Gå til innhold

Hvor lang tid brukte nav på å behandle søknaden om hjelpestønad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har sendt inn søknad om hjelpestønad etter anbefaling fra barnelege. Jeg har utsatt og utsatt det, men nå gjorde jeg det for noen uker siden. Føler liksom at det er feil at jeg skal ha penger for å ta meg av barnet mitt, men barnet mitt er mer krevende enn de andre mine. Legen mente jeg følte det slik pga jeg tar dette som en selvfølge og at slik er det bare. Så nå er jeg spent da, har legen rett og jeg får innvilget stønad eller er det jeg har skrevet ned noe alle gjør for sine barn. Kanskje jeg har hatt to veldig "enkle" barn tidligere er det jeg tenker da. Så hvor langt tid brukte nav? 

Anonymkode: 27adb...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet det står 6 måneder altså, men vet jo at noen ganger tar det kortere eller lenger tid :) 

Anonymkode: 27adb...1a3

Man må nesten ta utgangspunkt i behandlingstiden. Kan gå kortere, kan gå lengre tid. Veldig variabelt og individuelt. 

Ingen kan si hva du vil oppleve i forhold til ventetiden. 

Anonymkode: 5b9d7...5ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Man må nesten ta utgangspunkt i behandlingstiden. Kan gå kortere, kan gå lengre tid. Veldig variabelt og individuelt. 

Ingen kan si hva du vil oppleve i forhold til ventetiden. 

Anonymkode: 5b9d7...5ff

 Vet du ikke spurt hvor lang tid jeg kan forvente, har spurt hvordan det har vært for andre. Virker som du ikke har søkt selv? 

 

 

jegerrinne skrev (32 minutter siden):

Gikk ca 3 mnd her

Takk for svar :) 

Anonymkode: 27adb...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du barneforsikring? Jeg får hjelpestønad sats 1, og fikk da utbetalt over 50.000 på forsikringen.

Anonymkode: 4870e...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har du barneforsikring? Jeg får hjelpestønad sats 1, og fikk da utbetalt over 50.000 på forsikringen.

Anonymkode: 4870e...bce

Dessverre, vi fikk ikke barneforsikring på barnet vårt. Tegnet det ikke tidig nok og hadde genetisk arvelig sykdom. Angrer nå på at vi ikke var raske nok.
Takk likevel for et godt råd❤️

Anonymkode: 27adb...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2-3 mnd og fikk da etterbetalt for 3 mnd tilbake før søknadsdato.

Anonymkode: 06bb6...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...