindre man egentlig bare var ute etter sexen. Og selv i etablerte forhold er avansert sex igjen mindre vanlig ... og blant dem som driver med det, er "rimmere" enda færre.

Så nei, det er nok svært lite vanlig.
Det forekommer nok, men det er nok noe som mest skjer i folks fantasier framfor i den ekte verden.

 

For min del er rimming uansett av bordet, første date, hvilken som helst date, hvilken som helst partner. Analsex sure, men rimming spesifikt er no-go.

Nå har vel jeg egentlig svart på at det IKKE er så uvanlig, men for deg er det kanskje det. 

Anonymkode: 12553...e2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har vel jeg egentlig svart på at det IKKE er så uvanlig, men for deg er det kanskje det. 

Anonymkode: 12553...e2b

Åja, du svarer anonymt så det er vanskelig å holde track på hvem som sier hva. Det gjorde også at jeg la ikke merke til rimme-ekspert tittelen din, eller heller navneskiltet fra SSB. My bad 🙄

 

Hva legger du i "IKKE så uvanlig"? At noen har gjort det? Av gudene veit hvor mange første-dater?
Jeg holder fremdeles på min påstand om at:
1) sex første date er uvanlig
2) rimming generelt er ganske så uvanlig

Sex første date er en mindre vanlig ting. Skjer det? Ja, selvsagt, men de aller fleste førstedater ender ikke i senga. Rimming er også en ting folk flest ikke gjør. Det er en avansert form for sex. Det er en ting som er langt langt nede på lista... særlig med tanke på at selv oralsex ikke er en ting alle gjør. Flertallet kanskje ja, men en god god del vanlige folk gjør ikke det engang. Analsex generelt? Neppe flertallet det heller.

Kombinerer man sammen en ting som er uvanlig med en ting som er ganske så uvanlig, så blir det veldig uvanlig ja. På en skala fra 0 (skjer aldri) til 100 (skjer alltid), så er vi nok helt i bunnen av den skalaen ja.
 

 

 

Har du noe grovt anslag på hvor vanlig rimming på første date er? Har du en beskrivelse, et resonement ett eller annet som kan gjør de lettere å anslå hvor på skalaen du mener det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller rimming enn analsex, men det er i et forhold, ikke sex. Kan godt kjøre anal på typen, men ikke rimming, og ikke anal på meg :) så da blir det rømming på meg, ikke anal, anal på ham, ikke rømming 😅

Anonymkode: 97b46...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg aldri ville gjort på en mann, om det var første eller tiende date!

Bare ekkelt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (45 minutter siden):

Åja, du svarer anonymt så det er vanskelig å holde track på hvem som sier hva. Det gjorde også at jeg la ikke merke til rimme-ekspert tittelen din, eller heller navneskiltet fra SSB. My bad 🙄

Beklager at du ble krenket. 

Anonymkode: 12553...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll med ønske om å bli sett men gråter seg i seng hver kveld tross rimming og andre trolleting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...